Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Kad zainteresirani kupac pretražuje ‘podne pločice u Zagrebu’ da mu prvi rezultat pretraživanja bude upravo oglas za vašu trgovinu pločicama

Uhvatiti oglasom potencijalnog kupca upravo kad razmišlja o onome što mu nudite – cilj je i misija mnogih marketinških kampanja, a uz Google Adwords oglašavanje upravo to je moguće napraviti i to u par klikova.

Zato u AdWords kampanje danas ulažu gotovo svi, pa čak i međunarodno poznati brendovi i velike kompanije, ali takvo je oglašavanje posebno pogodno za male i srednje poduzetnike koji o svakoj kuni uloženoj u marketing moraju dvaput promisliti, a evo i zašto:

1. Ciljano i kontekstualno

Oglašavanjem putem Adwords sustava svoje kupce lovite u trenutku kad su već na pola puta do odluke o kupnji – pretražuju taj ili slične proizvode na Googleu ili su zainteresirani za djelatnost ili tematiku u koju vaš proizvod pripada odnosno spadaju u vašu ciljnu skupinu – čitaju o tome na internetu. Takvim oglašavanjem, dakle, budžet trošite uglavnom na one koji su stvarno zainteresirani za vas.

2. Remarketing

Marketinški stručnjaci slažu se oko jednog – puno je lakše i jeftinije zadržati postojećeg kupca nego privući novog. Zato Google Adwords ima opciju remarketinga – ciljanog oglašavanja onima koji su već jednom posjetili vašu web stranicu, onima koji su nešto kupili ili baš onima koji su bili kod vas, ali nisu ništa kupili. Nekoga tko je prošle godine kod vas, primjerice, kupio zimske gume ili uplatio ljetovanje možete, kad ponovno dođe sezona, oglasom podsjetite na sebe.

3. Mjerljivo

Za razliku od oglašavanja u tradicionalnim medijima poput radja, televizije ili tiska, oglašavanjem na internetu točno znate koliko puta se vaš oglas prikazao, gdje i u koje vrijeme, koliki postotak onih koji su ga vidjeli je kliknuo na njega…Uz oglašavanje u AdWords sustavu točno znate i tko je od njih i što kupio te što ga je to te kupnje dovelo.

Također, dobivate detaljne i vrijedne statistike koliko se puta oglas prikazao i koje su ključne riječi pritom pretraživane, možete testirati više ključnih riječi ili nekoliko verzija oglasa pa ugasiti one koje daju lošije rezultate.

4. Plaća se po kliku

Za prikazivanje oglasa ne plaćate ništa! Oglas se naplaćuje tek onda kad netko na njega klikne i posjeti web stranicu koju ste odredili kao odredišnu stranicu oglasa.

5. Brzi rezultati

Iako AdWords oglašavanje ne isključuje trud i ulaganje u druge oblike online promocije, prije svega kvalitetnu web stranicu i optimizaciju za tražilice, za razliku od njih, koji zahtjevaju kontinuirani trud i daju dugoročne rezultate – daje mogućnost brzog reagiranja. Ako želite preteći konkurenciju na tražilici ili imate novu ponudu, popust ili akciju koju želite oglasiti odmah, trebat će samo par klikova da postavite oglase i oni će se početi prikazivati doslovce nakon par minuta.

Komentirajte

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.