Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Data Centar Hrvatskog Telekoma, koji nudi Microsoft Azure Stack usluge, najsigurniji je podatkovni centar u Hrvatskoj.

Sredinom studenog 2019. Hrvatski Telekom otvorio je u svom sjedištu na Radničkoj cesti 21 u Zagrebu svoj novi Business Showroom, inovacijski centar u kojem će predstavljati svoja najnaprednija tehnološka rješenja kojima digitalizira hrvatske tvrtke i gradove.

Tom je prigodom predstavljen i HT Data Centar novih mogućnosti. Kako se moglo čuti, Hrvatski Telekom udvostručio je kapacitete svog Data centra kako bi svi korisnici mogli prebaciti svoje poslovanje u Cloud, a njegovo je proširenje sastavni dio platforme ”Svijet boljih mogućnosti” kojom Hrvatski Telekom ostvaruje korporativno obećanje o ubrzanju digitalizacije tvrtki i gradova kao ključne odrednice uspjeha gospodarstva i društva u narednom razdoblju.

Nedostatak brzog i pouzdanog pristupa podacima može značiti nemogućnost pružanja vitalnih usluga ili gubitak zadovoljstva kupaca i prihoda. Premještanjem ključnih poslovnih sustava i podataka u cloud, na sigurne servere u Data centru Hrvatskog Telekoma, te korištenjem usluga kao što je Microsoft Azure smanjuju se troškovi poslovanja kada su u pitanju informatičke usluge.

Novi HT Data Centar za svijet boljih mogućnosti

Odabirom infrastrukturnog rješenja u Data centru Hrvatskog Telekoma, korisnici izbjegavaju velika kapitalna ulaganja u opremanje vlastitog prostora te dobivaju cjelovito i kvalitetno rješenje, kao i inovativne alate i servise. Kolokacijom se oslobađaju resursi i prostor, korisnička infrastruktura smještena je unutar Data Centra visoke raspoloživosti koji zadovoljava sve tehničke i sigurnosne kriterije, a naknada uključuje i 24/7 tehničku podršku Službe za korisnike. Jedna od mogućnosti uključenih u ponudu su dedicirani linkovi koji nude direktnu povezanost s Data centrom, a ujedno se rasterećuje primarni link korisnika.

Kostas_Nebis_predsjednik_Uprave_Hrvatskog_TelekomaKostas Nebis, predsjednik Uprave i glavni direktor (CEO) Hrvatskog Telekoma predstavio je dvostruko veći HT Data Centar na službenom otvorenju Business Showrooma. Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Hrvatski Telekom

Odabirom virtualnih poslužitelja može se nadograditi postojeća infrastruktura, a sama je nadogradnja isplativija od kupnje fizičkih servera za jednog korisnika.

U suradnji sa strateškim partnerom Microsoftom, Hrvatski Telekom prvi je u Hrvatsku doveo Microsoft Azure Stack, jednu od najbrže rastućih cloud platformi u svijetu koja korisnicima u Hrvatskoj omogućuje istovremeni pristup najmodernijim cloud sustavima i upravljanje podacima koji ostaju u Hrvatskoj. Riječ je o ekstenziji Microsoft Azure cloud platforme, a na njegovom marketplaceu korisnicima su dostupni gotovi produkti kao što su VM, CRM, E-commerce, web serveri te brojni drugi.

Osim toga, u sklopu MANAGED & PROFESSIONAL USLUGA korisnicima su u svakom trenutku na raspolaganju i iskusni Combisovi stručnjaci koji će im pomoći da što lakše prebace svoje poslovanje u cloud i započnu digitalnu transformaciju već danas.

„Izuzetno nas veseli što nas je Hrvatski Telekom odabrao za strateškog partnera u nadogradnji i transformaciji svog najvećeg Data Centra koji će time postati najsuvremeniji podatkovni centar značajno većih kapaciteta. Naše partnerstvo će osigurati bržu digitalnu transformaciju hrvatskog tržišta jer se pri nadogradnji koristi Microsoft AZURE STACK tehnologija koja omogućuje ekstenziju računalnog oblaka AZURE u Data Centar okruženje te na taj način donosi agilnost i ubrzanu inovaciju, te istovremeno upravo kroz ovakav hibridni model ispunjava razne regulatorne zahtjeve“, izjavila je Tatjana Skoko, direktorica Microsofta Hrvatska.

Odabirom usluga data centra svojoj IT službi dajete više vremena i prostora za druge zadaće i unaprjeđenje vašeg poslovanja, dok se nadzor i održavanje centra prepušta certificiranom stručnom osoblju Hrvatskog Telekoma. Vaši su podaci sigurni i spremni za vraćanje u bilo kojem trenutku, a vašem poslovanju osiguran je kontinuitet. Tražite li nešto što savršeno odgovara vašim potrebama, a PaaS, IaaS i SaaS nisu pojmovi s kojima se često susrećete, IT stručnjaci Hrvatskog Telekoma spremni su na analizu vaše postojeće infrastrukture. Nakon pomne analize uzet će u obzir vaše poslovne potrebe i mogućnosti, te sugerirati rješenje po vašoj mjeri.

Odaberite Cloud rješenje po svojoj mjeri 

Što je točno Data Centar?

Data centri su jednostavno centralizirana mjesta na kojima je koncentrirana računalna i mrežna oprema radi prikupljanja, pohranjivanja, obrade, distribucije ili omogućavanja pristupa velikim količinama podataka.

U vrijeme kada su računala bila nezgrapna, velika i spora, taj je centar većinom podrazumijevao jedno superračunalo, no s tehnološkim napretkom oprema je postajala sve manja i jeftinija, a potrebe za obradom podataka počele su se povećavati. Današnji centar podataka ima tisuće vrlo moćnih i vrlo malih poslužitelja koji rade svakodnevno bez prestanka, te pružaju važne usluge kao što su pohrana podataka, sigurnosna kopija istih, upravljanje podacima i umrežavanje. Neke tvrtke ih grade i održavaju u vlastitom aranžmanu, dok drugi koriste javne usluge u oblaku koje nude giganti poput Googlea.

Danas u svijetu postoji više od 3 milijuna data centara različitih veličina. Kako bi ih se moglo klasificirati, Uptime Institute razvio je standard klasifikacije poznat kao ‘Tier standard’, kojim se opisuju četiri vrste data centara na temelju razine njihove raspoloživosti. Time su definirani tehnološki standardi koji moraju biti zadovoljeni kako bi se postigla određena razina dostupnosti, a korisnici mogu biti sigurni da postoji standard kojega se pružatelj usluge mora držati.

HT Data Centar uređen je prema TIER 3 standardima, što za korisnike znači da su se morali pratiti i osigurati svi zahtjevi koje ta razina podrazumijeva, kako kroz projektnu dokumentaciju, tako i kroz samo izvođenje radova i na kraju održavanje data centra.

Svaka od četiri TIER kategorije jamči određenu razinu raspoloživosti, pa tako TIER 3 razina raspoloživosti, koju nudi i prošireni HT Data Centar, jamči raspoloživost od barem 99,982% na godišnjoj razini, odnosno do maksimalno 98 minuta neraspoloživosti godišnje. (Za usporedbu, TIER 1 razina jamči do maksimalno 22 sata godišnje neraspoloživosti, dok najviša, TIER 4 razina, koju imaju najveći data centri u svijetu, jamči do 26 minuta neraspoloživosti godišnje.)

Kako izgleda Data Centar?

Svim data centrima zajednički su klasteri međusobno povezanih poslužitelja. Svaki poslužitelj je računalo visokih performansi s velikom memorijom, prostorom za pohranu, procesorima i mogućnostima ulaza i izlaza. Na prvu može djelovati poput verzije osobnog računala, s mnogo bržim i moćnijim procesorom i puno više memorije, ali bez monitora, tipkovnice ili drugih perifernih uređaja koje smo naučeni koristiti. Monitori mogu postojati na centraliziranom mjestu koje služi za nadgledanje grupa poslužitelja i srodne opreme. Držači poslužitelja često su poredani u redove kako bi se što učinkovitije kontrolirali protok zraka i temperatura.

Data centri teže pružanju brze i nesmetane usluge. Kvarovi opreme, prekidi komunikacije ili napajanja, kao i ostali problemi zbog kojih korisnici ne mogu pristupiti svojim podacima i aplikacijama moraju se odmah riješiti. Zbog toga je vrlo važno da pružatelj usluge ima uspostavljen proces za zaštitu od takvih slučajeva i brzi povratak svih funkcionalnosti Data Centra. Disaster Recovery je proces politike i procedure vezane uz pripremu za oporavak ili nastavak infrastrukture kritične za organizaciju nakon prirodne ili ljudski izazvane katastrofe, pri čemu se oporavak fokusira na IT tehnologiju ili sustav koji podržava poslovne funkcije.

Kod izrade tehničkog rješenja koje je jedinstveno za svakog korisnika, ključnu ulogu ima planiranje procedure u izvanrednim okolnostima i njen oporavak. Upravo DRP (Disaster Recovery Plan) koji HT stručnjaci rade zajedno s korisnikom, detaljno prikazuje i opisuje proces replikacije korisničkih servisa prema HT Data Centru. U planu su detaljno navedene sve korisničke usluge, aplikacije i servisi koji se štite, te je opisana procedura kojim redoslijedom se oni podižu i aktiviraju u slučaju katastrofe.

”Hrvatski Telekom najveći je privatni investitor u Hrvatskoj. Samo u posljednje četiri godine u nove tehnologije investirali smo više od 7,5 milijardi kuna i digitalizirali više od 30 % svih poslovnih subjekata u Hrvatskoj, no želimo pojačati tempo. Želimo ubrzati digitalizaciju Hrvatske i ekonomski razvoj zemlje te svim građanima zemlje omogućiti bolje prilike i usluge, kako bi bili spremni za novi val tehnoloških promjena. Razvili smo niz sofisticiranih rješenja za kompanije, a razvijamo i rješenja namijenjena digitalizaciji gradova. Na taj način dodatno potičemo otvaranje novih radnih mjesta u nizu malih i srednjih partnerskih poduzeća”, izjavio je Saša Kramar, član Uprave Hrvatskog Telekoma za poslovne korisnike.

Započnite digitalnu transformaciju uz Data Centar Hrvatskog Telekoma 

 

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte