Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Dostupan na 53 jezika i prisutan na 181 tržištu, Microsoft Teams osigurava timski rad za klijente širom svijeta. Kao takav, idealan je alat i za vašu kompaniju, bez obzira na njezinu veličinu. Iskoristite kralj ljeta i povratak u radnu kolotečinu kako biste unaprijedili suradnju na radnom mjestu i isprobajte neke od najpopularnijih značajki ovog Microsoft servisa.

Prije nešto više od dvije godine lansiran je Microsoft 365 – integrirani skup aplikacija i usluga koji su dizajnirani kako bi korisnicima pomogli pojednostavniti poslovne procese i zaštititi važne informacije. U njegovu središtu nalazi se Microsoft Teams, platforma za timski rad koja kombinira chat, video sastanke, pozive i datoteke u jednu aplikaciju. O njenoj popularnosti svjedoči više od 13 milijuna svakodnevnih korisnika. Ako volite raditi u okruženju temeljenom na chatu, Microsoft Teams će vam pružiti mnogo alata za produktivnost koji su dostupni i bez napuštanja same aplikacije za razmjenu poruka.

Kako postaviti svoj Microsoft tim

Prije svega potrebno je postaviti ime tima, a iako zvuči banalno, dobro razmislite o ovom koraku. Naime, upravo će to ime utjecati na naziv vaše SharePoint lokacije i Outlook mail adrese. Imate li više sličnih timova na različitim lokacijama (poput marketinških ureda u različitim gradovima), nastat će poprilična zbrka nazove li svaki od njih svoj tim „Marketing team“. Nazivu je tada poželjno dodati oznake poput mjesta ili broja, no ipak treba pripaziti da cijeli naziv ne bude previše dug ili nezgrapan. Morate razmisliti i o tome kome će biti dopušteno stvaranje timova. Prema zadanim postavkama, svaki korisnik u sustavu Office 365 može stvoriti svoj tim, prilikom čega se stvara i nova grupa Office 365. Imate li više klijenata, za svakog od njih možete stvoriti novi tim, dok svaki zadatak ili projekt za tog istog klijenta dobiva vlastiti kanal. Kada stvorite novi kanal, nova se mapa generira i u biblioteci dokumenata SharePointa. Sav sadržaj povezan s tim projektom sada je centralno pohranjen u SharePointu, omogućujući svima da rade s istim materijalima.

microsoft_teams_je_platforma_office365_za_timsku_suradnju_na_poslovnim_projektima

Kada postavljate tim, njegove postavke privatnosti moguće je staviti kao privatne, javne ili dostupne na razini organizacije. Kada je tim privatan, kreatori moraju pozvati ljude koje žele pridružiti timu, dok se u javni tim mogu pridružiti svi po želji. U tim na razini cijele organizacije svi su automatski dodani. S obzirom da je Office 365 imao opciju korištenja grupa mnogo prije nego je stvoren Teams, Microsoft omogućuje da kopirate postavke iz neke od postojećih grupa i iskoristite ih u Teams opciji.

Prednosti Microsoft Teams platforme

Kad omogućite Microsoft Teams u sklopu Office 365 programa, vi i vaša tvrtka imate pristup pojednostavljenom komunikacijskom sučelju za pomoć u poslovnoj suradnji. Funkcija chata omogućava vam povezivanje, pomažući da pohranite ideje, dokumente, konferencijske pozive i druge sastanke na jedno mjesto. Nećete morati prolaziti kroz stranice bilješki ili tisuće e-mailova u potrazi za određenim razgovorom – s Microsoft timovima, sve imate na dohvat ruke, tj miša. Uz lakše upravljanje projektima, povećavate produktivnost i suradnju unutar svoje tvrtke. Koristeći tradicionalnu e-mail komunikaciju za rad na projektu možete izgubiti važne informacije, a određeni ljudi mogu se izgubiti na ključnim točkama jer je netko zaboravio odabrati opciju “odgovori svima”. Pomoću Microsoftove platforme koja se temelji na chatu svi dobivaju istu poruku u isto vrijeme. Kada se novi član tima pridruži projektu, odmah ima pristup prethodnim razgovorima i datotekama vezanim uz projekt. Office 365 razumije da ćete možda trebati integrirati različite alate trećih strana u njegovo sučelje, pa su predviđene i te mogućnosti.

microsoft_teams_omogucuje_integraciju_s_drugim_aplikacijama

Možete prilagoditi svoj radni prostor po želji svog tima i tako uštedjeti vrijeme, ali i izbjeći zabune u radu uzrokovane lošim snalaženjem. Teams aplikacija ne ograničava vas samo na chat – možete koristiti bilo koji Office 365 program u realnom vremenu, uz uvid u to tko je točno izvršio promjenu i kada. Svi možete pregledavati isti Word dokument, Excel tablicu, PowerPoint prezentaciju ili OneNote dok komunicirate oko sadržaja. Bez obzira jeste li u uredu ili radite na daljinu, Microsoft Teams olakšava suradnju i rješava izazove s kojima se tvrtke najčešće susreću kada je u pitanju suradnja.

Sigurnost i umjetna inteligencija za bolji timski rad

Microsoft Teams sinkronizira se s vašim kalendarom i povlači sve postojeće obveze, a prikazuje i predložena vremena kada su svi ostali sudionici u svakom timu slobodni. Također daje mogućnost izbora je li sastanak privatan ili se bilo tko može pridružiti. Nakon što kreirate svoj sastanak, svi sudionici mogu postavljati pitanja i komentare o njemu, postavljati dnevni red i prenositi važne dokumente. Sastanke je moguće zakazati i pridružiti im se putem Skypea za Business s HD videom, VOIPom i dodatnim biranjem audio opcija, uključujući korisnu integraciju sa širokim spektrom uređaja za sastanke.

sigurnost_je_vazan_dio_microsoft_teams_platforme

Microsoft je programirao i 20 korisnih botova koji su vrlo slični agentima za virtualni chat, a svaki od njih ima posebnu bazu znanja. Ova umjetna inteligencija pomaže korisnicima da široki raspon zadataka obavljaju na najučinkovitiji način. T-Bot može odgovarati na često postavljana korisnička pitanja u vezi s timovima, Polly Bot može vam pomoći pri anketama, Hipmunk može organizirati putovanje trebate li sastanak u inozemstvu, a Stats Bot može generirati zakazana izvješća s mnogih platformi uključujući Microsoft Dynamics 365 i Google Analytics. Korisnici se u Microsoftove timove prijavljuju na isti način kao što su se prijavljivali u Office 365, koristeći multifaktorsku provjeru identiteta i siguran pristup. Što se tiče sigurnosti tu je ugrađena zaštita podataka i Microsoftov Hyper Scale Cloud koji uključuje mogućnost lokalnog čuvanja podataka ako je potrebno. Microsoft Teams, kao i svi drugi alati Office 365 platforme, udovoljavaju standardima sukladnosti HIPAA BAA, ISO 27001, ISO 27018 i SSAE 16 SOC 1 i 2.

Novosti u Microsoft Teams početkom jeseni

Dvije nove značajke na Teams platformi osiguravaju prolazak važnih poruka. Prioritetne obavijesti upozoravaju primatelje vremenski osjetljivih poruka i podsjećaju primatelja svake dvije minute, sve dok ne stigne odgovor. Potvrde pročitanih poruka u chatu prikazuju ikonu koja pokazuje kada je primatelj pročitao poruku koju ste poslali, dok Announcements, tj. objave, omogućuju članovima tima da istaknu važne vijesti na kanalu i odličan su način za pokretanje novog projekta, dobrodošlicu ili razmjenu rezultata iz nedavne kampanje. Želite li jednu vijest podijeliti na više kanala, ne morate je kopirati, već samo iskoristite opciju koja omogućuje simultanu objavu. Upravljanje kanalom omogućuje moderatorima da upravljaju onim što se objavljuje na kanalu i je li na post moguće odgovoriti. Nova značajka sata u modulu Teams Shifts omogućava radnicima da prijavljuju početak i kraj svog rada, kao i vrijeme za pauze, direktno iz svoje Teams mobilne aplikacije. Menadžeri imaju mogućnost geo-ograđivanja mjesta kako bi osigurali da su članovi tima na određenom radnom mjestu prilikom označavanja početka i kraja poslovnog dana. Ciljana komunikacija omogućuje istovremeno slanje poruke svima u određenoj ulozi. Primjerice želite li poslati poruku svima koji rade u skladištu, označite @skladište i svi s tom oznakom će postati dio naznačene komunikacije.

S obzirom na neprestano usavršavanje, Microsoft Teams redovito će nuditi nove mogućnosti i opcije za bolju poslovnu komunikaciju. Imate li već favorita među njima?

 

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte