Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Instagram priče svakim danom postaju sve popularniji marketinški alat, a nove mogućnosti izgledaju bolje nego ikad. Razlog tome su brojne Instagram Story aplikacije  pomoću kojih je skoro nemoguće napraviti lošu objavu, a stvaranje sadržaja nikad nije bilo lakše. Stvaranje dobre priče, koja postiže svoj cilj, zahtijeva vrijeme, energiju i kreativnost – ali i pravi alat. Po mogućnosti besplatan.

Ako želite dosljedno stvarati oku ugodne i marketinški isplative Instagram priče, vrijeme je da istražite se mogućnosti koje vam pružaju predlošci za Instagram Stories! Objave složene uz pomoć predložaka sve su veći trend na Instagramu – tvrtke i influenceri pažljivo stvaraju vlastite priče i brendiraju ih ujednačenom bojom, tonom, stilom i formatom. S kohezivnim formatom i stilom koji nadopunjuje estetike vašeg brenda, predlošci su odlična početna točka za stvaranje vlastitih postova. Riječ je o unaprijed pripremljenim vizualima s grafikom, tekstom ili animacijama koje možete urediti kako bi odgovarali svakoj novoj priči. Korištenjem istih (ili sličnih) predložaka za vaše Instagram Stories, možete stvoriti priče koje se poklapaju s vašim poslovanjem u cjelini. Osim što štede vrijeme, predlošci olakšavaju i rad tima na jednom Instagram računu,, te omogućuje da svi slijede iste odrednice.

Zašto su Instagram Story predlošci korisni?

Vjerojatno ste već primijetili brendove i influencere na Instagramu koji neprimjetno koriste predloške kao dio svoje strategije. Instagram Stories predlošci brzi su i jednostavni za izradu i upotrebu, te vam nije potrebno iskustvo grafičkog dizajna ili predznanje iz popularnih alata za obradu fotografija. Baš kao što je važno da svoj Instagram održavate estetskim i redovitim objavama o brendu, važno je i integrirati svoj brand u dizajniranje Instagram priča. To može biti jednostavno poput korištenja istog fonta i boja vašeg brenda. Ako nemate tu dosljednost, propuštate priliku da svoj brand predstavite novoj publici, izgradite prepoznatljivost marke i ostavite trajan prvi dojam. Dakle, ako želite da ljudi zastanu, primijete i sjećaju se vaših priča i vašeg brenda, korištenje predložaka Instagram Stories savršena je strategija!

instagram_story_template

Iako postoje tisuće jedinstvenih dizajna i stilova predloška za Instagram Stories, sve predloške imaju dvije zajedničke stvari: one imaju za cilj razvijati svijest o robnoj marki i povećati angažman. Razmislite o elementima vaše web stranice (poput logotipa, fonta, palete boja i tona) i primijenite ih na svoj Instagram Stories dizajn.

Kako koristiti Instagram Story predložak?

Kada objavljujete Story, ne želite da vaši videozapisi izgledaju previše poput oglasa. U suprotnom će se nespretno istaknuti iz ostalih priča koje objavljujete, a korisnici će ih preskočiti misleći da im samo želite nešto prodati. Neka vaše priče budu ležernije. Story je više platforma za eksperimentiranje, koja svakodnevno dobiva sve više značajki i formata za igranje kako bi objave bile što šarenije i zabavnije. Dodavanje naljepnica, GIF-ova i filtera mogu pomoći da se vaš sadržaj uklopi u ostale priče koje vaša publika gleda. Izgradite vezu između Instagram priča i vašeg proizvoda i ne zaboravite da su vaše priče nastavak ukupnih marketinških napora, a ne odvojeni dio strategije. Uz jasno obilježen poziv na akciju da “prijeđe prstom i pročita više”, gledatelj će znati točno čiji profil gleda i što može očekivati ​​kad slijedi vezu. Primjerice, National Geographic koristi vlastiti personalizirani font za stvaranje osjećaja povezanosti i prepoznatljivosti sa svojim pratiteljima. Kada je vizualni dojam u pitanju, ne znate gledate li u časopis National Geographic, dokumentarni film iz njihove produkcije ili pregledavate njihov Instagram Story.

national_geographic_koristi_instagram_story

Držeći pozadinu jednostavnom, ali i dalje prepoznatljivom, veća je vjerojatnost da će gledatelj obratiti pažnju na ono što priča promovira. To je sjajan način da oči gledatelja usredotočite na ono što želite. Predlošci su tu da uštede vaše vrijeme i trud, a stvaranje “serija” na Instagram pričama koje su u tijeku izvrstan je način za izgradnju odane baze sljedbenika i njihov povratak. Čak i ako želite da vaše priče izgledaju kao da ih objavljujete spontano, prvo ih pregledajte da biste provjerili kako doista izgledaju. Jesu li zamućene? Jeste li ih čudno odrezali? Ima li u vašem tekstu pogreški? Ako je tako, radije snimajte ponovno. Korisnici će u prvih nekoliko sekundi odlučiti hoće li vaš zapis pogledati do kraja, a vi im ne smijete dati priliku da se predomisle radeći početničke greške. Ne zaboravite da i odličan sadržaj može propasti ako ne pružite dovoljno informacija, pa čak ni sljedbenici kojima se sviđa vaš Story nisu sigurni što ste htjeli reći. Otkriti proizvod? Post na blogu? Dulji videozapis koji ih čeka na vašoj web lokaciji? Budite jasni, jer alate za to svakako imate.

Odaberite savršeni Instagram Story predložak

Predlošci u kojima se popunjavaju već predviđene praznine izvrsni su za objavljivanje u pokretu i ne treba vam skupi softver kako biste započeli sa stvaranjem. Sve što trebate je Instagram aplikacija i stil kojeg želite promovirati. Prije samog početka, svjesni toga koje boje trebate koristiti, vaših primarnih i sekundarnih fontova, sklonosti GIF-ovima i ostalim elementima dizajna na Instagram Stories platformi, potražite svog favorita između pet besplatnih aplikacija koje smo odabrali za vaše Instagram Story trenutke.

  1. Unfold

Snaga ovog alata je u njegovoj jednostavnosti. Pruža hrpu predložaka za vaše priče u koje jednostavno dodate slike ili videozapise i objavite je kao i inače. I dalje upotrebljavate sve iste alate za stvaranje u Instagramu, ali imate i druge alate na raspolaganju. Na Instagramu ćete vidjeti mnoge Unfold predloške jer ih svi koriste: od tvrtki i marki s njihovim pomno osmišljenim pričama, do pojedinaca koji žele skupiti više pratitelja.

unfold_za_instagram_story

  1. Canva

Ovo je jedna od najbržih i najlakših Instagram Story aplikacija. Prenesite svoje videozapise i dodajte naljepnice, ikone ili tekst. Isprobajte jedan od nekoliko pripremljenih predložaka, preuzmite ga i gotovi ste. Dobra stvar je što svoj vizual možete iskoristiti i za druge objave na društvenim mrežama.

canva_instagram_story_template

  1. Over

Bilo da dijelite savjete, inspirativne citate ili želite dodati kreativan zaokret svojoj kampanji, Overova najveća prednost za Instagram Stories uključuje umetanje teksta i grafike na vaše fotografije i videozapise. Ova aplikacija vam omogućuje jednostavno dodavanje malog pokreta sadržaju i nudi puno različitih animacija koje možete iskoristiti.

over_za__instagram_story_template

  1. Lifelapse

Ova aplikacija vam omogućuje jednostavno stvaranje visokokvalitetnih video zapisa u „stop motion“ stilu, izravno s vašeg mobilnog uređaja. Njihov mobilni vodič vodi vas kroz svaki korak postupka. Na raspolaganju vam je mnogo alata za uređivanje, uključujući mnoštvo različitih brzina, filtera i glazba.

lifeflapse_za_instagram_story_template

  1. PhotoGrid

PhotoGrid nudi opcije uređivanja fotografija poput izrezivanja predmeta ili uklanjanja pozadine, a tu su i značajke uljepšavanja za dodavanje ili uklanjanje šminke na selfijima i profilnim snimkama. Podržava selfie kameru, korištenjem koje možete automatski uljepšati fotografije. PhotoGrid se može koristiti za izradu meme objava za Instagram Stories, a nudi i mogućnost da u njih dodate GIF.

photogrid_za_instagram_story_template

Nakon što objavite svoj Story, vaš će sadržaj nestati nakon 24 sata ukoliko ga ne označite da uvijek bude vidljiv na vašem profilu. No njihov kratak vijek trajanja daje vam priliku da budete razigrani i neformalni sa svojim marketinškim sadržajem – ako to želite biti. Imajte na umu i da ovaj oblik prmocije cilja uglavnom mlađu publiku, a kada su oni u pitanju zadnje što želite biti jest dosadni.

Imate li i vi koji koristan Instagram Story savjet za nas?

 

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte