Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Korisnička podrška iznimno je važan element odnosa s kupcima i ako se u nju ulaže može povećati njihovo zadovoljstvo i donijeti još bolje prodajne rezultate.

Da biste pričali s korisničkom službom prije ste morali otići osobno na šalter, čekati u redu i izgubiti puno vremena. Moderne tehnologije omogućile su puno efikasnije upravljanje odnosima s korisnicima i pružanje kvalitetnije korisničke podrške uz pomoć aplikacija.

CRM aplikacije, ili u prijevodu upravljanje odnosima s korisnicima pomoću aplikacija, omogućuju praktično web ili cloud bazirano upravljanje odnosima s korisnicima. Kupci jednostavno vole kada ih prodavači poznaju, a uz CRM alate možete pratiti interakciju s korisnicima, vidjeti s kojim su se problemima već susreli, personalizirati odgovor i na taj način unaprijediti korisničku uslugu.

Na uloženih 1$ u CRM ostvaruje se povrat od 5,60$
Prije 6 godina 12% kompanija je koristilo CRM u oblaku, a danas čak 87%
Više od 60% korisnika komunicira s brandovima putem društvenih mreža
78% korisnika odustaje od narudžbe zbog loše podrške tijekom kupnje
Šanse za prodaju novom kupcu su 5-20%, a postojećem 60-70%

Zbog svega ovoga trebate raditi na poboljšanju vaše korisničke podrške i graditi bolje odnose s kupcima!

Društvene mreže kao ultra brzi alat

Prednosti društvenih mreža kao alata za korisničku podršku:

  • Brzina i mobilnost – tweetove, privatne poruke i komentare primate i šaljete u nekoliko sekundi, brže se može riješiti neki problem, a korisnici vas mogu kontaktirati i u bilo koje doba i s bilo kojeg uređaja
  • Privatna komunikacija i javni komentari – privatne poruke omogućuju da ostvarite dublji odnos i komunikaciju na dulji vremenski period jer vas korisnik može pronaći u popisu svojih razgovora. Kod javnih komentara ispod objava vam ponekad i drugi korisnici mogu poslužiti kao korisnička podrška i mogućim rješenjima problema prema vlastitom iskustvu.
  • Feedback – sve dobivene informacije od korisnika putem društvenih mreža trebate iskoristiti za poboljšanje svojih usluga ili proizvoda. Oni su vam savršen izvor!

komunikacija-s-korisnicima

Call centar nove generacije – u oblaku

A zamislite da u jednoj aplikaciji imate cijeli call centar! Jednostavan i cjenovno povoljan oblik organiziranja pozivnog centra radi u cloudu i ima sve funkcije tradicionalnog pozivnog centra. Ovo su glavne prednosti takvog call centra u cloudu:

  • Ušteda – nemate početnih troškova i troškova instalacije kao kod klasičnih pozivnih centara
  • Napredne i vrlo korisne opcije poput izdvojenih ključnih korisnika, popis nepoželjnih (black list) itd.
  • Brže i učinkovitije upravljanje pozivnim centrom i potrebama za agentima
  • Mogućnost paralelnog odvijanja više kampanja preko komunikacijskih kanala koje odaberete
  • Uslugu je moguće koristiti s bilo koje lokacije u bilo kojem trenutku , potrebna je samo internetska veza
  • Aplikacija u cloudu vam omogućuje generiranje velikog broja raznih izvještaja i analiza, mjerenje učinka agenata, praćenje rezultata te slanje izvještaja na e-mail

Korisnicka-podrska-na-drustvenim-mrezama

Vaš call centar u oblaku vodi komunikaciju putem sljedećih kanala:

  • Telefon – možete imati više agenata ili supervizora komunikacije
  • SMS – možete slati poruke korisnicima ali i primati njihove SMS-ove
  • Fax – unaprijeđena cloud verzija usluge za primanje i slanje faks poruka
  • Email – integrirajte u korisničku podršku email poruke sa postojećih adresa
  • Chat – korisnicima možete omogućiti live chat s vašim operaterom – primjerice dok korisnik na webu obavlja kupnju sigurno ima pitanja na koja mu možete brzo odgovoriti, uputiti ga na neki drugi artikl i sl.

Želite efikasnije upravljati sa vašim korisnicima i dobavljačima?

korisnička-služba-u-clouduPozivni centar u oblaku donosi
znatnu uštedu jer su sva potrebna
infrastruktura i softver smješteni u oblaku!

Isprobajte besplatno 30 dana

1 komentar

Komentirajte

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.