Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Poduzetnici – valja zaboraviti na postojeći kaos, vrijeme je za nikad jednostavniju organizaciju posla.

Prelazak u svijet digitalnog organizacijama svih vrsta i tvrtkama svih veličina olakšao je postojanje, no uveo i niz novih problema i troškova. Kaotični svijet papirnate dokumentacije zamijenio je svijet sa sve više datoteka i foldera, a umrežavanje računala unutar organizacije je samo zakompliciralo stvari po pitanju održavanja i troškova.

Kaotičnost u kojoj, primjera radi, zaposlenici idu od računala do računala kako bi kopirali datoteke koje se nalaze u nekim direktorijima da bi na njima radili kod kuće postaje utoliko značajnijom ako više ljudi želi raditi na istoj stvari. Poduzetnici pak u cijelom tom metežu moraju zapošljavati asistente koji će biti u stanju organizirati gdje se točno nalazi nova verzija dokumenta za troškove, klijente i slično. Treba li uopće spominjati koliko resursa (kako novca – tako i vremena) troše ovakve stvari?

eposlovanje-cloud-upravljanje-dokumentacijom

Zahvaljujući modernim alatima nije sve tako crno

Ipak, i u tom relativno novom problemu stvari idu nabolje, a u pomoć priči o organizaciji uskaču među ostalim i – cloud sustavi. Za početak priče o tome vrijedi saznati što točno cloud donosi u praksi. Jedan od mitova koji se često pojavljuje u poduzećima jest to da se jednostavno moraju riješiti vlastitog i skupo plaćenog hardvera (serveri) kako bi stvari funkcionirale paralelno s cloudom. To, srećom nije slučaj, ali valja imati na umu da mlada poduzeća koja ne raspolažu vlastitim hardverom njega uistinu ni ne trebaju za moderno poslovanje.

-> Vezani članak: Što odabrati: tradicionalni ili cloud server?

Što onda s pričom o hrpi dokumenata na hrpi računala u hrpi direktorija? Gdje je glava, a gdje rep u segmentu u kojem je prosječna stopa rasta novih dokumenata čak 25 posto godišnje?

Nije pretjerivanje kada se kaže da organizaciju sustavi poput Cloud Upravljanja dokumentima mogu spasiti od problema u više kategorija. 

*Prema Nucleus Researchu, rješenja poput ovoga mogu dati povrat od šest kuna na svaku uloženu kunu, zahvaljujući nizu prednosti.

 

eposlovanje-cloud-upravljanje-dokumentacijom
Rješenja su više no dostupna i pristupačna

Ovakvi sustavi, jasno, uključuju sigurni pristup svježim i arhiviranim verzijama dokumenata u svakom trenutku zahvaljujući cloudu. Pristup sadržaju je omogućen samo onima kojima je poduzeće to omogućilo.  

Brzo pretraživanje dokumenata je jedna od bitnijih stavki za svako poduzeće. Više neće biti potrebno lutati od računala do računala ili na lokalnoj mreži tražiti dokumentaciju koja je raspršena po direktorijima.  

Od najsitnijih zadaća koje uključuju pristup traženoj datoteci u cloudu pa sve do npr. potpunih izvještaja i statusa zadataka koji se mogu automatski generirati, organizacija može imati već u standardnom paketu usluge Cloud Upravljanje dokumentima. Naravno, stvari su potpuno prilagodljive – ovisno o potrebama.  

Tako npr. poduzeća koja u arhivi imaju dosta papirnatog sadržaja kojeg valja digitalizirati mogu kreirati digitalni sadržaj zahvaljujući OCR-u (optičko prepoznavanje znakova) kojeg podržava Upravljanje Dokumentima. Jednom digitalizirani, takvi dokumenti postaju pretraživi, obradivi i lako dokučivi u cloudu. Kao da se gleda u vlastiti džep – sve informacije će biti na dohvat ruke, a time će i donošenje odluka postati značajno brže.

pobijedite-kaos-cloud-upravljanje-dokumentima-2.

Financije su bonus, prilagodljivost je ključna

Poduzetnici pri korištenju ovakvih sustava svakako mogu računati na manje financijskih resursa koje je potrebno izdvojiti za spremišni prostor na računalima ili pak sama računala. Zaposlenici mogu uživati u 18 posto većoj produktivnosti već u prvoj godini korištenja prema AIIM 2012 – Capitalizing on Content.

Poslovni sadržaj je erom digitalizacije ušao u novo doba. Usprkos početnim problemima, nije trebalo dugo čekati na inovacije i olakšanje zadaća za koje je do danas trebalo izdvojiti mnogo resursa.

Sustavi za upravljanje dokumentima oslanjaju se ne na cloud sustave današnjice, koji su spremni i za sve što slijedi u svijetu sutrašnjice. O ovakvoj vrsti prilagodljivosti tvrtke ovisi i njen mogući napredak pa se zaključak o korištenju nameće sam po sebi.  

E-racun-eposlovanjeNemojte gubiti vrijeme i usporavati rast vašeg poslovanja kopajući po hrpi neorganiziranih dokumenata važnih za vaše poslovanje!
Pobijedite kaos uz Cloud upravljanje dokumentima!

Saznaj više

***Usluga se temelji na platformi Alfresco, svjetski priznata visoko skalabilnoj tehničkoj platformi za upravljanje sadržajem koju koristi preko 7 milijuna korisnika u 180 zemalja.

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte