Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Sve popularnija društvena mreža fokus stavlja na slike i savršen je poslovni i marketinški alat.

U prijašnjim člancima govorili smo o tome koliko je vizualni identitet bitan, kako dobra fotografija može puno pomoći u stvaranju što boljeg dojma na društvenim mrežama te spomenuli neke besplatne online alate za uređivanje fotografija.

Vrijeme je da se pozabavimo društvenim mrežama kojima su slike isključivo na prvom mjestu! Prva na redu je – Pinterest!

pinterest-naslovna

Pinterest je društvena mreža s oko 70 milijuna korisnika, čija brojka konstantno raste. Iako u Hrvatskoj još nije dosegla tolike razmjere, Pinterest u svijetu doživljava eksponencijalni rast još od pokretanja 2011. godine. Od svih društvenih mreža upravo je Pinterest zabilježio najveći rast korisnika te vremena provedenog na mreži, i to na svim platformama. Sve više poduzeća u svijetu uz pomoć ove platforme doseže novu publiku, povećava posjete na svoje web stranicu, generira leadove i prodaju.

Svako poduzeće koje se oslanja na povećanje posjeta na svoj web stranicu ili web trgovinu u cilju povećanja prodaje treba razmisliti o korištenju Pinteresta.

Pinterest predstavlja svojevrsni album koji korisnicima omogućava organiziranje i dijeljenje slika i video klipova. Na Pinterestu možete dijeliti vaš sadržaj na puno načina, no vjerojatno je najbitnije da profil bude što kreativniji i vizualno primamljiviji.

Svoje “pinove”, odnosno fotografije, možete prikupiti na sljedeće načine:
1. Repinanjem tuđih pinova
2. Uploadom slike sa svog računala
3. Dodavanjem direktnog linka na željenu sliku ili video s interneta

pinterest-add-pin

Svoje “pinove” možete razvrstati u željene kategorije, odnosno kreirati ploče (Boards).

Pinterest se približio i poslovanju i brendovima te je odvojio privatne od poslovnih profila, a glavne značajke poslovnih profila su:
1. Pinterest statistika. Pregledom statistike vašeg poslovnog profila možete vidjeti aktivnosti vaših pinova na vašoj web stranici, ali i najpopularnije pinove na vašem profilu. Da biste dobili pristup Pinterest Analyticsu morate verificirati svoju web stranicu.

2. Imaju „bogatije” pinove za razliku od standardnih pinova. Dodani su detalji poput informacija o cijeni i linkovi na web stranicu. To je namijenjeno tome da vaši pinovi budu „korisniji” vašim klijentima i da rezultiraju većim prometom na vašoj stranici.

3. Pinterest navodi da će uvoditi neke nove alate i značajke koje će biti dostupne samo za poslovne račune. Nakon što ste otvorili poslovni račun, Pinterest će povremeno poslati obavijesti o novim značajkama i/ili ažuriranjima. Također, sve novosti možete pratiti na njihovoj stranici za pomoć poslovnim korisnicima: http://business.pinterest.com/

pinterest-business

4. Vaše korisničko ime je naziv tvrtke, a ne ime i prezime. Vi ćete odabrati vrstu djelatnosti iz dostupnih kategorija.
Ne postoji automatska poveznica s osobnim Facebook profilom, tako da ćete na svoju Facebook stranicu dodati tab za Pinterest. To možete lako napraviti koristeći besplatne aplikacije kao što su Woobox ili Pinvolve.

Poslovni i privatni profili izgledaju jednako za širu javnost. Razlika je u opisu koji stavite, tipovima boardova i logotipu tvrtke koji postavite kao svoju profilnu sliku, koji tada vaš račun ističe kao poslovni.

Ako se pitate je li bolje kreirati poslovni ili privatni račun, vjerujemo da će pomoći sljedeći odgovor dan u samim Uvjetima korištenja:

Ako koristite Pinterest u svrhu zarađivanja, bilo privlačenja prometa na blog koji vam donosi novac ili želite izgraditi svoj osobni brand, pronaći kupce za svoje proizvode ili usluge, trebali biste se prijavili za poslovni profil i složiti se s našim poslovnim uvjetima korištenja.

pinterest-pin

Nekoliko korisnih savjeta za uspješno korištenje Pinteresta:

1. Odgovarajući „boardovi“ i kategorije: Neka vaši pinovi budu posloženi u „boardove“ koji će imati zajednički naslov, kako bi ljudi znali što će naći u kojem „bordu“. Dodatno, svakom „bordu“ dodijelite odgovarajuću kategoriju kako bi omogućili lakši pronalazak vaših „boardova“ osobama koje traže baš tematiku tih „boardova“.
Npr: Ako dizajnirate vlastiti namještaj, „board” možete nazvati „Naziv tvrtke – furniture” i dodijeliti mu kategoriju „Home decor”.

2. Ključne riječi: Pazite na riječi koje koristite u opisu pina. Time osiguravate da će se vaš pin prikazati u rezultatima Pinterest Searcha, čime možete ostvariti više prikazivanja i povećanje broja sljedbenika. Nemojte samo podijeliti fotografiju, razmislite o opisu iste, uključite relevantne ključne riječi i hashtagove. Hashtag je riječ koju pišemo sa simbolom “#” ispred same riječi, a služe za označavanje i grupiranje svih pinova vezanih uz neku konkretnu temu, to jest njihovo stavljanje u određen kontekst.
Npr. ako ste uploadali fotografiju stola za dječju sobu, opis bi mogao biti: „Cool #table for children #room. Perfect for beginning of new #school year”.

3. Istaknite cijenu: Ako je cilj vašeg pina reklama nekog proizvoda, stavite mu cijenu kako bi se pojavio u pretraživanju.

4. Dodajte link: Prodajete li svoj proizvod preko interneta, dodajte u svoj pin link na kojem se može kupiti.

5. Budite društveni: Komentirajte druge pinove, repinajte tuđe pinove i budite aktivni jer biste tako mogli privući nove sljedbenike.

pinterest-uspjesne-price

Suradnja s brendovima
Pinterest je u suradnji s određenim mobilnim aplikacijama poput Behance, Etsy, Fotopedia i Modcloth, omogućio lakše pinanje direktno iz njih, a neki od velikih brendova na Pinterestu, podijelili su svoje uspješne priče i s ostalim korisnicima. Svakako ih pročitajte i pronađite inspiraciju, možda dobijete pokoju ideju za svoj Pinterest profil 🙂

Nadam se da sam vas bar malo zainteresirala za ovu društvenu mrežu i da ćete joj dati priliku da vam pokaže sve svoje mogućnosti!
Možda je baš to ono što vama treba! 🙂

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte