Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Vaš izgled važan je element u komunikacijskom procesu – u stvaranju dojma čak 55% utjecaja ima neverbalna komunikacija stoga mu pristupite profesionalno.

Brojne su prednosti korištenja videa kao marketinško-komunikacijskog alata. Vizualnim efektima lako se i brzo privlači pozornost, a korisnici interneta vrlo rado provode vrijeme na YouTubeu. Vaš video treba privući gledatelja, stvoriti zanimanje za temu, potaknuti želju te potaknuti na akciju.

Pozornost trebate privući u prvih 7 do 30 sekundi kontakta s gledateljem.

Uz temu izlaganja, u tim trenucima od presudne su važnosti i vaš govor tijela, boja i dinamika glasa te odjeća kojom šaljete poruku o sebi i tvrtki koju predstavljate.

Trebate izgledati samouvjereno, entuzijastično i profesionalno. Kako su pravila odijevanja za kamere različita od pravila odijevanja za ured ili poslovni sastanak donosim vam nekoliko savjeta na koje morate obratiti pozornost u pripremama za snimanje vašeg videa.

1. Svoj izgled uskladite s temom izlaganja.

U pripremi YouTube videa važno je znati tko je vaša publika i koje su ključne poruke koje želite komunicirati. Vaš izgled treba povećati vjerodostojnost poruke stoga ga uskladite s porukom koju želite komunicirati i s publikom kojoj se obraćate. Primjerice, ako govorite o bankarskim uslugama vaš stil odijevanja treba biti strogo poslovan, a govorite li o uslugama frizera možete imati više moderan smart casual stil, no izbjegavajte traperice.

2. Vaša publika treba se usredotočiti na poruku koju komunicirate, a ne na vašu odjeću stoga predlažem jednostavan stil odijevanja. Odjenite se diskretno i decentno i umjereno pratite modne trendove. Jednostavne linije odjeće najbolje izgledaju na ekranu.

3. Odjenite odjeću u kojoj ćete se osjećati udobno, opušteno i samopouzdano. Ako se u odjeći osjećate neudobno to će negativno utjecati na vaš nastup a vjerojatno će se i primijetiti na vašem licu i govoru tijela.

4. Obratite pozornost na izbor boja odjeće. Izbjegavajte crnu i druge tamne boje. Crna boja kroz objektiv kamere apsorbira veliku količinu svjetlosti, što umanjuje vidljivost detalja u kadru, a ostatak slike izgleda blijedo. U tamnoj boji možete imati suknju ili hlače, no to nije najbolji izbor za košulju ili jaknu. Žarke boje poput crvene i narančaste na kameri mogu izgledati kao da su se prelile na ostatak ekrana pa ni njih nemojte koristiti. Izbjegavajte i bijelu i druge jako svijetle boje. Bijela boja dominira na ekranu, bliješti i čini da vaše lice izgleda veće. Umjesto bijele košulje odaberite bež, svijetlo sivu, svijetlo plavu ili neku drugu blijedu boju. Plava je jedna od najboljih i najsigurnijih boja za kamere, a boje poput bež, ljubičaste, nježno žute, ružičaste, smeđe i sive također su dobar izbor. Isto tako, zbog bolje vidljivosti i dinamike slike mora postojati kontrast između boje pozadine i boje vaše odjeće. Ako je pozadina crna odjeća treba biti u svijetlim nijansama i obrnuto.

5. Izbjegavajte odjeću s uzorcima i napadan nakit. Veliki uzorci odvlače pozornost gledatelja, a mali mogu izgledati kao da vibriraju na ekranu. Držite se jednostavnosti, izbjegavajte prešarene i ekscentrične detalje. Nadalje, vaša odjeća treba biti besprijekorno ispeglana jer je svaki i najmanji nabor na videu veoma vidljiv. Nemojte nositi ni odjeću s logom proizvođača odjeće. Jedini logo koji dolazi u obzir je logo vaše tvrtke. Ako nosite nakit, neka bude diskretan. Izbjegavajte velike naušnice i ogrlice, nakit koji zvecka i stvara buku. Izbjegavate sve što bliješti, sjaji se i reflektira svjetlost.

6. Šminka i kosa važni su elementi snimanja. Šminku koristite umjereno. Obvezno nanesite puder na lice kako ne biste izgledali sjajno ili masno i koristite nijanse u boji vaše kože. I muškarcima se preporučuje nanošenje pudera. Žene mogu staviti i malo više rumenila, no pazite da ne pretjerate. Linijom olovke lagano naglasite oči i nanesite intenzivniju maskaru te nosite dugotrajan ruž i stavite sjajilo samo na sredinu usana ako ih želite vizualno povećati. Vaša kosa mora izgledati uredno i prirodno, a ako dugu kosu skupite u rep dobit ćete više autoriteta. Prije snimanja napravite selfie kako biste provjerili intenzitet šminke i provjerili dojam koji ostavljate.

Prema istraživanjima uglednog američkog profesora psihologije Alberta Mehrabiana:

Udio sadržaja poruke u stvaranju dojma tijekom komunikacijskog procesa je sedam posto, dok je 55 posto utjecaja neverbalna komunikacija, a utjecaj glasa i njegovih modulacija je 38 posto.

Možemo zaključiti kako je izgled komunikatora jako važan element u komunikacijskom procesu, stoga se detaljno pripremite prije snimanja videa. Profesionalan izgled vama će povećati autoritet, a vašoj poruci vjerodostojnost.

Komentirajte

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.