Ako već niste, požurite i “obojite” svoje društvene mreže vizualnim identitetom blagdana. Na ovome će vam vaši partneri i klijenti, suradnici i kolege biti više zahvalni nego toplom čestitkom.
Kanali, sadržaj i prilike kojima čestitate blagdane svojim suradnicima, klijentima i partnerima.
1. Facebook
Već smo naučili kako je Facebook “prijateljski” kanal, a sadržajno njime plasirate tekstualne postove, fotografije, tekst postove, video i tekst. Naravno svoj cijeli sadržaj možete planirati i blagdansku temu odrediti – akcijskom ponudom, iskrenom čestitkom i timskim blagdanskim aktivnostima. Primjeri?
Timske blagdanske aktivnosti:
– “Kićenje” ureda – fotografirajte i podijelite na Facebooku s pitanjem “A kako vaš ured izgleda”
– Božićni kolač koji su napravile kolege a na temu vašeg posla
– Ovo će morati pričekati dok nas vremenski uvjeti ne posluže, ali cijela galerija kako tim uživa u timskim radostima npr. grudanju ispred prostorija
Akcije i najave proizvoda:
Ovo ste već sigurno radili, ali možda ne i na društvenim mrežama. Zato spojite proizvode uz nižu cijenu, ponudite popuste, konfigurirajte “poklone” od seta proizvoda za nju&njega, obiteljske paketiće..
Čestitke
– Iskoristite cover fotografiju za čestitke i poruke.
– Dizajnirajte cijeli set postova u stilu adventskog kalendara.
– Podjelite već sterotipne blagdanske pjesme tekstovima i pitanjima “Danas kod nas svira…u čemu vi uživate..”
– Dizajnirajte nešto svoje, unikatno i vezano uz vaše poslovanje.
2. Instagram
Sve navedeno sa Facebooka vrijedi i na Instagramu, ali svaka društvena mreža ima svoju specifičnost pa na Instagramu moežete:
– Iskoristiti hashtagove i vezati svoje proizvode uz iste – npr. #christmasgift
– Filteri – iskoristite ih za dojam blagdanskog ugođaja, sve fotografije u uredu vezane uz zajedničko druženje mogu biti obojane posebnim tonom.
– Zabavne situacije – postavite neki od božićnih dokoracija u neobične uvjete npr. saonice i djeda mraza na vrh računala sa fotografijom vašeg vrijednog kolege u pozadini
– Kreirajte čitav niz takvih fotografije
– Fotografirajte vaše proizvode uz blagdanske rekvizite
– Svi članovi vašeg tima i njihove portretne fotografije s crvenim božićnim kapama, rudolf nosevima i sl.
– Uključite i izazovite svoje followere nagradnom igrom
3. Web stranica
Svi su aktvirali svoje božićne akciije, kampanje su u tijeku, proizvodi i cijene se mjenjaju svakodnevno. Web stranicu ste brendirali blagdanskim temama. Pokušajte s drugačijim pristupom, objavite nekoliko članaka koji će pokazati brigu o vašim kupcima, a nekoliko ideja za članke donosimo u nastavku:
– Pregled poslovne godine – što smo sve zajedno doživjeli (kupci i vi)
– Timska čestitka klijentima/kupcima – svaki zaposlenik izabere najdraži trenutak, specifičnost komunikacije sa klijentom, objavite ih sve zajedno kao čestitku
– Zašto smo zajedno sretniji – navedite sve prednosti suradnje i prednosti koje su vaši suradnici vama iznijeli
I ne zaboravite, članak uvijek možete poslati i newsletterom, ovaj oblik je osobniji i ljepši od već tradicionalnih gifova koje dobivate mailom.
Komentirajte