Česte izmjene regulative i nepregledne administrativno-pravne obveze izazov su za manje i srednje velike tvrtke iz trgovačkog sektora, a integrirane aplikacije za upravljanje poslovnim procesima kao što je Pantheon ERP Hrvatskog telekoma najlakši su način da se na njega odgovori.
“Ne samo da je sve objedinjeno u jednoj aplikaciji nego mi je i olakšano izdavanje faktura. Imam unaprijed pripremljene ispise računa te mogu izdavati fiskalizirane račune. S druge strane, pratim i narudžbe svojih kupaca, a u Pantheonu izrađujem i predračune i narudžbenice. Iz narudžbi odmah mogu izraditi fakture. Za preglednije poslovanje na raspolaganju mi je 6000 vrsta izvještaja već u osnovnoj aplikaciji, a ako poželim izvještaje prilagođene samo meni, i njihovu izradu mogu naručiti. Imam uvid u putne naloge, dnevnice, plaće, izlazne i ulazne te druge račune, kontroling, predračune, fakture, a aplikacija omogućuje i izradu planova.” ističe vlasnica trgovačkog lanca.
Saznajte kako Pantheon ERP pomaže u poslovanju u sektoru trgovine preuzimanjem besplatnog edukativnog materijala ispod teksta.
- Email:
- Industrija:
- Djelatnost:
- Ostalo:
- Veličina poduzeća:
Komentirajte