Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Vaši postojeći ili potencijalni klijenti su na godišnjem odmoru. Ipak, zadržite ih ili prodajte više ovim jednostavnim idejama!


Iako postoji šansa da napravite sveobuhvatnu kampanju, upogonite niz kanala, akcija i realizirate najbolju moguću “ljetnu” prodajnu i marketinšku priču do sada, a mi opišemo i pružimo ideje za više od 30 elemenata i kanala, ovaj članak će se bazirati na osnovnim idejama i analizi realne situacije. Pri tome treba uzeti u obzir dvije pretpostavke:

1. Godišnji odmori i kupci – većina kupaca je u ljetnom periodu na godišnjem i postoji doseg, tj. ograničenje istog što god poduzeli. Naravno, ideja je povećati rezultate s obzirom na prošlogodišnje ili ih pripremiti za jesen.

2. Godišnji odmor i poduzetnici – ponekad je bolje “stati na loptu”, razmisliti i pripremiti se dobro za jesen – riješiti zaostatke, rasteretiti mozak i možda uhvatiti koji dan odmora…

 

S obzirom na ove dvije osnovne pretpostavke, realne situacije, možemo realizirati sljedeće…


Povećati prodaju u odnosu na prošlu godinu

1. Kuponi. Kupcima koji nisu na odmoru ili onima koji jesu, ali će zamoliti kolegu, prijatelja, obitelj da obave kupnju umjesto njih, ponudite kupon…

Ne zaboravite, kupon bi trebao imati priču iza sebe. Primjerice: Iskoristi kupon za 50% popusta dok drugi odmaraju!

Kanali za plasman? Iako su mnogi na odmoru, mnogi i dalje provjeravaju svoje mobitele i emailove. Pošaljite taj kupon putem newslettera ili ga podijelite na svojim profilima na društvenim mrežama! Kupon s kratkim “rokom trajanja”, “hitnost” i dobra ponuda u kombinaciji malo koga će ostaviti ravnodušnim. Dopustite zainteresiranima da vam prilikom iskorištavanja kupona, kupon jednostavno isprintaju ili ga pokažu u digitalnom obliku na mobitelu.

Got Coupons?
2. Napravite akciju – ali stvarno dobru akciju. Sigurno imate iskustva u akcijama, barem kao korisnik istih. Slijedite dobru praksu. Ponudite dobar postotni popust na aktualan asortiman proizvoda, ponudite proizvode gratis uz kupnju određenog proizvoda ili ponudite ekstra popust onima koji su nešto kupili za vrijeme ljetnih mjeseci.

Kanali za plasman? Svi koje koristite – Facebook, Google AdWords, newsletter, izlog na lokaciji, letci… Možete poslati i SMS ili Push notifikaciju s popustom postojećoj bazi od 2.2 milijuna korisnika HT mobilne mreže uz Kupon2Go.

3. Nagradnjača. Svi vole nagradne igre, svi vole imati mobitel u ruci na plaži… Budite dio odmora vaših kupaca i organizirajte manju nagradnu igru…podjela fotografija sa godišnjeg. Bit će vam zahvalni na jesen. Uz to imate i content za vaš blog ili društvene mreže kada ponovno počne poslovno razdoblje.

4. Različite opcije dostave (web trgovina). Imate li web trgovinu, možete osigurati ekspresnu dostavu ako je još nemate (ako vaš dućan ima u ponudi savršeni badić koji klijentica može nositi već sutra na plaži, pobrinite se da joj bude dostavljen već sutra u hotel). Slično je i s opcijom kasnije dostave koja omogućuje klijentima da sada kupe proizvod/uslugu, a da im se isti dostavi nakon povratka s odmora

5. Besplatno. Razmislite o kombinaciji različitih akcija, dodatnih benefita… Proizvod+ proizvod gratis, proizvod+usluga gratis, besplatna dostava, kupon za neki drugi proizvod…

Nedostaje li vam još ideja, zavirite i u blogpost na linku.

Young couple looking at a tablet together


…Pripremiti prodaju za jesen

Zapravo se radi o “presales” aktivnostima, planu prodaje i marketinga za jesen, a sitni koraci za isti mogu biti realizirani kroz ljeto. Primjeri:

1. Early bird. Najava novog proizvoda, nova ili oplemenjena usluga u vidu akcije tj. popusta za raniju kupnju ili prednarudžbu. Ovaj popularan model u prodaji kotizacija za seminare i konferencija možete primjeniti ili pokušati primijenti u prodaji usluga ili proizvoda.

2. Novi Loyalty program. Najava posebne akcije za ključne kupce, definiranje sastanka i termina kako bi povećali ili zadržali trenutnu količinu kupnje.

3. Otvaranje ili zatvaranje ljetne sezone. Zašto ne napraviti live ili virtualni event? Popularna shema u ugostiteljskoj industriji zapravo se može primijeniti u svim granama uz malo inovativnosti. 

Vezani članci:
Vodič za organizaciju uspješnog eventa
Najbolji načini za promociju eventa malog poduzeća

4. Prodaja i emocija. Dva pristupa koja morate iskoristiti. Putem svih svojih kanala pokažite kako razumijete svoje kupce, poželite im ugodan odmor, pitajte gdje su… Drugim riječima – stupite u interakciju s njima online.
Drugi vid je direktniji – nađite se sa svojim ključnim kupcima, predložite kavu, ručak…popričajte o planovima i obostranim željama.

 

Kako vi održavate svoju prodaju tokom ljeta? Podijelite s nama svoja iskustva i savjete u komentaru! 

Komentirajte

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.