Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

U sektorima poput financijskog, u kojem su informacije krajnje osjetljive i gdje jedna nepročitana ili pogrešno pročitana informacija može značiti silne probleme, jasna, precizna i transparentna komunikacija je imperativ. Stoga je, uz obilje informacija koje pruža na svojim internetskim stranicama i u osobnim kontaktima s klijentima, jedna domaća banka uspostavila i pozivni centar. Uzevši u obzir sve prednosti računarstva u oblaku, odlučila se za Cloud Call Centar.

Cloud Call Centar idealno je rješenje jer se striktno može odrediti komunikacija izvan radnog vremena, a svi pozivi ostaju snimljeni godinu dana.

Preuzmite besplatan edukativan materijal popunjavanjem obrasca ispod teksta i saznajte kako Cloud call centar pomaže u sektoru financija i računovodstva.

Ispunite obrazac kako biste preuzeli edukativni materijal
Email:
Industrija:
Djelatnost:
Ostalo:
Veličina poduzeća:


ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte