Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Tri ključna koraka digitalne transformacije – više igre, manje rada!

Transformacija je postala svakodnevica života tvrtke ili organizacije te je već odavno prestala biti samo trendi riječ. Transformaciju poduzeća su pokrenule iznenadne krize, nova konkurencija, tehnološke promjene, globalne mogućnosti i spoznaja da se poslovni svijet brzo mijenja – te ako ne krenu putem transformacije i napretka kompanije riskiraju propast. Iako velike inicijative za promjene mogu biti složene, glomazne i skupe, ne moraju nužno biti takve – mogu stvoriti nove mogućnosti na tržištima, u operativnim modelima, u srcima i umovima zaposlenika – koji donose profitabilan rast i poboljšanja na prijelaznoj razini.

Istraživanja pokazuju da transformacija poduzeća prolazi bolje i lakše ako tvrtke svojim zaposlenicima dozvole slobodu eksperimentiranja, isprobavanja novih stvari i igranja, umjesto da ciljaju samo na rad unutar kruto zadanih okvira te ciljanih rezultata. Iako menadžeri trebaju element kontrole kako bi dobili rezultate, postoji stvarna potreba za osnaživanjem zaposlenika, pa čak i za kreativnost i da, igru. Iako nismo vodeći na polju digitalizacije poslovanja, krećemo se u tom smjeru, a one kompanije koje su odlučile modernizirati svoje poslovanje znaju da ured više nije ograničen na četiri zida. Internet, razni softveri i rješenja u cloudu su nam omogućili da radimo brže, bolje, štedimo vrijeme i sami odaberemo mjesto s kojeg želimo raditi. Kompanije koje su uložile u digitalizaciju su učinkovitije i ekonomičnije te su samim time konkurentnije na tržištu.

Jedan od takvih paketa pomoću kojeg ćete unaprijediti svoje poslovanje i ostvariti značajne uštede je Magenta 1 Business, uz koju dolazi i Magenta 1 Bonus koji korisnici svaki mjesec mogu iskoristiti za isprobavanje brojnih ICT rješenja za digitalizaciju poslovanja. Dakle, osim poboljšanih mobilnih i fiksnih paketa, nova Magenta 1 Business ponuda pruža posebnu novost na tržištu – Magenta 1 Bonus. Radi se o iznosu koji korisnik ima na raspolaganju svaki mjesec i koji može iskoristiti za neku od ICT rješenja po vlastitom izboru – za najam informatičke opreme, sustav za pohranu i obradu podataka (Mini CRM), Microsoft Office 365, antivirusnu zaštitu, fiskalizaciju, Cloud Fax i drugo. Tako možete bez dodatnih troškova, jednostavno i iz prve ruke isprobati nove ICT usluge. U pitanju je kontinuirani proces koji nije uvijek jednostavan, ali bez kojeg poslovanje u današnjem svijetu uistinu više nije moguće. Ako želite biti uspješni na tržištu, digitalna transformacija treba biti integrirana u poslovnu strategiju svake kompanije, brenda, malog i srednjeg poduzeća… Pitate se zašto? Ako ne prihvatite nužne promjene završit ćete poput BlackBerrya, Kodaka ili Nokie koje su odbijajući promjene dozvolili da ih pregazi vrijeme, te su od pozicije lidera na tržištu došli u poziciju borbe za povratak uspješnom poslovanju, ali se nisu snašli.

Osnovni elementi digitalne transformacije

Digitalna transformacija je puno više od upotrebe moderne tehnologije i internetskih alata. Ona, zapravo, predstavlja fleksibilnost u prilagođavanju promjenama koje se nikada nisu odvijale ovakvom brzinom. Kako bi se ostvarila uspješna digitalna transformacija ne smijete zanemariti sljedeće elemente:

  • Strategija
  • Ljudi
  • Suradnja
  • Tehnologija

Strategija se odnosi na sam proces integracije digitalne transformacije u svaku poru poslovanja. Postojanje jasnog plana pokreće transformaciju poslovanja u ono što treba predstavljati, a fokus uvijek mora biti na krajnjem korisniku.

Ljudi ne koriste  usluge i proizvode zbog njih samih, već zbog koristi koju od njih imaju, uvijek na umu imajte vašu ciljanu grupu kojoj se obraćate i kojoj nudite svoje usluge i proizvode, inače ćete lutati izgubljeni bespućima poslovnog svijeta s lošim rezultatima. Obraćajte im se na njihovom jeziku i pružite im točno to što traže.

Suradnja među kompanijama je ključna kada je u pitanju stvaranje poslovne kulture. Baz obzira radi li se o vašoj konkurenciji ili ne, uz suradnju i učenje na tuđim i vlastitim greškama napredak je jednostavniji, a potiče se i zdravija klima za dalji rast ali i konkurenciju.

Tehnologija je ključ uspjeha. Cloud computing, AI, VR, Big Data, sigurnost podataka… Sve su to stvari koje obuhvaća digitalna transformacija te oko kojih treba postaviti jasne smjernice kako bi se prijelaz u moderno doba poslovanja odvio na najbolji mogući način. Stvari se neminovno mijenjaju i potrebno je uhvatiti se u koštac s promjenama te ih iskoristiti za unapređenje poslovanja koje trebamo učiniti najboljim za krajnjeg korisnika usluga i proizvoda.

Tri ključna koraka “više igre manje rada”

1. Pružite zaposlenicima više prostora i vremena za eksperimentiranje            

Često se posao razvija prema unaprijed zadanim zadacima koji se trebaju obaviti, te se rezultati rada prate i ocjenjuju. To je uobičajeni proces rada većine tvrtki, no ne ostavlja previše prostora za kreativnost i napredak. Vlasnici tvrtke, kao i voditelji sektora trebali bi razmisliti o mogućnosti prostora za eksperimentiranje, “igru” i društveno povezivanje kako bi zaposlenici mogli osloboditi svoje kreativne vještine i naći nova, bolja rješenja kako bi uz takav način rada ostvarili bolje rezultate. Umjesto procedura koje moraju slijediti, pružite im mogućnost slobodnog izražavanja, rezultati bi vas mogli iznenaditi.

godigital-kako-provesti-digitalnu-transformaciju-1

2. Voditelji moraju naučiti kako pokazati osjećaje   

Čelnici su često vođeni tvrdim mjerama kao što su produktivnost i uklanjanje otpada iz sustava. Ali oni bi trebali slušati svoje ljude, pokazivati ​​znatiželju i poticati emocionalnu inspiraciju – čak i dati dublji smisao o tome tko su oni kao osoba, umjesto isključivo prikazivanja hladnog poslovnog lica. S obzirom na to da je jedan od vodećih svjetskih poslovnih trendova personalizacija poslovanja, te pokazivanje “ljudske strane kompanije” klijentima, ne mislite li da je došlo vrijeme da tu stranu pokažete i vlastitim zaposlenicima? Predviđa se kako nastupa zlatno doba ljudskih emocija u poslovanju te da se voditelji moraju prilagoditi, slušati i učiti. Sustav prijetnji i zastrašivanja, te stavljanje naglaska na predvidljivosti i kontrolu je OUT, zamijenite ga okruženjem koje potiče radoznalost, entuzijazam i polet.

3. Budite spremni za novitete i brzu prilagodbu

Može zvučati kao očigledna točka, ali kako bi se to postiglo, lideri moraju biti otvoreni za nepredvidljivost – osobito u transformaciji. Ako želimo inovacije, moramo biti otvoreni spram nepredvidljivih situacija jer znamo da se svijet mijenja brže nego ikad, tako da se tvrtke moraju prilagoditi promjenama. Do prije nekoliko godina, zanimanja poput community menadžerici, konzultanta za digitalni marketing, kreatora sadržaja, influencera nisu bila zamisliva a danas su nezaobilazni dio gotovo svakog poslovanja. Investiranje u edukaciju zaposlenika i unaprjeđenje poslovnih procesa pravac je u kojem treba ići kako bismo ostali konkurentni i relevantni u svojoj industriji.

 

Digitalna transformacija ipak nije igra na sreću. Zahtijeva velike i hrabre odluke kako bi se uspostavio novi poslovni model, a ne samo poboljšalo poslovanje. Stoga, ako niste sigurni kako i otkud krenuti, ne libite se istražiti i složiti svoju kombinaciju kako bi vaša digitalna transformacija poslovanja prošla što bezbolnije.

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte