Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Doznajte što je podcast, koje su njegove prednosti i zašto biste ga trebali isprobati što prije.

Živimo u digitalnoj eri. Bilo da se radi o oglašavanju na tražilicama, društvenim mrežama ili vođenju bloga, ideja i savjeta kako doseći publiku ne nedostaje. Međutim, jedna od nepobitnih snaga kojom mali biznis može doći do klijenata jest mogućnost ispričati im priču o svom proizvodu ili usluzi. Content ili sadržajni marketing odličan je način za male tvrtke da ispričaju svoju priču, a jedan od ključnih alata jest i podcast.

 

Što je podcast? 

Naziv podcast dolazi od “pod“, što znači (Playable On Demand) i riječi “broadcasting“, što podrazumijeva radio-televizijsko emitiranje i prijenos informacija širokoj javnosti.

Prvim video podcastom smatra se “The End Of Days” iz 2003. godine.

Podcast je digitalna datoteka koja sadržava audio ili video zapis koji se može preuzeti s interneta ili se distribuira putem interneta koristeći RSS (Really Simple Syndication) tehnologiju, a namijenjen je gledanju ili slušanju na računalu, MP3 playeru, digitalnom prijenosnom playeru poput iPoda ili pametnom telefonu, a sve više i u pokretu, putem aplikacija na mobilnim uređajima. Publika se može predbilježiti za preuzimanje podcasta putem RSS-a, što znači da će automatski po objavi dobivati sadržaj.

5 prednosti zbog kojih bi trebalo isprobati podcast u marketinško-komunikacijskim aktivnostima:

  1. Možete uspostaviti intimniji odnos i povezati se sa postojećim ili budućim korisnicima/klijentima i zaposlenicima
  2. Niska cijena produkcije i jednostavnost distribucije sadržaja
  3. Korisnik ima pristup sadržaju 24/7
  4. Uređaj na kojemu se sluša sadržaj je prenosiv (možete ga slušati dok vozite u auto, bicikl ili dok šetate)
  5. Neograničenost korištenja (nakon što sadržaj preuzmete možete ga neograničeno koristiti)

kako-napraviti-podcast-content-marketing

Koraci na putu do snimanja podcasta

1) Potražite inspiraciju na internetu kod nekih od najboljih u svijetu podcasta:

Npr.:
http://for.tn/1vrCKMp
http://apple.co/1zOaxUm

2) Podijelite svoje ideje i sadržaje sa ciljanom publikom. Odaberite i snimite sadržaj po vašem izboru i prema djelatnosti kojom se bavite.

  • objava za medije,
  • javljanja s događanja,
  • vijesti o tvrtki,
  • izjave i intervjui s čelnim osobama i ostalim stručnjacima iz branše,
  • savjeti za korištenje proizvoda ili usluge,
  • materijal za profesionalno usavršavanje zaposlenika, edukativni sadržaji i snimke predavanja koja educiraju publiku, a tvrtku profiliraju kao stručnjaka u industriji.

3) Kako biste zadržali pozornost publike (ako vam tako odgovara) sadržaj objavljujte u dijelovima/epizodama. Poput radija, audio podcast mora biti informativan i dinamičan te treba ponuditi informacije koje predstavljaju vrijednost za publiku. Izbjegavajte monotono čitanje iz skripte. Vaš audio podcast treba biti kratak, ne duži od 15 minuta. Budite kreativni i fleksibilni, publici ponudite više različitih tema. Kreirajte RSS feed i sadržaj objavljujte redovito, najmanje jednom u dva tjedna.

4) Uz emitiranje putem web stranice ili bloga, snimljene podcastove možete distribuirati putem servisa poput iTunesa, Stitchera i SoundClouda, kao i putem profila na društvenim mrežama.

 mobilne-aplikacije-za-slusanje-podcasta

Kako slušati podcastove?

Osim slušanja na računalu, isprobajte i sljedeće aplikacije za mobilne uređaje, za preslušavanje podcastova u hodu:

  • iOS i Android korisnici: audioBoom
  • iPhone korisnici: iTunes, Overcast
  • Android korisnici: Podkicker app (free, omogućava i notifikacije kad je novi podcast dostupan, možete ga preuzeti kako biste ga odslušali u neko drugo vrijeme)
  • Windows phone korisnici: Podcasts app (zadana app u uređaju), Podcasts!

 spremanje-podataka-cloud-storage
Spremajte i dijelite multimediju i podatke putem Cloud Storagea!

Iskoristi 5GB besplatnog prostora!

Doznaj više!

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte