Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Česte izmjene regulative i nepregledne administrativno-pravne obveze izazov su za manje i srednje velike tvrtke iz trgovačkog sektora, a integrirane aplikacije za upravljanje poslovnim procesima kao što je Pantheon ERP Hrvatskog telekoma najlakši su način da se na njega odgovori.

“Ne samo da je sve objedinjeno u jednoj aplikaciji nego mi je i olakšano izdavanje faktura. Imam unaprijed pripremljene ispise računa te mogu izdavati fiskalizirane račune. S druge strane, pratim i narudžbe svojih kupaca, a u Pantheonu izrađujem i predračune i narudžbenice. Iz narudžbi odmah mogu izraditi fakture. Za preglednije poslovanje na raspolaganju mi je 6000 vrsta izvještaja već u osnovnoj aplikaciji, a ako poželim izvještaje prilagođene samo meni, i njihovu izradu mogu naručiti. Imam uvid u putne naloge, dnevnice, plaće, izlazne i ulazne te druge račune, kontroling, predračune, fakture, a aplikacija omogućuje i izradu planova.” ističe vlasnica trgovačkog lanca.

Saznajte kako Pantheon ERP pomaže u poslovanju u sektoru trgovine preuzimanjem besplatnog edukativnog materijala ispod teksta.

Ispunite obrazac kako biste preuzeli edukativni materijal

Email:
Industrija:

Please don’t insert text in the box below!

Komentirajte

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.