Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Društvene mreže čije su prednosti iskoristili mnogi veliki brendovi, a opet mnogi u različitim dijelovima svijeta (još) nisu ni primijetili.

Na isteku smo 2014, godine, godine u kojoj su top teme bili content (sadržajni) marketing, rast i značaj online poduzeća, startupovi. Trendovi koji su definirali marketing su u velikoj mjeri vezani uz ranije navedene teme, a svjetski brendovi koriste različite alate i kreativne pristupe sadržaju i platforme kako bi ispunili definirane ciljeve i dosegli određenu ciljanu skupinu.

Upravo su iz tog razloga prepoznali društvene mreže Pinterest, Tumblr i Vine.

1. Pinterest

Jeste li čuli za onaj “pin it button”? Isti je implementiran na većinu web stranica u svijetu.
Kao mali brend ili poduzeće možete prepoznati tu činjenicu i marketinški je iskoristiti, pogotovo ako ste ili planirate biti orijentirani na svjetsko tržište.

Ukratko: zašto i kako funkcionira?

Osim što imate mogućnost postavljanja “pin it buttona” na svoju web stranicu ili blog, a time i potencijalne posjetitelja inspirirate na podjelu vašeg web ili blog sadržaja na njegov Pinterest board, imate i širok spektar načina generiranja sadržaja.

Kako?

– imate li vizualne materijale koje možete podijeliti – pinajte ih u boardove prema određenim kategorijama
– pinajte fotografije svojih proizvoda i usluga u boardove s odgovarajućim hashtagom
– pinajte fotografije koje su povezane s vašom industrijom: novosti, preporuke, savjete, infografike i slično. Nemojte reklamirati samo sebe.

Nekoliko korisnih savjeta za uspješno korištenje Pinteresta pronađite i u ovom članku.

2. Tumblr

3 razloga zbog kojih je ovaj mikroblogerski servis specifičan:

– zbog brojnh dostupnih predložaka nisu potrebna nikakva posebna znanja programiranja
– cjeloukupan sadržaj servisa je kategoriziran kroz sustav tagova. Zavisno o branši u kojoj se nalazite, na servisu već postoji publika kojoj je vaša poruka namijenjena
– viralnost (širenje) sadržaja i aktivni korisnici

Što to može značiti za vas kao malo poduzeće?

Spomenuli smo sadržajni marketing. Ovo bi mogao biti jedan od kanala putem kojem možete prezentirati svoje proizvode i usluge na najbolji način na koji fotografija može pridonjeti

Kako započeti?
– Posjetite tumblr.com i upoznajte se s platformom.
– Definirajte ciljeve i njima prilagodite sadržaj koji ćete plasirati
istražite Tumblr tagove prije objave vlastitog sadržaja.

3. Vine 

Društvena mreža u mobilnoj aplikaciji ili mobilna aplikacija u društvenoj mreži.
Uska veza Vinea i Twittera ubrzo ga je popularizirala u američkoj tinejđerskoj skupini. Brendovi ga koriste za plasman kratkih i kreativnih videa (poruka) s ciljem povećanja vidljivosti posjete i interakcije. Ako ste nas pratili dosad nisu vam nepoznanica novonastale Vine zvijezde koje se bave produkcijom videa za brendove.

Ukratko, što je Vine i kako ga iskoristiti?
Snimiti 6-sekundni video nije lako, no ono što je zanimljivo kod Vinea jest upravo to što pruža snimanje stop motion videića.

Kako ga koristiti?

– Kategorizirajte snimljeni video u jedan od 12 kategorija
– Prije snimanja videa, razmislite gdje ćete ga iskoristiti poslije (blog, web, druge društvene mreže) 

– Koristite popularne hashtagove kako bi vaš video bio lakše zamijećen.

Kako ne bi dalje opisivali nešto za što bi nam trebalo 1000 riječi, preuzmite aplikaciju na svoj mobitel i pogledajte neke od najzanimljivijih brendiranih filmova na sljedećim linkovima:
https://vine.co/
https://brandsonvine.com/

Komentirajte

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.