Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Industrija online marketinga je dinamična, ali za poduzetnika koji ga koristi je uzbudljiva i nadasve korisna – prodati ćete više, brendirati se bolje i upoznati klijente detaljnije.

Gotovo svake godine nova društvena mreža postaje hit na nekom području ili za neku skupinu, svake godine “izraste” novi brend koji preuzme interes gotovo cijele online publike, uzrokujući niz promjena kojima se poduzeća ili prilagođavaju ili ih ignoriraju. Tu su naravno aplikacije, alati i novi oglasni modeli, a oni koji ih počnu (prvi) pametno koristiti postanu sljedeći “hit” i zauzimaju poziciju “korak ispred” konkurencije.

A u 2016. godini možete pametno iskoristiti neke od sljedećih trendova za promociju i naravno prodaju! Vjerujte, konkurencija je još relativno mala!

Tko još koristi letke? – Online oglašavanje i dalje raste

Veliki brendovi sve više koriste online za promociju, a manji i srednji bi mogli još i više (i sigurni smo da hoće 🙂 ). Zapitajte se gdje su danas vaši potrošači i potencijalni klijenti… Na mobitelima, portalima i društvenim mrežama, a njihova dob zaista postaje sve manje bitna.

Više nije bitno niti što je vaš proizvod ili usluga. Svaki tip proizvoda ili usluge može doseći svoju publiku putem nekog od dostupnih kanala/alata i napraviti svoj koncept. Online oglasi dopuštaju sve veću fleksibilnost u upravljanju budžetima, omogućuju precizno targetiranje publike i kreiranje poruka koje direktno pozivaju na akciju, kao i samu kupnju proizvoda i usluga. Trend koji je prisutan već nekoliko godina i dalje se nastavlja, a u 2016. godini očekuje se kako će budžeti u digitalnom oglašavanju prvi put prestići TV oglašavanje. 

Primjeri promjena: Mlađoj populaciji više nije cool samo biti na Facebooku, komuniciraju Snapchatom, Whatsappom i ostalim besplatnim messaging aplikacijama; oni modno osvješteni već su odavno na Instagramu, a obitelji su povezane Facebookom…

mobilni-korisnici-digitalni-marketing

Je li TV i dalje centar zabave kućenstva? – Video na internetu postaje centar zabave!

Da, da…Znamo da YouTube gledate već godinama. Neki su gledali sapunice, neki gledaju spotove i slušaju glazbu, drugi nađu nešto korisno, a svi zajedno nebrojeno smo se puta nasmijali “epic failovima” cijelog svijeta. Što je tu novo?

Oglasne platforme koje su sve više orijentirane videu kao mediju, videu koji je prije za prikazivanje trebao ogromne budžete sada su dostupni za prikazivanje uz budžete od nekoliko stotina kuna dnevno. Video koji je kreativan, s kvalitetnom idejom u podlozi i prilagođen internetu postaje i jeftinije za snimiti. Zato će video postati oglasni standard. Velike kompanije će nastaviti s ulaganjem većih budžeta u produkciju, dok će manja poduzeća iskoristiti kraće videoformate kako bi se prezentirali svojoj ciljanoj publici.

Svakog dana na Facebooku se pregleda 8 milijardi videa, a na Snapchatu 6 milijardi videa.

 

Gdje ćete ga viđati sve više? Na YouTubeu, portalima, Facebooku, Instagramu, web stranicama, aplikacijama, a i očekujemo ga na klasičnim “search” oglasima kralja tražilica, Googlea.

Generacije koje pričaju tipkanjem – instant messaging aplikacije

Instant messaging aplikacije za dopisivanje, općom popularizacijom i ogromnim brojem korisnika privlače i poslovno orijentirane korisnike tj. brendove, a sa stajališta marketinga postavljaju neke nove izazove u komunikaciji s klijentima.

Mlađa generacija sve više poseže za instant messaging aplikacijama (Viber, WhatsApp, Messenger, Snapchap), a na marketingašima/poduzećima je da razmisle o kreiranju sadržaja koja će privući pozornost novih generacija.
Facebook testira opciju Messenger for Business koja će vrlo brzo omogućiti brendovima i tvrtkama personaliziraniju komunikaciju s korisnicima i brže rješavanje upita putem live chata.


Novine ili mobitel uz kavu? – Klijenti su vam na mobitelu a vaš oglas u njihovom džepu

Treba biti realan i prihvatiti činjeničnu situaciju – ciljana skupina vam je na mobilnim uređajima. Sve smo mobilniji i povezaniji u pokretu te je potrebno dosegnuti i te kupce. Trebate li dokaz, provjerite sami: provozajte se javnim prijevozom, pođite u kafić na jutarnju kavu ili pogledajte suradnike u uredu. Procijenjeno je da osoba dnevno provede na svom mobilnom uređaju više od 60 minuta (u Hrvatskoj više od 30 minuta), a čak 150 puta dnevno provjeravamo svoj mobitel.

82% smartphone korisnika koristi svoj mobilni uređaj prilikom kupnje u trgovini kako bi provjerili informacije*

 

Zato se okrenite mobilnom oglašavanju, a svoju web stranicu prilagodite mobilnim uređajima, tj. mobilnoj publici. Imajte na umu da web stranica poduzeća koja nije responzivna i prilagođena mobilnim uređajima, brza (dostupnosti informacija) i efikasna, oglas koji nije zabavan ili informativan za pogledati u prolazu ili neprisutnost na mobilnim/online medijima uskoro neće biti web, oglas ili marketing.

Povezani članak –> Googleova nova pravila i responsive web

69% smartphone korisnika će prije kupiti proizvod one tvrtke čija im mobilna web stranica ili aplikacija pomažu da lakše pronađu odgovore na svoja pitanja**

 

Pametni nosivi uređaji – ne čini li vam se da sve oko vas postaje pametnije?

Pametni uređaji se nastavljaju razvijati i objedinjivati funkcije u jedan prijenosni uređaj. Unazad nekoliko godina najveći svjetski proizvođači, od Applea preko Googlea do Microsofta rade operativne sustave za nosive uređaje, ali i za uređaje koji su dio interneta stvari (engl. Internet of Things, skraćeno IoT).

nosive-tehnologije

Nosivi uređaji dolaze najviše u obliku ručnog sata, ali porastom interneta stvari povećaju se mogućnosti. Velike kompanije poput Nikea i Applea već dugo imaju uređaj koji se stavlja u sportsku obuću i prati stanje korisnika tijekom vježbanja. I Hrvati prate svjetske trendove, a to dokazuje i hrvatsko-slovenska suradnja u tvrtki Bellabeat čiji je pametni uređaj pod nazivom Leaf (hrv. list) odličan primjera spoja tehnološke komponente u modnom dodatku. Uređaj je prvenstveno namijenjen ženskoj populaciji, može se nositi kao broš, ogrlica ili narukvica, a ženama omogućuje da prate svoju aktivnost, san, stres i reproduktivno zdravlje uz pomoć popratne mobilne aplikacije.

Samim time, nosiva tehnologija, kao i uređaji koji su dio interneta stvari, postajati će sve važnija sfera razvoja u 2016. godini.

Idemo li još dalje s predviđanjima, u budućnosti lako možemo očekivati kako će se web shopovi, oglasi, sadržaji i opće info sve više vezati i uz sve pametnije uređaje.

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte