Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Iskrenost i emociju u Vašem marketingu klijenti će znati cijeniti!

Za početak, fer je zahvaliti svima vama koji ste prvi članak pročitali, shareali, lajkali, tweetali, jer odaziv je bio van svih očekivanja.

Hvala svima na tome, lijepo je znati da ima toliko nesebičnih ljudi koji cijene i tuđi rad ;).

Sada krećemo na pravi posao! Pretpostavimo da ste mladi fotografski entuzijast i želite svoj rad i sreću podijeliti sa svojim prijateljima, ali i s onima koje ne poznajete, a imate slične interese – ljubav prema fotografiji.

Kako početi?

Danas ima toliko mreža da je teško znati koja je najbolja – Facebook, Twitter, Instagram, Flickr, 500px i tako dalje.

Facebook kao početka točka nije loša odluka. Tamo je broj korisnika generalno najveći, pogotovo u Hrvatskoj, i imate najveće šanse da najbrže dođete do svoje „publike” i povratnih informacija.

Budite svoji, igrajte fer i iskreno. 

Profilna slika neka bude vaša, ljudi se vole poistovjetiti s drugim ljudima, ili pak integrirajte logotip ako ga posjedujete. „Cover photo” također neka ocrtava neki dio vas, stavite neku fotografiju koju se vama tog trena najviše sviđa i preko koje ljudi mogu puno toga doznati o vama, vašem stilu gledanja na svijet ili obrade fotografije.

Nemojte biti nestrpljivi, ništa dobro ne dolazi preko noći, pa tako nemojte kupovati lajkove ni na koji način. Bolje imati 5 poštenih lajkova po fotografiji nego 50 „šangajskih”.

A ostale društvene mreže?

Primjerice, na Instagramu je jako bitno biti aktivan tj. lajkati i komentirati fotografije ljudi koje pratite. Pratite one koji su vam prijatelji ili dijele vaše interese. Komunikacijom s drugima potičete njih, ali i mnogo širu publiku da bace pogled i na vaše fotografije.

S vremenom ćete naučiti i kada je najbolje postaviti fotografije na neku od društvenih mreža – ujutro, danju, navečer, noću. Svaki stil fotografija i svaki skup sljedbenika ima svoja pravila, a njih ćete doznati jedino strpljivom komunikacijom.

U svakom slučaju, svaki pokušaj igranja „nabrzaka“ će vam se brzo obiti o glavu, zato, ako želite dobiti kvalitetan feedback – samo iskreno.

Komentirajte

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.