Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Kako se naš mali a veliki hvarski slow food restoran priprema za turističku sezonu osim radeći ono što nam je osnovni posao… upravljanje restoranom? Koje nam marketinške aktivnosti predstoje?

Odrasla sam uz oca masterchefa i gastro suca, no tek otkad sam preuzela kuhinju našeg obiteljskog restorana „Zlatna školjka“ i pridružila mu se na kulinarskim natjecanjima, cijela priča je dobila smisao. Ljubav koju osjećam prema hrani, kreativni izričaj bez kojeg ne mogu i fotografska strast koja me prati oduvijek, rezultirali su najboljim, širenjem kruga zadovoljnih i stalnih klijenata.

Tek su 4 mjeseca ove godine iza nas, a rezultati koje smo ostvarili su impresivni. Međunarodne kulinarske medalje, diplome, priznanja, pozivi za suradnje iz relevantnih svjestkih kulinarskih organizacija i prijem kod Predsjednika samo su dio, odnosno ukras cijele priče. Priče koje ćemo pričati kroz nadolazeće markentiške aktivnosti.

Planovi za nadolazeću sezonu ne uljučuju samo pripremu jelovnika i makeover interijera, ono što je najbitnije jest prezentacija svega navedenog, a upravo kroz sadržaj koji smo stvarali van sezone.

Kako? Putem interneta, naravno.

1. Nova Web stranica prilagođena mobilnim uređajima

Vaš web je temelj poslovanja, odnosno matično mjesto koje objedinjuje sve relevatne informacije. Ozbiljno, profesionalno, informativno, uz fotografije najboljih jela i dekoracija. Bez nepotrebnog sadržaja i distrakcija, jer ovo je zapravo Vaš portfolio kojim se na najbolji način predstavljate publici.

2. Blog

Opušteni medij na kojem se kroz ključne riječi koje prezentirate svemoćnom Google-u, a kroz interakciju s korisnicima predstavljate u malo “svakodnevnijem” svjetlu. Blog je savršeno mjesto za objavu recepata (u našem slučaju tradicionalnih, ali s modernim štihom) i za podjelu “feedbacka” kojeg dobijete kroz izjave gostiju, a koji potvrđuju kvalitetu i nagrađuju uložen trud. Ujedno, upravo je blog savršen medij koji ćete iskoristiti za prezentaciju restorana kroz povijest i ljepote grada u kojem se nalazi (u našem slučaju grada Hvara), te uz interesantne objave iz područja gastronomije.

3. Društvene mreže

Facebook fan stranica koja prikazuje naš tim (I Vaš tim :)) u svim sitacijama; pripremama, radu, zabavi i odnosu s gostima. Ovo je savršeno mjesto za objavu neformalnih fotografija, brzih recepata i svega onog što možete objaviti instant, na licu mjesta, a najčešće s mobilnog uređaja.

Naučili smo…

Same medalje i diplome ne prodaju proizvod, one su samo ukras na zidovima objekata ili prašnjave slike u starim izdanjima časopisa. Ono što radimo i čime se dičimo, svakog se dana mora dokazivati iznova, kroz okuse jela i prezentaciju na tanjuru.

Prije nego gostu poslužite tanjur, morate mu poslužiti priču i viziju, morate ga zainteresirati i potaknuti da se zaljubi u ono što radite.

Zato su blagodati moderne komunikacije fantastične jer online marketingom izbjegavate nepouzdane metode klasične usmene predaje ili recimo dijeljenja letaka. Gostu se obraćate direktno, s ciljanom i namjernom informacijom, u vrijeme koje sami odaberete i na način koji Vam najviše odgovara.

Komentirajte

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.