Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Bavite se turizmom? Doznajte kakva je to nova generacija turista kako biste ih znali ugostiti.

Turistima više ne možemo nuditi samo krevet, sunce i more. Oni zahtijevaju neke nove usluge kako bi im boravak bio ugodniji. Milenijalci su navikli biti okruženi čudima tehnologije pa onaj poduzetnik u turizmu koji želi ići u korak s vremenom zna da mora i mijenjati ponudu prema tehnologiji koja postaje sve više tražena.

Kako su standardi turističke ponude postali aparat za kavu, jacuzzi ili bazen isto tako postaju i ove tehnologije koje zahtijevaju turisti nove generacije. Udovoljite im!

Online booking i mobilni check-in

Turisti više ne dolaze direktno na prag iznajmljivačima smještaja. Oni se pripremaju prije dolaska, žele imati rezervaciju prije nego stignu u vaše mjesto i žele biti sigurni kako će ih njihov smještaj čekati. Turisti se pritom služe tražilicom, agencijama i raznim stranicama za bukiranje smještaja. Lanac hotela Marriott tako, primjerice, svojim gostima omogućuje mobilni check-in putem službene lokacije, kako bi se smanjilo čekanje na recepciji.

A kako da vi dođete do turista putem interneta? Online oglašavanjem. 🙂

Tablet umjesto cjenika

Prepustite gostima u potpunosti čari biranja jela i pića iz menija i naručivanja putem tableta. Kako to vama pomaže? Ako zaprimate narudžbe direktno od gostiju znači da će konobarima biti lakše raditi u sezoni i poslužit će veći broj gostiju. 🙂

Hrvatski pionir s ovom ponudom je restoran iz Vrbnika na otoku Krku, koji je 2014. godine prvi uveo digitalne jelovnike. Na ovaj način gostima su omogućili uvid u aktualnu ponudu jela i pića, sastojke i recepte, vrste i porijeklo vina, kao i uvid u turističku i kulturnu ponudu Vrbnika i otoka Krka. Odlična ideja za poboljšanje komunikacije s gostima, zar ne?
Tablet meni za restorane

Autor: Flickr schaerer

Internet

Turist nove generacije želi biti u kontaktu sa svijetom i, povremeno kada to poželi, pregledati emailove. Gledajte to i s ove strane, ako gost objavi fotografije s ljetovanja na društvenim mrežama za vaš prekrasan smještaj će automatski doznati njegovi prijatelji i bit će to odlična preporuka da vas i oni potraže za svoj godišnji odmor.

Isto vrijedi i za ugostiteljske objekte koje njihovi posjetitelji mogu direktno ocijeniti i također preporučiti prijateljima. Odnedavno su i brojni domaći autobusni prijevoznici uveli WiFi internet tijekom putovanja, što znači da se zaista isplati investirati u brzi internet! Još više smo o ovoj temi WiFija u turističke svrhe pisali ovdje. A zašto im ne biste ponudili i selfie štap da se fotkaju koliko žele?

Virtualna realnost

Potencijal virtualne realnosti za turizam već su iskoristili Zagreb i Šibenik. Grad Zagreb, naime, postavio je QR kodove na sve znakove koji vode prema gradskim znamenitostima. A u Šibeniku vas putem aplikacije virtualni 3D model Jurja Dalmatinca vodi u šetnju na tri poznate šibenske lokacije i informira o povijesnim podacima i zanimljivostima. Nadamo se kako će ovaj potencijal uvidjeti i druge domaće destinacije te osmisliti vlastite oblike informiranja i uveseljavanja posjetitelja.

Digitalne brošure i karte

Brošure su tako 1990-te! Svaki turist može sve potrebne informacije o destinaciji pronaći na specijaliziranim aplikacijama (Trip Advisor, InYourPocket, Triposo – sav sadržaj i karte na Triposo su dostupni i offline) i kroz grad lakše šetati uz kartu koja stane u njegov dlan – na smartphoneu. Ako ste vlasnik trgovine, restorana, suvenirnice ili možda frizerskog salona, potrudite se da vaša lokacija bude na tim servisima jer će vas tako vaši potencijalni kupci – turisti lakše pronaći.

Solarna tehnologija u turizmu

Sve veći broj turista odlučuje se za odabir smještaja koji su kreirani prema visoko ekološki i održivim principima. Milenijalci tako primjerice manje voze aute od starijih generacija. Radije se odlučuju za hodanje, bicikliranje ili javni prijevoz te na taj način utječu na smanjenje zagađenja okoliša. Stoga iste takve vrijednosti prenose i na odabir svog mjesta boravka tijekom odmora.

Zato se brojni iznajmljivači i vlasnici većih smještajnih kapaciteta odlučuju za ulaganje u tehnologiju dobivanja električne energije od sunca, kupnjom solarnih panela i za druga ulaganja u energetsku učinkovitost objekta.

Rezultat svega: više gostiju, a vi i oni zadovoljniji. Krenite u akciju i ponudite nešto novo već ove sezone! 🙂

 

Komentirajte

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.