Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Blagdani su iza ugla. Ako još niste pokrenuli blagdansku kampanju, još uvijek nije kasno. Par caka može pokrenuti vašu blagdansku prodaju, stoga je nemojte preskočiti.

Dostupnost interneta na mobilnim uređajima je problikovala je način na koji ljudi traže informacije i povezuju se s brendovima i poduzećima, a u vrijeme blagdana ovo posebno dolazi do izražaja.

Koliko puta ste vidjeli osobu da se iz trgovine konzultira sa obitelji o kupovini, često razgovor sadrži i rečenicu “daj mi provjeri na internetu…”.

U Hrvatskoj je 2,9 milijuna korisnika interneta od kojih više od polovice svaki dan pristupa internetu, a opći pokazatelji otkrivaju da pojedinci najčešće upotrebljavaju internet za prikupljanje info o proizvodima i uslugama (70%), korištenje elektroničke pošte (72%) te sudjelovanje u društvenim mrežama (57%)*. Veliki dio od navedenih 70% pristupa internetu svojim mobilnim uređajima.

*podaci DZS-a

Jeste li pripremili svoj marketinški plan za ove blagdane? Ako vam nedostaje ideja, nadamo se da ćete pronaći inspiraciju u prijedlozima u nastavku, bez obzira na djelatnosti i branšu u kojoj se nalazite.

 

Online aktivnosti: web stranica

Prije kupnje kupci često vole potražiti više informacija o proizvodu/usluzi na internetu, potencijalnom popustu, a nerijetko provjeravaju i e-mail za popuste. Pripremite i ažurirajte svoju web stranicu:

– Imate li “responsive” web stranicu (web stranicu prilagođena širokom spektru dimenzija ekrana kako bi bila lako dostupna)?
– Proizvod se često najprije bira prema izgledu, stoga provjerite opise i fotografije vaših proizvoda, provjerite količinu u skladištu…
– Iskoristite mobilno oglašavanje – dovedite klijente koji trenutno traže baš vaš proizvod ili uslugu. Primjerice, vaše AdWords oglase moguće je distribuirati na mobilne uređaje (mobilne preglednike), ako se već tamo ne prikazuju. Pritom ih ne zaboravite “poboljšati”. Potencijalni klijenti najvjerojatnije žele uspostaviti poziv ili saznati lokaciju vašeg poduzeća. Proširite svoj oglas navedenim funkcijama i novi klijent već vam je korak bliže.
– Pošaljite newsletter svojim dosadašnjim kupcima o akciji koja će usljediti za blagane, a nakon blagdanske ludnice pošaljite e-mail u kojem ćete se zahvaliti svojim partnerima i kupcima na praćenju.

Online aktivnosti: društvene mreže

Iskoristite svoju Facebook fan stranicu i profile na drugim društvenim mrežama i pokrenite blagdanski duh:

– potaknite dijalog o blagdanskim temama, pozitivnim temama iz industrije koje će povezati, inspirirati i ohrabriti,
– potaknite podjelu blagdanskih fotografija ili fotografija s vašim proizvodima
– popusti, pokloni i akcije. Blagdani su jedni od idealnih dana za darivanje i podjelu besplatnih stvarčica. Besplatni pokloni potiču word-of-mouth marketing i iako možda nećete odmah primjetiti rezultate, ovaj će vam način promocije učiniti uslugu u budućem razdoblju.

 

Online oglašavanje

Ako još niste isprobali online oglašavanje, blagdani su idealno vrijeme.
Primjerice, vidljivost vaše blagdanske ponude, kampanje ili poruke možete povećati Facebook oglasima ili Google oglasima usmjerenim vašoj targetiranoj skupini.

Hint: Potražite par korisnih caka oko Facebook oglašavanja u našoj besplatnoj e-brošuri Internet marketing – društvene mreže: Facebook, Twitter, Youtube i Instagram.

 

Offline aktivnosti – organizacija eventa i uključivanje lokalne zajednice

– Organizirajte mali domjenak na koji ćete pozvati svoje klijente.

Hint: Potaknite posjetitelje eventa da objavljuju fotografije na društvene mreže, a zauzvrat ih nagradite nekim znakom pažnje, poklon bonom ili popustom na određeni proizvod/uslugu. 

– Povežite se s lokalnom zajednicom, i organizirajte zajednički događaj i podržite se kao “kolege” poduzetnici. Npr. zamislite event u kojem sudjeluju fitness instruktor, lokalna trgovina zdrave prehrane i knjižnica s literaturom o zdravom životu.
Event se može organizirati kao vikend rasprodaja ili promociju određenih proizvoda zajednice za odabrane posjetitelje. Kreirajte Facebook Event i pozovite svoje fanove i kupce. Dodatno, u sklopu događanja možete potaknuti posjetitelje i na donaciju onima kojima je potrebna pomoć.

 

Hint: U oba slučaja pročitajte naše savjete za organizaciju i promociju eventa.

 

Implementacijom ovih jednostavnih, a vrlo učinkovitih tehnika možete maksimizirati profit, dobiti vrijedne podatke o svojim korisnicima, osigurati zadovoljstvo potencijalnih i podići opće zadovoljstvo na novi nivo.
A u vrijeme blagdana svima su potrebni “blagdanski” uređaji, stoga

Pogledajte blagdansku ponudu

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte