Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Što gosti očekuju od turističkih kapaciteta zimi te kojim ih se ulaganjima i marketinškim sredstvima može privući.

Često se uz pojam turizam u Hrvatskoj veže misao o ljetu, moru i suncu. No, za mnoga mjesta na obali i osobito u kontinentalnom dijelu znamo da turizam cvate i na jesen, tijekom zime i u proljeće. Pitate se, koja je njihova tajna u prodaji aranžmana u hladnim mjesecima? Kako pridobiti takve goste? Otkrivamo nekoliko dobrih taktika koje i vi možete iskoristiti za svoje turističke kapacitete.

Nadopuna ponude

U hladnijem periodu godine gosti traže nešto drugačiju zabavu. Više im ne možete prodati samo more i kupanje, a sa većim šansama za lošije vrijeme oni više vremena provode u zatvorenom te im je iz tog razloga potrebno obogatiti ponudu unutar apartmana ili s korištenjem drugih objekata ili lokacija.

U ovom se periodu ponajviše prodaju wellness paketi, vikend city breakovi te zdravi programi za boravak u prirodi na svježem zraku. Iz tog razloga vam savjetujemo nekoliko promjena koje možete uvesti u svoju ponudu za apartmane/hotele i sl:

  • ugradnja wellness sadržaja: sauna, jacuzzi, bazen
  • posebni darovi za parove: šampanjac po dolasku, doručak u krevetu, masaža za dvoje, romantična večera, kasni check-out
  • popis blagdanskih događanja na kojima gosti mogu sudjelovati: paljenje krijesa na glavnom trgu, ukrašavanje bora, božićni sajam, novogodišnja večera
  • najam opreme ili besplatno korištenje: bickli, oprema za skijanje, sanjkanje…

Ukoliko financijski niste u mogućnosti za veće promjene s liste, savjetujemo vam da se raspitate o ponudi u blizini. Primjerice, ako živite u blizini wellness centra, sportskih terena ili skijaških lokacija možete vi svojim gostima i biti poveznica s tim objektima i u ponudu smještaja uključiti ulaznice za te objekte za vrijeme boravka. Također, neke usluge možete i ad hoc iznajmiti, poput masažera koji će doći na vašu lokaciju po rezervaciji, a imajte na umu da u hladnom periodu morate uložiti i u grijanje, deke i zaštitu.

Operativa i marketing

Kada unesete željene promjene morat ćete pronaći i način kako informirati potencijalne kupce/goste. U tome vam pomažu sljedeći kanali:

  • portali grupne kupnje – omogućuju vam veliki doseg publike koja upravo traži takve zanimljive last minute ponude
  • kreirajte posebne ponude sa popustima – kuponi se serviraju onima koji se nalaze u blizini vašeg objekta uz Kupon2go aplikaciju
  • društvene mreže – posjetitelji koji su vas već posjetili preko ljeta vjerojatno ne znaju da ste otvoreni i tijekom zimske sezone, kreirajte im npr. Facebook offer sa posebnom cijenom!
  • kreirajte e-mail i SMS kampanje te upravljajte bookingom – organizirajte svoje poslovanje poslužite se jednostavnim alatom OliveBox koji možete klikom na link i besplatno isprobati na 30 dana 😉
  • web oglašavanje – ove oglasi se brzo kreiraju i brzo pokreću pa su idealni za pokretanje kampanja u zadnji tren pred blagdane. Iskoristite taj potencijal s Google oglasima te oglašavajte na svim većim društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Instagram itd.)

Rezervacija smještaja (booking): upravljajte s jednog mjesta svim vašim ponudama!

olivebox_booking_smjestaja_rezervacije

Upoznajte praktičan alat koji ponuđačima turističkog smještaja omogućava efikasnu organizaciju poslovanja (uskoro integracija s Booking.com, Airbnb.com i ostalim booking stranicama).

Saznajte više

Kao i u svakoj drugoj djelatnosti i u turizmu je važna brza reakcija za transformaciju i prilagođavanje potrebama kupaca. Nemojte propustiti ugostiti svoje nove posjetitelje već ovih blagdana i povećati svoju zaradu od turizma!

Komentirajte

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.