Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Donosimo nekoliko korisnih komunikacijskih savjeta kako bi vaš izlazak u svijet društvenih mreža bio što lakši i uspješniji.

Izlazak poslovnog subjekta na društvene mreže u početku može biti pomalo zastrašujuć jer to i jest jedan novi svijet za otkrivanje. No, ubrzo ćete vidjeti kako je to vrlo user friendly okruženje, tj. platforma prilagođena korisnicima i jednostavna za korištenje i snalaženje. Dolaskom na društvene mreže konačno ćete dobiti priliku za ostvariti dvosmjernu komunikaciju sa vašom ciljanom skupinom koja će vam se moći obratiti s pitanjima i prijedlozima, a sve to možete iskoristiti za poboljšanje usluge.

Odmah u početku trebate shvatiti kako društvene mreže nisu samo za promociju. One su za druženje te razmjenu znanja i iskustava. Facebook korisnik će prije lajkati vašu stranicu ako mu pružate zanimljiv i koristan sadržaj koji želi redovito vidjeti u svom news feedu. Ako ga samo spamate reklamama neće se dugo zadržati kod vas.

Stoga, pratite trendove u struci i na tržištu te o tome informirajte svoju fan bazu na društvenim mrežama. Mnogi će vas slijediti jer ih zanima industrija kojom se bavite. Podijelite svoje znanje s njima. Uz dobar sadržaj i spremnost na pomoć ukoliko im zatreba vaš savjet zadobit ćete njihovo povjerenje te će vas preporučiti svojim prijateljima.

Aktivirajte fanove i ponudite im nagradne igre, pitalice i mozgalice, kupone za popust ili uzorke. Također, dajte im priliku da sudjeluju u kreiranju vašeg proizvoda, da komentiraju vašu uslugu i predlože poboljšanja, možda i mogućnost biranja novog pakiranja. Uključivanjem u proces stvaranja pokazujete im kako cijenite njihovo mišljenje. To je razlog više da vas i dalje prate.

Kreirajte svoje priče, pružite im informacije o internim događanjima i dijelite fotografije iz svakodnevnog okruženja. Svi mi volimo ponekad zaviriti iza zatvorenih vrata, doznati kako nastaje određeni proizvod. Na taj način humanizirate brend, približavate se kupcima. Osim toga, uz poneki jednostavan video tutorial iz vaše radionice sigurno ih možete naučiti malim tajnama zanata, novim vještinama ili praktičnim sitnicama.

Pokrenite oglašavanje na društvenim mrežama jer tako će vaša baza fanova rasti. Oglašavanje putem Facebooka znatno je jeftinije nego na drugim kanalima komunikacije. Za razliku od oglasa u novinama koje čitatelji vide jednom dok okreću stranice, publika koja lajka Facebook stranicu ostaje s vama i redovito prati vaše objave te su efekti tog oglašavanja dugoročniji.

Za kraj – zabavite se! Uljepšajte nekome dan dijeljenjem videa s macama koje pričaju, dobrom šalom koju ste upravo čuli ili smiješnom fotkom ekipe iz ureda. Pretražite hashtagove koji se tiču vašeg poslovanja i nagradite neke od korisnika. Pošaljite poklon paket korisniku koji je najaktivniji na vašim stranicama. Širite sreću na društvenim mrežama. I pročut će se za vas. Ionako smo tamo da se zabavimo i ugodno provedemo svoje slobodno vrijeme. 🙂

Moja je preporuka – iskoristite društvene mreže za jačanje poslovanja. Istražite mogućnosti, surfajte i prionite na tipkanje!

1 komentar

Komentirajte

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.