Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Želite pobijediti konkurenciju i dobiti više klijenata? Čitajte dalje i saznajte što možete učiniti kako biste se istaknuli ispred konkurenata.

Jeste li se ikad zapitali zašto netko odabere proizvode i usluge od vaše konkurencije, ne od vas? Nema garancije da neće otići do konkurencije preko puta, no ipak neke stvari možete pokušati učiniti kako biste se diferencirali od konkurencije, a samim time i impresionirali postojeće i potencijalne klijente. Krenimo od ključnih stavaka:

Diferencirajte svoju ponudu od konkurencije

Definirajte svoje poslovanje. Nijedan biznis nije namijenjen za sve. Zato je prvo potrebno definirati proizvod/uslugu/brend i konzistentno komunicirati ono što vaš čini drugačijim od drugih. Upitajte se: Što moj biznis predstavlja? Po čemu se moji proizvod ili usluga razlikuju od konkurencije u našoj industriji? Kako želim da me tržište prihvaća? Ima li što posebno u mom timu, a što nas razlikuje od konkurencije?

Jack Welch

Jack Welch, bivši CEO General Electrica

Kako biste ostali konkurentni, morate ostati drugačiji. Mora postojati nešto što će vas bitno razlikovati od drugih a što će potaknuti potencijalne kupce da ponovno razmisle prije odlaska konkurenciji. Dajte klijentu nešto više za uslugu koju plaća. Razmislite što možete ponuditi što vam neće oduzeti previše vremena niti vas baciti u veliki trošak. Primjerice, ukoliko prodajete proizvode (npr. frizersku opremu) ponudite im proizvod + besplatno održavanje za sljedećih godinu dana. Ako ste uslužno poduzeće i prodajete softvere, ponudite besplatnu edukaciju za taj softver. Svoju ponudu nemojte definirati prema kategorijama, nego prema namjeni (za kućanstva, za posl. korisnike, za roditelje…).

To su sitnice koje mogu umnogočemu promijeniti njihov pristup, a koje će postojeći/potencijalni klijent sigurno prepoznati i znati cijeniti (ali i podijeliti dalje).

–> Vezani članak: Kako špijunirati konkurenciju online?

Unaprijedite poslovne aktivnosti i upravljanje timom

Sve je izazovnije pronaći zlatnu sredinu koja bi unaprijedila posao. Znanost i umijeće upravljanja timom je određeno pojmom “menadžmenta”, dok praksa i iskustvo često zahtijevaju prilagodbu uvjetima na tržištu. Dodatno, cijeli koncept ovisi i o kulturi poduzeća kao i o stavu, karakteru vlasnika. Možda odgovor, za kompleksan proces koji ovisi o brojnim faktorima uz očekivanje rezultata u što kraćem razdoblju, nalazimo u primjeni tehnologije koju ne primjenjuje vaša konkurencija.

Konkurencija

Sama tehnološka rješenja, aplikacije, servisi i alati razvijaju se za širok spektar djelatnosti. Tako vam neovisno o djelatnosti koju izvršavate, neki od ovih tehnoloških alata pružaju organizaciju i usklađivanje procesa koji mogu unaprijediti posao:

Budite pristupačniji i prilagodljiviji

Poradite na korisničkoj podršci. Nema ništa moćnije od uspostave kvalitetne komunikacije između vas i vaših klijenata. A to je ujedno najjeftinija i najefikasnija taktika protiv jake konkurencije. Nasmiješite se, budite ljubazni, personalizirajte odnos sa svojim klijentima i odgovarajte na kritike i prigovore brzo i smireno.

Potencijalni klijenti vole da im budete dostupni za njihove upite, vole se osjećati zbrinutima i vole se na prvu uvjeriti da ćete biti dostupni kad će vas kontaktirati (tko ne voli? 🙂 ). Omogućite im taj “luksuz” koji i sami vjerojatno očekujete kao klijent, a ako ste malo poduzeće isti će se lakše organizirati i primijeniti. S trenutnim mogućnostima (društvene mreže, email, Skype, call centar…) razloga za čekanje s akcijom zaista ne bi smjelo postojati.

–> Doznajte kako uspostaviti kvalitetnu korisničku podršku:
Korisnička podrška zbog koje će vas kupci voljeti

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte