Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Čak i zlonamjerni kritičar može postati vaša najbolja inspiracija.

Jeste li ikad stajali pred vratima šefova ureda nesigurni zašto vas baš sada zove? Znači li to promaknuće, čekanje u redu na burzi ili je u pitanju samo jedan u nizu redovnih sastanaka?
Ako ste pak sam svoj gazda, zasigurno su vam poznate strepnje prilikom lansiranja novih proizvoda ili usluga – hoće li se svidjeti postojećim korisnicima i što bi trebalo napraviti kako bi privukli nove? Mišljenje drugih u poslovnom je svijetu alfa i omega – posebno ako su ti drugi zapravo vaši sadašnji ili potencijalni klijenti.

bizit-kako-kritiku-pretvoriti-u-dobar-marketing

 

Bolje ništa nego išta

U svijetu digitalnih medija i društvenih servisa, interakcija s individualnim korisnikom ne predstavlja logistički problem, a može donijeti zanimljiva rješenja. Osim ako niste iznenada razvili telepatske ili vidovnjačke sposobnosti, do mišljenja svojih korisnika najlakše ćete doći ako ih jednostavno – pitate.

Upravo je način na koji se suočavaju s kritikama onaj koji određuje uspješne kompanije. No običan, generički odgovor na neki upit ili prijedlog nije dovoljan, dapače, ponekad je i kontraproduktivan. Korisnici očekuju značajnu i personaliziranu interakciju. Žele se osjećati bitno i za svaku svoju akciju žele vidjeti reakciju. Čak i kada je ta akcija u prvi trenutak negativna. Sretan korisnik je odličan PR alat, no kad od gorljivog kritičara napravite oduševljenog korisnika, znate da ste na dobrom putu.

Više o utjecaju online komentara i recenzija na poslovanje i kako upravljati njima na pravilan način pročitajte u primjeru iz prakse “Je li gost uvijek u pravu“.

bizit-kako-kritiku-pretvoriti-u-dobar-marketing

Kako najbrže otjerati posjetitelje

Problem je mnogo lakše riješiti ako se za početak uspješno definira. Prijašnji načini ophođenja s korisnicima uključivali su mahom jednosmjernu komunikaciju:

  • periodične anketne mailove u nezgodno vrijeme koje uvijek odgodiš i nikad ponovno ne potražiš
  • pop-up prozore koji iskoče u trenutku kada je korisnik bio savršeno zadovoljan svojim iskustvom – sve dok mu nije iskočio dosadni prozor s anketom (samo u eBay zajednici postoji više od dvije tisuće threadova posvećenih iritantnim pop-up prozorima)
  • zahtjevanje pretplate prije interakcije – daj nam svoje podatke, a onda ćemo možda pričati s tobom? Ok, onda ništa..bizit-kako-kritiku-pretvoriti-u-dobar-marketing

Nemojte se bojati pitati za mišljenje

Softverska rješenja poput Opinatora ovu su razmjenu podigle na novu razinu, pa tako poduzeća mogu pomoću ciljanih anketa doći do konkretnih rješenja i odgovora, za bilo koje potrebe.

Zato su unikatni kodovi u obliku QR koda ili SMS broja ili smartphone aplikacije postajali sve popularniji. Korisnik ili klijent u trenutku kada sam to poželi aktivira određeni kod na licu mjesta i iznese svoje mišljenje. Za njega potpuno besplatna radnja, a za pružatelja usluge neprocjenjiva pomoć.

online-anketiranje-opinator


Zato drugi put možda bolje ne čekati da šef ili klijent pozove, nego u pravom proaktivnom stilu otići i zatražiti feedback za svoj rad – moglo bi se višestruko isplatiti 🙂

 

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte