Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Kada razdoblje intenzivnog kupovanja završi ne znači da prodaja mora drastično pasti.

Nakon blagdanske euforije obično slijedi hladno zimsko “triježnjenje”. Pokloni koji ipak nisu našli svoj topli dom unatoč šarenim ukrasima, mogli bi se ponovno naći u trgovinama u kojima su kupljene, a sreću koja nas je obuzela nakon odličnih rezultata prodaje u prosincu mogla bi zamijeniti tuga zbog novog problema: što sada? No uz trezveno razmišljanje i dobru pripremu još nije sve gotovo, a potencijalni problem mogao bi se pretvoriti u priliku za korektnu zaradu.

1. Mušterija je uvijek u pravu

Vraćanje neželjenih stvari u trgovinu nakon blagdana veća je nego inače, s obzirom da se većinom radi o poklonima koji ljudi ne biraju sami za sebe. Poštujući zakonske obveze obavite zamjenu bez mnogo problema, a zatim tretirajte novog kupca kao i svakog drugog. Ukoliko vidi da je kod vas jednostavno riješiti potencijalni problem, šanse da se vrati upravo su se povećale. Smiješak i prijateljski stav nikad nisu precijenjeni.

musterija-uvijek-u-pravu

2. Ne zaboravite na svog klijenta nakon kupnje

Adrese elektroničke pošte koje ste skupili prilikom blagdanske kupovine sada u miru možete dobro iskoristiti. Ukoliko je riječ o kupcu kućanskog aparata, pošaljite mu nekoliko zanimljivih recepata koje može iskoristiti. Nakon nekog vremena podsjetite ga na još neke stvari koje bi mu mogle zatrebati u kuhinji, a kod vas su baš tada na akciji.

3. Složite ponudu u skladu s novogodišnjim odlukama

Nakon blagdana tijekom kojih smo ugađali sebi i jedni drugima, nakon nove godine slijedi razdoblje propitivanja i rada na boljoj verziji sebe. Sada je pravo vrijeme za složiti jedan „zdravi paket“ proizvoda ili promociju sprava i nove odjeće za vježbanje. Imate li u ponudi knjige, vrijeme je da iz izloga maknete recepte za kolače i stavite savjetnike o zdravoj prehrani. Razmislite o vlastitim navikama i potrebama nakon blagdana i to pretočite u svoju ponudu.

novogodisnje-odluke

4. Proučite Paretov princip na djelu

Paretovo pravilo kaže kako 20% proizvoda čini čak 80% vaše prodaje. Jednostavnije rečeno vaši najpopularniji artikli su uglavnom ono što vas održava likvidnim. Periodi smanjenog inteziteta prodaje vrijeme su da eksperimentirate s ostalih 80% proizvoda koje imate u ponudi, uvedete nešto novo i otkrijete potencijalnog novog člana skupine od 20% najtraženijih.

5. Osmislite akciju za privlačenje novih gostiju

Tjedan restorana u ugostiteljstvu ili dani posvećeni određenoj grupi proizvoda u trgovini služe kako bi privukli potencijalne nove goste kojima je ponuđen birani meni za kušanje svega po malo, kako bi stekli dojam o vašoj ponudi i ubrzo se vratili u dodatno istraživanje. Ono što ih privuče je, naravno, atraktivna cijena koja inače nije dostupna, ali na vama je da ih zadržite kvalitetom ponude za koju su u konačnici spremni izdvojiti i malo više.

6. Iskoristite mogućnosti internet trgovine

S obzirom na blagdansko obilaženje trgovina, vaše potencijalne mušterije u ovom se razdoblju uglavnom odmaraju i ne da im se u nove turneje. Onima koji su vam dosad dali svoje povjerenje ponudite poseban popust preko web trgovine kojim ćete im se zahvaliti za vjernost. Svim novim klijentima možete izaći u susret besplatnom dostavom ili savjetovanjem prilagođenim njihovim potrebama.

kako-otvoriti-web-shop

7. Nagradite preporuku

Dođe li vam novi klijent i kao preporuku spomene jednog od vaših stalnih gostiju, znate što vam je činiti. Prvom prilikom nagradite onoga tko je rekao lijepu riječ o vama i pobrinite se da osjeti vašu zahvalnost. Radi li se o velikom projektu, nemojte isključiti ni mogućnost odvajanja postotka zarade koje ionako ne bi bilo da dotični nije pomogao.

8. Kontinuirano generirajte sadržaj

Kada prođe euforija obično prestanu i brojni savjeti i liste oko kupnje idealnih poklona. No sada je pravo vrijeme da iskažete svoju kreativnost i popunite te „rupe“ vlastitim sadržajem. Uz poneki savjet ili šaljivu blagdansku priču aktivirajte i Google i Facebook oglase kojima ćete ponuditi dodatne popuste. Samo zato što je prošao najunosniji mjesec u godini ne znači da ne postoji i ostalih 11 za koje treba brinuti.

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte