Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Svako poslovanje posebno je na svoj način, ali učinkovita organizacija i produktivnost zajedničke su odlike svih uspješnih kompanija.

Svako poslovno okruženje ima svoje specifične potrebe, a Hrvatski Telekom za svako od njih ima posebno prilagođeno rješenje. Svi sustavi i rješenja mogu se individualno podešavati kako bi uspješno pratili rast i razvoj poslovanja kojem su namijenjeni, a mi vam donosimo 12 prijedloga koje morate isprobati!

CLOUD SERVER

Cloud Server omogućuje vam korištenje virtualnih servera smještenih u sigurnom HT TIER 3 Data centru. Svi paketi su bez ugovorne obveze uz dnevni obračun i mjesečnu naknadu, a
Cloud server možete koristiti:

  • za hosting web stranica i web shopova
  • kao backend za vaše aplikacije
  • za pohrana i razmjena podataka i backup
  • za testiranje i razvoj aplikacija, OS-ove, nove tehnologije i platforme
  • Game server, video i audio hosting
  • sve ostalo što poželite (VPN i proxy server, DNS server, VoiP server, Firewall server, SMTP e-mail server)

Isprobaj
besplatno 30 dana

Vezani članak: Što odabrati: fizički ili virtualni server?
Pogledajte kako se Cloud Server koristi u praksi: primjena u fiskalizacijiMirnovec Pirotehnika

 

CLOUD STORAGEcloud-storage-downloadImage

Cloud storage možete pristupiti putem računala, tablet i mobitela, a možete ga integrirati s Dropboxom, OneDriveom ili Google Driveom. Velike datoteke možete jednostavno podijeliti preko linka, bez dodatnog uploadanja svakom korisniku pojedinačno i bez ograničenja veličine datoteke. Po potrebi se može nadograđivati, ima i lokalnu korisničku podršku 24/7, a možete ga koristiti i besplatno (5GB)

Doznajte zašto je Cloud Storage ime usluge koje vam pruža rješenje za slanje i pohranu podataka.

Isprobaj
Cloud Storage

CLOUD DISASTER RECOVERY

Jeste li se ikada pitala koliko ćete novca izgubiti ako trajno izgubite iznimno važne podatke?

75% tvrtki izloženo je riziku trajnog gubitka podataka, a gubici prouzrokovani gubitkom podataka se kreću od nekoliko tisuća do nekoliko milijuna dolara*.

Takozvani DRaaS (Disaster Recovery as a Service) neophodan je svima koji si ne mogu priuštiti gubitak podataka uvjetovan prirodnom ili ljudskom pogreškom, napadom ili krađom. Podržan je recovery za fizičke i virtualne servere i moguće ga je integrirati s postojećim sustavima korisnika. Podaci su smješteni u jednom od najmodernijih data centara u Hrvatskoj. Nema kapitalnih ulaganja u skupu informatičku opremu.

Saznaj više!


CLOUD BACKUPcloud-backup

Namijenjen svima kojima je potrebna kontinuirana pohrana podataka, a kojima se može pristupiti u bilo koje doba putem bilo kojeg operativnog sustava. Dokumenti se prilikom pohrane komprimiraju i enkriptiraju, a vrijeme potrebno za backup smanjeno je i do 90%.

Pogledajte kako se Cloud Backup koristi u turizmu: Specijalna bolnica Thalassotherapia Crikvenica

Saznaj sve o
Cloud Backupu

CLOUD CALL CENTAR

Vaš vlastiti call centar bez kupnje infrastrukture i softvera! Aktivira se u roku pola sata – odaberete broj agenata, radno vrijeme, snimite poruku i odredite radno vrijeme, a svi se pozivi mogu i snimati. Ne može jednostavnije!

Vezani članak: Korisnička podrška zbog koje će vas kupci voljeti

Saznaj sve o
Cloud call centru

CLOUD NADZOR VOZILAcloud-nadzor-vozila

Smanjuje troškove, daje dodatnu sigurnost i automatski izrađuje putne naloge. Smanjuje broj prometnih nesreća za 20%, a na godišnjoj razini dovodi do 15% uštede u potrošnji goriva. Koristi se na svim platformama s internet vezom, a može pratiti i vozila u inozemstvu bez dodatnih troškova.

CLOUD FAX

Primanje i slanje poruka faxom nije više vezano isključivo uz ured. Bez papira i tonera sudjelujete u očuvanju okoliša, sigurni ste da kolege iz ureda neće slučajno zametnuti ili pročitati poruku namijenjenu isključivo vama, a lako se arhiviraju.

USLUGA IZDAVANJA ELEKTRONSKIH RAČUNA

elektronicki-racuni
Osim što čuva prirodu, e-račun daje dodatnu vrijednost vašoj usluzi i pruža primatelju mogućnost da ga automatski plati putem e-bankarstva bez grešaka pri upisu podataka. Lako se arhivira i kontrolira i modernizira svako poslovanje.

Vezani članak: E-račun: Riješite se viška administracije i uštedite novac

ICT MREŽA

Savjetovanje, izgradnja i održavanje mreže – sve na jednom mjestu bilo da se radi o žičnoj ili bežičnoj tehnologiji. Idealno za sve koji gradu novu lokalnu mrežu ili optimiziraju postojeću.

OLIVEBOX

Sve za vođenje, praćenje i analiziranje poslovanja. Idealno za male i srednje tvrtke. S obzirom da se radi o hrvatskom proizvodu u potpunosti je uslađen za svim našim zakonima. Dodatni benefiti: omogućava fiskalizaciju i rezervaciju smještaja. Dostupan je u pet različitih paketa, a prvih 30 dana besplatan je za sve koji ga žele probati.

Testiraj Olivebox
besplatno 3o dana

MINICRMminicrm1

Marketinški alat koji pomaže pri upravljanju odnosa s klijentima i prodaji. Može se integrirati sa svim aplikacijama koje koristite, a cilj mu je da vaš sales funnel bude što učinkovitiji. Nema instalacije jer je sve smješteno u oblaku.

Vezani članak: Kako vam CRM može revitalizirati marketing i prodaju

Testiraj MiniCRM
besplatno 30 dana

PANTHEON ERP

Poslovni informacijski sustav za poduzeća – pokriva sve od nabave i fakturiranja do računovodstva, upravljanja plaćama i analitike. Sve zakonske promjene i međunarodne regulative redovito se i automatski usklađuju s aplikacijom koja je dostupna u šest različitih paketa s mnoštvom opcija.

Saznaj više!

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte