Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Rad izvan ureda ne mora značiti da ured ne može biti s vama u svakom trenutku. Uz malo organizacije, dobar odabir uređaja i programa potrebnih za moderno poslovanje i primjenu smart working principa – spremni ste za uspostavljanje vlastitog ureda u pokretu.

Vremena se mijenjaju, a moderni poslovni zahtjevaju da uvijek budete dostupni u službene svrhe, čak i kada niste u svom uredu. Dapače, mnogi od modernih nomada čak i nemaju klasične urede kao takve, već svoj posao nose sa sobom gdje god da idu. Blogeri, programeri, influenceri, prodajni predstavnici – svima njima zajedničko je što ih za posao ne veže klasični ured. Većina freelancera odlučuje se na samostalno upravljanje svojim vremenom baš kako ne bi svakodnevno bili robovi ista četiri zida. No rad izvan ustaljenih parametara nije stvoren za svakoga. Neki od nas vole udobnost poznatog okruženja i činjenicu da je sve na dohvat ruke. Za sve ostale kojima je “cesta” ured, evo nekoliko praktičnih uputa kako kreirati mobilni ured po vlastitim pravilima.

1. Odaberite najbolji mobilni uređaj za svoje potrebe

mobilni-ured

Ovisno o poslu odnosno djelatnosti kojom se bavite, odaberite informatičku opremu koja će vam pružiti najviše. Primjerice, za freelancere i dizajnere e maleni je tablet možda nespretno rješenje, baš kao i za sve kojima je pisana riječ profesija. Tipkanje na malom ekranu osjetljivom na dodir može biti nezgodno i može dovesti do više frustracija nego kreativnih rješenja. S druge strane, ne isplati se tegliti ogromno prijenosno računalo ako ga trebate samo za nekoliko izračuna i slanje dokumenata. Ako niste sigurni koje je rješenje najbolje za vaše poslovne potrebe, najviše se isplati isprobati najam informatičke opreme. Nakon što ste isprobali svaku od opcija, lakše ćete odlučiti koja vam najbolje odgovara. Odrađujete li sastanke preko internet poziva, vaš uređaj trebao bi imati integriranu kameru, a ispisujete li mnogo dokumenata, razmislite o prijenosnom pisaču. Predvidite vlastite potrebe, a s opcijom najma uvijek možete promijeniti svoju odluku naknadno.

2. Osigurajte stabilnu, brzu i sigurnu mobilnu vezu

kako-kreirati-mobilni-ured-internet
Posao u pokretu znači da se morate pobrinuti kako bi uvijek bili dostupni. Danas se na svakom koraku može naći besplatna wifi veza, restorani, hoteli, kafići i mjesta javnog okupljanja u različitim gradovima nude tu uslugu u zamjenu za vašu e-mail adresu, a često i bez ikakve protuusluge. No to znači da se na istu mrežu može spojiti doslovno bilo tko, a uz malo naprednije IT vještine, bilo tko može doći i do podataka koji se nalaze u vašim uređajima ili može presresti sve što šaljete putem iste mreže. Zbog toga bi pametnije rješenje bila vlastita mobilna internet veza. Mobilni internet trebao bi biti zaštićen i pouzdan, a uz rješenje Hrvatskog Telekoma možete ugovoriti i Lookout uslugu, koja dodatno štiti vaš iOS ili Android mobilni uređaj. Uz blokadu zloćudnih programa, nudi vam i mogućnost lociranja mobilnog uređaja, kao i vraćanje izgubljenih podataka. Bez obzira na sigurnost koju vam vaš opareter pruža, svakako se i sami pobrinite za sigurnost svojih podataka. Zaštitite ih lozinkom, pazite s kime dijelite mreži i kakve podatke šaljete.

3. Imajte sve podatke na dohvat ruke

cloud-storage-pohrana-podataka
Jednom kada imate stabilnu vezu, iskoristite je kako biste uvijek imati sve potrebne dokumente i podatke na dohvat ruke. Uz posao u pokretu teško je nositi dodatni teret poput uređaja punih podataka i svakodnevno prebacivati podatke s jednog na drugi. Ukoliko se isti napune podacima do krajnjih kapaciteta – što onda? Pohrana dokumenata u oblaku izrazito je praktična, a možete im pristupiti doslovno bilo gdje uz internet vezu. Ukoliko već imate podatke spremljene na neke od vanjskih servisa poput DropBoxa, te podatke možete uspješno integrirati s vašom Cloud pohranom podataka. Ako vam hrpa uredskih dokumenata stvara probleme u pokretu, rješenja poput Cloud upravljanja dokumentima mogle bi vam olakšati posao i skratiti vrijeme.


4. Razmišljajte praktično uz Office 365

office-365-za-sezonce
Rad na terenu znači i usklađivanje s ostatkom kolektiva koji je u uredu ili na drugom terenu. Office 365 primjer je programa koji omogućava suradnju svima uključenimau određeni projekt na jednostavan način. Nekoliko ljudi isodobno može ureivati dokumente, podaci se ne trebaju slati već su uvijek dostupni svima, a sve promjene napravljene u dokumentima vidljive su u realnom vremenu. Uz O365 možete upravljati timom na zabavan način i ujedno postići maksimalnu produktivnost bez obzira na lokaciju. Svi programi potrebni za moderno uredsko poslovanje nalaze se na jednom mjestu, a pristupiti im možete sa svih uređaja (laptopa, mobilnog uređaja ili smartphonea.

5. Radite pametno, kombinirajte i uštedite

Ako se još niste upoznali sa smartworking principima i pametnim poslovanjem kao takvim, krajnje je vrijeme. Uz primjenu jednostavnih pravila i kombiniranje usluga na način da dobijete najviše rezultata za najmanje uloženih sredstava možete brzo napredovati. Kada svoje poslovanje vodite u pokretu, važno je da budete organizirani i praktični, zato su kombinacije pametnih odluka presudne. Zbog kojeg god razloga odabrati rad u mobilnom uredu, važno je da prije svega budete zadovoljni odabirom kojeg napravite kada su u pitanju resursi koje svakodnevno koristite. Na taj ćete način biti učinkovitiji i znati da se vrijeme provedeno na putu doista isplatilo. Sretan put i uspjepno poslovanje!

Smartworking je podignut na još višu razinu, tako da uz odabrani uređaj iz ponude informatičke opreme, možete po povoljnijoj cijeni dobiti i najbrži mobilni internet, kao i Office 365 paket koji odgovara vašim potrebama.

 Saznajte više

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte