Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Kako bi svojim korisnicima pružili nove zanimljivosti za otkrivanje, ali i dali im materijala da ne pređu na druge društvene mreže, u Instagramu su razvili nekoliko zanimljivih opcija. Kao i uvijek, neke od njih razljutile su korisnike koje promjene baš i ne vole, dok drugi jedva čekaju vidjeti što novog donosi drugi dio godine.

Redovite promjene u algoritmima društvenih mreža tjeraju korisnike na neprestano učenje i prilagođavanje. Neki se bune, neki protestiraju, a neki poslušno uče i revno primjenjuju sve novosti koje im se daju na raspolaganje. Kao alat koji je preuzeo vodeću ulogu u segmentu promocije, bilo poslovne ili privatne, Instagram se doista trudi redovno iznenaditi svoje korisnike. Stoga ne čudi što je samo u prvoj polovici 2019. izbacio nekoliko značajki koje su za neke već postale neizbježne. Krenimo redom…

Horizontalni video na IGTV

Dok je dosad podržavao samo full screen video postavljen vertikalno, sada se na Instagram TV može postaviti i „klasični“ video u 16:9 formatu. Trajanje mu je ograničeno na 60 minuta, a okretanjem mobitela može se prebaciti i na gledanje preko cijelog ekrana. Ovo će se posebno svidjeti svima koji su dosad željeli postaviti više toga u kadar, ali im dosadašnje mogućnosti to nisu dozvoljavale. Snimanje intervjua s dvije osobe, širokokutno snimanje pejzaža ili prezentiranje nekretnina napokon bi trebali izgledati onako kako smo i željeli. Uostalom, 1 minuta videa vrijedi kao 1.8 milijuna riječi, kaže istraživanje Forrestera. 

horizontalni_video_igtv

Novi chat sticker za Instagram priče

Osim pollova, pitanja i slidera sada vam je za interakciju putem Instagram storya dostupan i chat. Jednostavno u svoju story objavu zalijepite naljepnicu chata i podijelite svoju priču. Gledatelji će pritiskom na istu moći zatražiti sudjelovanje u chatu koje im vi onda možete, ali i ne morate omogućiti. S obzirom da na ovaj način pozivate i potencijalno nepoznate ljude u svoj inbox, u Instagramu su ipak odlučili ostaviti krajnju kontrolu u rukama onoga tko priču i postavlja. Otme li se cijeli chat kontroli, jednostavno ga možete prekinuti. 

Instagram_story_chat_sticker

Promoviranje tuđeg sadržaja putem oglasa

Instagram je napokon odlučio ozakoniti vezu koja ga je i poprilično obilježila. Influencerima, ili utjecajnicima kako ih se naziva po novom pravopisu, je sada omogućeno da prepuste svoj post brandovima za koje ih i rade, sve uz blagoslov Instagrama. U praksi to izgleda tako da influencer napravi organski video i postavi ga na svoj profil, omogućivši u postavkama njegovo preuzimanje svom partneru. Kompanija, koja je vjerojatno i platila za izradu tog videa, tada isti može kroz napredne postavke i napraviti dijelom svoje promotivne kampanje. Kampanja će se tada prikazati kao da ju je postavio njezin kreator, u ovom slučaju influencer, a ispod će se ispisati informacija da je napravljena u suradnji s određenom kompanijom. Na ovaj način promocija i dalje ostaje osobnija, vezana uz osobu koju publika prepoznaje, dok logistika i financije bivaju prepušteni sponzorima. Za kompanije to je i prilika da bolje uspoređuju učinkovitost određenih kampanja i korisnost influencera s kojima surađuju.

Promoviranje_postova_influencera_putem_oglasa

Instagram najavljuje velike novosti

Utjecaj influencera mjeri se u broju lajkova koje dobivaju, kao i količini pratitelja koji upijaju svaku njihovu objavu. Novost koju Instagram planira uskoro uvesti njima se zato vjerojatno neće svidjeti. Naime, kako bi ukazali na to da se stvari u životu ne mjere lajkovima (ironično, upravo tako većina njihovih korisnika zarađuje) planiraju ukinuti informaciju o broju ljudi koji su „dali srce“ određenoj objavi. Navodno će se ovu opciju moći ugasiti i omogućiti po vlastitoj želji, ali ostaje nam vidjeti koliko kontrole će omogućiti novi algoritam. 

Instagram_skrivanje_like

Druga novost je da bi po uzoru na Facebook mogli bi promijeniti sistem analitike. Naime na Facebooku će uskoro biti moguće obrisati svoju dosadašnju aktivnost, a dogodi li se to i na Instagramu, utjecat će na već postavljene strategije oglašivača koje se vode analizom aktivnosti korisnika. S obzirom na povezanost Instagrama i Facebooka, sve promjene koje se dogode na potonjem mogu utjecati na onaj prvi. Poučeni dosadašnjim iskustvom s iznenadnim uvođenjem promjena, uz već razrađenu strategiju uvijek je dobro imati i alternativni plan za sve promotivne aktivnosti na Instagramu. 

Neke od stvari na kojima Instagram još radi su i novi izgled sučelja za kreiranje storya, s boljim rasporedom mogućnosti na ekranu, kao i naljepnica pomoću koje se može donirati novac za određene svrhe. Tu su još i posebni profili za kreatore sadržaja, većinom influencere, kao i opcija da se udaljite od svijeta društvenih mreža na neko vrijeme, kako bi sačuvali vlastito mentalno zdravlje. Iznenadne ili ne, svakako mogu unijeti popriličan nered u dosadašnje navike ponašanja na društvenim mrežama.

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte