Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Pokretanje vlastite maloprodajne trgovine može biti uzbudljivo, no nemojte zanemariti sve izazove poduzetništva. Ne želite gubiti vrijeme i propustiti potencijalnu zaradu, zato isplanirajte pametno nabavu informatičke opreme potrebnu za vašu trgovinu i spasite se od bezbrojnih odlazaka u nabavu iste.

Svijet maloprodaje danas je konkurentniji nego ikad, pogotovo uzevši u obzir da se vaša konkurencija može nalaziti i na drugom kraju svijeta. Internet je promijenio pravila igre, no to ne znači da vi tu istu igru ne možete prilagoditi svojim potrebama. Mnogi kupci i dalje radije kupuju u trgovini koja nije virtualna, već ima zidove, vrata i prozore, a sve proizvode mogu držati u ruci prije same kupnje. Bez obzira što žele prodavati, većina trgovaca mora imati istu osnovnu opremu. To uključuje natpise, police, pultove, naljepnice, pribor za čišćenje i još mnogo, mnogo toga. Popis je doista velik, od sitnica do velikih ulaganja, no ono bez čega ne možete ni započeti svoju poduzetničku pustolovinu je svakako informatička oprema.

Pametno poslovanje uz pravi odabir informatičke opreme

Bez obzira otvarate li svoju prvu prodavaonicu ili ste u poslu već godinama, vaš hardver i softver uvijek će biti okosnica svakodnevnog poslovanja. Odaberite ispravnu opremu i sustave i trgovina će napredovati – odaberite one koji nisu praktični ni učinkoviti i borit ćete se s glavoboljama, pogreškama i kaznama jako dugo. Iako postoji jako mnogo opcija kada je riječ o modernoj tehnologiji za maloprodajne trgovine, važno je pronaći onaj prikladan baš za vaše potrebe. Primjerice, rješenja Hrvatskog Telekoma koristi više od 30 tisuća hrvatskih poduzetnika, što ga čini pouzdanim partnerom i stručnjakom kada su u pitanju potrebe malih i srednjih poduzetnika. Za početak razmislite je li vam doista potrebno imati u vlasništvu svu opremu koju koristite? Umjesto kupnje, uvijek se možete odlučiti za najam informatičke opreme. Na taj način ne morate brinuti o ažuriranju softvera, antivirusnoj zaštititi ili planirati nove troškove zbog zastarjelog hardvera. Bez obzira odabrali najam ili kupnju opreme i softverskih rješenja, prilikom nabave morate pripaziti da imate sve što vam je potrebno. 

svaka_trgovina_treba_racunalnu_opremu

Osim za osnovno poslovanje, tehnologija se može koristiti na različite načine: u iskustvene svrhe, za privlačenje korisnika mobilnih uređaja, povećanje pogodnosti za kupce ili promociju mrežne prisutnosti prodavača. Razmišljanjem unaprijed i kombiniranjem više značajki određenog proizvoda, možete uštedjeti odmah a početku i pripremiti se za izazove koje donosi budućnost. Primjerice, uvođenjem video nadzora u svoj prostor brinete za sigurnost svojih zaposlenika i kupaca, no isto tako dobivate podatke u mjestima na kojima se najviše zadržavaju, a te podatke možete iskoristiti za prilagodbu svoj poslovanja i poboljšanje učinkovitosti prodajnog tima.

Informatička oprema za maloprodajne trgovine

Svaka trgovina nezamisliva je bez osnovnog – profesionalne blagajne. Morate odlučiti želite li PC blagajnu s običnim ili monitorom osjetljivim na dodir, koji svakako predstavlja prednost kada je potrebno odraditi mnogo transakcija u malo vremena. Uz ekran po kojem sve odradite dodirom prsta, neće vam biti potreban ni dodatni prostor za miš i tipkovnicu, što je prednost kada je riječ o skučenim prostorima. Odlučite li se na obični monitor, svakako će vam trebati i tipkovnica. Za čuvanje gotovine potrebna vam je posebna ladica, dok je za brzo očitavanje barkoda s proizvoda neophodan čitač. Želite li da se cijena prikazuje i kupcu, trebate uložiti u sekundarni ekran, dok će vam za očitavanje kartica biti potreban i čitač za magnetske trake. Sve ovo koristit ćete u prodajnom dijelu prostora, no nemojte zaboraviti ni na vlastiti ured. Za praćenje poslovanja trebat će vam stolno računalo ili laptop, dok ćete pomoću printera rješavati sve stvari koje morate pohraniti fizički. 

digitalizacija-ugostiteljstva-profesionalne-blagajne-i-blagajne-buducnosti

Ukoliko vam je potreban fax uređaj, razmislite bi li vam možda bilo zgodnije koristiti Cloud fax – ne zauzima prostor i ne morate nužno biti u uredu kako bi pročitali sve što vam pristiže putem njega.

Softverska rješenja za maloprodaju

Uz svaku blagajnu potrebno je nabaviti i aplikaciju koja podržava njezin optimalni rad. Pravo programsko rješenje omogućuje vam prihvaćanje plaćanja, ažuriranje zaliha i praćenje svih potrebnih podataka. Također, kako bi bez problema mogli izvršavati svoje zakonske obveze, poput fiskaliziranja računa, treba je povezati i na kvalitetnu 3G mobilnu vezu. Ne zaboravite da i kupci vole biti u prodajnom prostoru koji im nudi vezu na internet putem WiFi mreže, zato razmislite o infrastrukturnom ulaganju na samom početku. Trgovci na malo rade s više dobavljača kako bi posao išao neometano i neovisno o samo jednom kanalu isporuke. Bez pravog softvera, koji uspješno prati sve vaše dobavljače, vjerojatno je da ćete loše upravljati zalihama, praviti skupe pogreške i na kraju izgubiti vrijedne kupce. Jedno od rješenja je korištenje programa za praćenje poslovanja. Pantheon ERP  je cjelovita Cloud aplikacija namijenjena malim i srednjim tvrtkama, a obuhvaća sve što suvremenoj tvrtki ili obrtu treba, od organizacije poslovanja do oglašavanja. Upravljanje radnom snagom poseban je segment poslovanja. Uz svakog zaposlenika dolazi odgovornost prema ugovorima, plaći i ostalim zakonskim zahtjevima i logistici, zato je računalni program za upravljanje ljudskim resursima često pravi spas. Razlog za sve vaše poslovne odluke je kupac i njegova očekivanja. Današnji mobilni kupac očekuje da imate upravo ono što žele, kada oni to žele. Očekuju od vas da prihvatite različite vrste plaćanja i da omogućite nesmetano kupovanje bez potrebe za čekanjem u dugim redovima. Srećom, moderna hardverska i softverska rješenja rješavaju sve ove izazove, pružajući vlasniku poduzeća veću kontrolu i uvid u ponašanje potrošača nego ikad prije. Zbog toga razmislite o korištenju usluga poput MiniCRM prodajnog i marketinškog alata, za poticanje brzog rasta poslovanja.

Što je važno prilikom kupnje računalne opreme za trgovinu?

Koju vrsta maloprodajne trgovine želite otvoriti? Robna kuća imat će potpuno drugačije potrebe od specijaliziranih trgovina. Koliko različitih artikala ćete imati? Pronađite softverski sustav koji dobro funkcionira unutar vaše vrste poslovanja i razmislite o jednostavnosti uporabe. Sustavi Hrvatskog Telekoma imaju svakodnevnu tehničku podršku, a ukoliko ih unajmljujete, ne morate brinuti ni o njihovim ažuriranjima. Bez obzira na koga se odlučili, zatražite demonstraciju od potencijalnog dobavljača kako biste bili sigurni da vam je ugodno koristiti sustav i da lako možete obučiti i svoje zaposlenike. Ako se svakodnevno borite s korisničkim sučeljem, neće biti važno imate li najmoćniji sustav na tržištu, za vas on će biti najgora noćna mora. Svakako razmislite o mobilnosti – čak i ako svoj posao ne planirate odrađivati izvan prodavaonice, mobilni uređaji omogućavaju vam da proširite potencijalni krug kupaca. Odlazite li često na sajmove, zasigurno sa sobom nećete vući profesionalnu blagajnu, koju bi odlično mogla zamijeniti prijenosna fiskalna blagajna. Razmislite o svojim ciljevima i očekuje li vas uskoro povećavanje posla – lagano i jeftino rješenje možda zasad djeluje, ali uskoro bi vaše potrebe mogle nadrasti njegove mogućnosti. Namjeravate li uspjeti, razmislite o ulaganju u sustav koji će rasti zajedno s vama. 

kako-sve-cloud-racunarstvo-pomaze-malom-poduzecu

Svu informatičku opremu potrebnu za sigurnije i učinkovitije poslovanje možete potražiti u najbližem centru Hrvatskog Telekoma. Za sve zakonske zahtjeve i propise  obratite se organizaciji poput komore zadužene za vaš tip poslovanja ili razmislite o angažiraju poslovnog savjetnika. 

Stvarni troškovi otvaranja maloprodajne trgovine razlikuju se ovisno o vrsti poduzeća koje želite pokrenuti, veličini prodavaonice i lokaciji. Da biste odredili koliko novca trebate za pokretanje vašeg poslovanja, morate razviti poslovni plan. Istraživanje koje uložite u svoje planiranje treba sadržavati realne proračune troškova pokretanja i mjesečne operativne troškove poslovanja vaše trgovine. Ne samo da će vam dobro osmišljen poslovni plan dati predodžbu o sredstvima potrebnim za vaše poslovanje, nego će i zajmodavci to zahtijevati. Morate li dokazati banci ili bilo kojem drugom ulagaču da je vaša ideja dobra, pokažite im kako ste izračunali sve troškove i rizike i da ste vrijedni njihovog ulaganja.

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte