Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Microsoft Teams, Shifts i PowerApps samo su neke od opcija koje olakšavaju poslovanje i poboljšavaju korisničko iskustvo u modernom hotelijerstvu.

Hospitality industrija po nekim je segmentima slična svakom drugom poslovanju – ima svoja pravila i zakonitosti koje se moraju poštovati kako bi svakodnevni rutinski poslovi mogli biti učinkovito odrađeni. No upravo ta pravila je izdvajaju od ostalih industrija – kada je ugostiteljstvo u pitanju, zadovoljstvo gosta je nešto o čemu se misli od 0 do 24 i nema vremena za odgađanje. Naravno da je svakoj uspješnoj kompaniji njezin klijent na prvom mjestu, no u ovom slučaju ti isti klijenti u objektu provode točno određeno vrijeme i njihove potrebe moraju biti zadovoljene u trenutku kada nastanu. Zamislite hotel koji za sve vaše dodatne želje zahtijeva da pošaljete službeni dopis i dogovorite sastanak, kako bi se o izmjenama moglo detaljno popričati. A sve što ste željeli je dodatni jastuk ili posluga u sobu. Zbog toga je pravovremena i učinkovita suradnja među zaposlenicima primarni izazov za svakog menadžera u hotelijerstvu, jer jedino uz takav pristup je moguće ponuditi i održati standard usluge s pet zvjezdica.

Microsoft Teams za pametno hotelijerstvo

Tehnologija transformira način na koji tvrtke konkuriraju, posluju, osnažuju svoje zaposlenike i uslužuju svoje goste. Microsoft rješenja za moderno poslovanje omogućuju pristup informacijama i komunikaciju među zaposlenicima u stvarnom vremenu, a njihovom primjenom ugostitelji mogu stvoriti povezanu organizaciju i na licu mjesta odgovoriti na potrebe gostiju. Kao i u većini drugih organizacija, hotelsko osoblje vjerojatno se dosad susrelo s Office aplikacijama kao što su Word, Excel i PowerPoint. Budući da poznavanje aplikacija izravno utječe na učinkovitost na pozitivan način, uvođenje Office 365 sustava trebalo bi proći uz minimalnu prilagodbu na novi način rada. Koristeći opcije Microsoft Teams rješenja za mobilne uređaje, zaposlenici mogu lako komunicirati, surađivati ​​i dijeliti dokumente i poruke na razini cijele organizacije. Opcije poput hitnih poruka, dijeljenja lokacije i bilješki o slikama omogućuju hotelima da djeluju okretno, što dovodi do vrhunskog iskustva gosta. Tako primjerice radnik na recepciji može brzo stupiti u kontakt s osobljem zaduženim za čistoću soba, te doznati je li moguće izvršiti raniju prijavu koju je gost upravo zatražio.

microsoft_teams_za_hotele

Izvor: microsoft.com

Za razliku od drugih popularnih chat aplikacija, fotografije koje se dijele putem Teamsa ostaju unutar aplikacije i ne spremaju se automatski na mobilni uređaj svakog tko primi poruku. Mobilna aplikacija se također prilagođava ulogama dodijeljenim svakom korisniku. IT administratori mogu omogućiti ili ograničiti određene funkcije poput kalendara, pozivanja ili privatnih chatova, ovisno o potrebama korisnika. Zaposlenici također mogu sami prilagoditi aplikaciju uz mogućnost označavanja često korištenih modula na navigacijskoj traci aplikacije. Teams nudi idealan balans između e-mail i chat komunikacije, nudeći veću sigurnost i više mogućnosti u kontroliranom okruženju. Komunikacija ovim putem je mnogo diskretnija od običnog razgovora telefonom, a brža od razmjene e-mailova. Tako primjerice osoblje na recepciji prilikom odjave može doznati koje je sve usluge gost koristio dok je bio u sobi, te što je sve konzumirao iz minibara, a da pritom to ne odaje i ostalim osobama koje se nalaze oko njega.

Bolja komunikacija – bolja usluga, uz PowerApps i Shifts opcije

Microsoft je u Teams nedavno dodao i opciju Shifts, značajku koja pomaže pri upravljanju radnim rasporedom. Koristeći PowerApps i Shifts, organizacije mogu digitalizirati svakodnevne aktivnosti – od ponavljajućih i administrativnih do personaliziranijih zadataka specifičnih za pojedinu ulogu. Menadžeri stvaraju, ažuriraju i upravljaju rasporedima smjena za timove, te mogu slati poruke jednoj osobi ili cijelom timu. Tako mogu jednom porukom obavijestiti sve zaposlene kada doći na obvezni sastanak ili dati zadatak samo jednoj osobi da pripremi sve potrebno za taj isti sastanak. Također je moguće i slati različite dokumente, vijesti i videozapise. Zaposlenici Shifts koriste kako bi pregledali svoje nadolazeće smjene, vidjeli s kim su taj dan na terenu, zatražili zamjenu ili slobodan dan.

PowerApps je platforma za razvoj računalnog koda koju mogu koristiti svi, bez obzira na (ne)postojeće predznanje programiranja. Omogućuje neprofesionalnim programerima da izrade prilagođene poslovne aplikacije koje brzo rade na bilo kojim uređajima. Ovo jedinstveno rješenje omogućuje da se aplikacije odmah objavljuju i lako dijele u cijeloj organizaciji kako bi ih zaposlenici mogli preuzeti i koristiti. Na primjer, spremačice ga jednostavno koriste za praćenje zadataka u sobi, pomažući u smanjenju troškova i oslobađanju vremena za fokusiranje na zadovoljstvo gostiju.

microsoft_powerapps_za_hotele

Izvor: microsoft.com

PowerAppsov pristup programiranju putem jednostavnog dizajna čini razvoj aplikacija dostupnim laicima, ali i profesionalcima. Možete odabrati između velikog izbora predložaka ili ga prilagoditi prema svojim potrebama. Kombinacija PowerApps opcije i drugih komponenti Microsoft Officea 365 pomaže tvrtkama da prate svoje podatke o prodaji i marketingu. Mobilne aplikacije izgrađene korištenjem PowerApps sučelja omogućuju korisnicima izradu i spremanje dokumentacije o različitim aspektima prodaje.

Pametna digitalna rješenja neophodna su u modernom hotelijerstvu

S obzirom na to da više od 96 posto hotelskih gostiju danas posjeduje pametne uređaje, jedini logičan izbor kojeg hotelijeri imaju jest osigurati svojim gostima pametno iskustvo. Pametno iskustvo prilagođeno svakom gostu je ono koje predviđa i udovoljava potrebama vaših gostiju pružajući ono što oni žele kada oni to žele. Iako se to dijelom postiže izvrsnom korisničkom uslugom, ona također zahtijeva dostupnost pravih tehnologija – one koje poboljšavaju iskustvo i pojednostavljuju pružanje usluga. Učinkovita strategija trebala bi uključivati ​​sve, od mobilne verzije web stranice do jake prisutnosti na društvenim mrežama, izravnog digitalnog marketinga i omogućenog chata putem aplikacije. Ovi bi kanali trebali biti dostupni na platformi koja se lako koristi i na kojoj potencijalni gosti mogu birati kako žele komunicirati i nesmetano se kretati između sigurnih digitalnih rješenja. Svi zaposlenici morali bi biti dobro obučeni kako bi najbolje iskoristili dostupne mogućnosti, jer će tek onda biti moguće personalizirati, maksimizirati i unovčiti iskustvo gostiju. S obzirom na nezaustavljivi napredak tehnologije, najbolje se početi s digitalizacijom već danas!

 

Pružite svojim gostima najbolju uslugu uz digitalna hospitality rješenja

Komentirajte

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.