Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Zahvaljujući uspješnoj implementaciji alata za cjelokupan nadzor ICT servisa i aplikacija u svojim podatkovnim centrima, poslovni korisnici, partneri i sam HT dobivaju niz benefita u 2016.

Informacije i usluge koje poduzeću pruža neki online servis ili aplikacija (internet bankarstvo, aplikacija u turizmu, cloud aplikacije…) moraju biti brze i kvalitetne, bez nepotrebnog čekanja i prekidanja.

Dakle, ciilj je ponuditi korisniku brzu i kvalitetnu informaciju ili uslugu. Ako dođe do zastoja ili prekida, problem je negdje u sustavu (mreža, hardver, softverski bug) i treba ga što prije otkloniti, iz čega proizlazi potreba za detaljnim praćenjem svih uključenih procesa i korisnika u realnom vremenu.

Upravo kontinuiran razvoj usluga u cloudu strateška je odrednica Hrvatskog Telekoma. Pojedine cloud usluge HT je ponudio među prvima u Europi, a sve veći broj korisnika svjedoči o njihovoj kvaliteti. Kao korak dalje, početkom prosinca 2015. implementacijom svjetski poznatog Dynatrace alata uspješno je završen projekt za nadzor cloud sustava i servisa započet početkom 2015. godine.

Core dio projektnog tim za implementaciju nadzora:
Ivan Podhraški, voditelj projekta, menadžer za osiguranje kvalitete ICT usluga,
Mladen Prekrat, viši specijalist za razvoj i upravljanje IT platformama;
Vjeran Babić, stručnjak za razvoj i upravljanje IT platformama i
Dubravko Maračić, viši stručnjak za upravljanje sustavima operativne podrške
.

Dynatrace alat je, prema istraživanje Gartnera, već petu godinu uzastopno uvršten među najbolje alate u APM segmentu (Application performance management), a 21. prosinca kompanija je proglašena liderom u APM segmentu u 2015. godini.

 

mq-chart
Dynatrace alat dinamički prati rad sustava i omogućuje proaktivni nadzor i rješavanje problema prije poziva korisnika, to jest prije nego što on nastane, uz potpuno automatiziranu prevenciju, Alat, ukratko, detaljno monitorira sve transakcije između aplikacija i korisnika u realnom vremenu jednostavno dajući uvid u greške i performanse po svim slojevima i segmentima.

dynatrace

Izvor: Facebook Dynatrace

Koje beneficije donosi partnerima i poslovnim korisnicima HT-a, ali i samom HT-u?

Ključna prednost za poslovne korisnike jest da, kao krajnji korisnici cloud usluga, dobivaju još kvalitetniju uslugu i korisničku podršku. Dodatni benefiti će se pokazati kako vrijeme bude odmicalo.

Jedan od najvažnijih aspekata alata je profesionalniji odnos prema poslovnim partnerima u slučaju smetnji ili potpune nedostupnosti usluga čime HT značajno poboljšava kvalitetu svojih ICT usluga u „oblaku”. Drugim riječima, ovaj alat omogućuje proaktivno monitoriranje i rješavanje problema u radu usluga prije poziva korisnika. Dodatno, ovim alatom znatno se smanjuje operativni opseg posla u područjima održavanja.

Na kraju, uspješnom provedbom projekta nadzora postavljen je temelj za novu ICT uslugu End2End SLA, koju će HT plasirati korisnicima u 2016. godini.

Jedva čekamo vidjeti nova poboljšanja na djelu. Ako ste i vi među njima, predlažemo da započnete 2016. donošenjem jedne pametne odluke poslovanju:

Isprobajte ICT aplikacije i usluge na 30 dana bez obveza i naknada:

Posjeti ICT Marketplace

Više o projektu:

Na početku ovog projekta, projektni tim se u suradnji s partnerima fokusirao na izbor alata koji će omogućiti bolji uvid u korisničko iskustvo i proaktivno održavanje unutar ICT-Cloud okoline te su izabrana Dynatrace rješenja koja se razvijaju sukladno razvoju IT tehnologija i donose inovacije u svakoj novoj verziji:

  • Dynatrace Data Center Real User Monitoring (DC-RUM) analizira transakcije između aplikacija i korisnika, koje prolaze kroz različite mrežne segmente, te omogućava prepoznavanje aplikacije i korisnika i daje uvid u greške i performanse po raznim slojevima i segmentima.
  • Dynatrace Application Monitoring (AM), koji je instaliran na produkcijsku ICT marketplace okolinu, s pomoću patentirane PurePath tehnologije, omogućava analizu čak do razine izvršavanja koda.
  • Dynatrace Business Service Monitor (BSM), kao krovni alat, omogućava pregled izvještaja o stanju usluga i transkacija i daje uvid u servisna stabla te time olakšava detekciju, a time i rješavanje korisničkog problema.

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte