Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Kako privatna stomatološka ordinacija koristi tehnološka rješenja u svom poslovanju?

Deseci pacijenata dnevno prođu kroz privatnu stomatološku ordinaciju u Osijeku. Sve dijagnoze, obavljene postupke i termine jednostavno je nemoguće zapamtiti. Klasični kartoni pacijenata odavno su otišli u povijest kao nezgrapne hrpe papira koje su nepotrebno zauzimale prostor u ordinacijama. Vlasnik novootvorene ordinacije u Osijeku na papire nije ni pomišljao. Pri uređenju prostora i nabavi opreme pratio je, kaže, najnovije trendove u stomatologiji, ali i u organizaciji posla kroz sva moguća tehnološka rješenja kako bi sve funkcioniralo glatko, brzo i učinkovito.

Petero nas je u ordinaciji, a program koji svi koristimo je mini CRM (Customer relationship manager), softver za upravljanje odnosa s korisnicima. U njega pohranjujemo sve podatke o našim pacijentima, njihovu zdravstvenom stanju, potrebnim zahvatima i novim terminima. Uz CRM je nemoguće zaboraviti obaveze. Podsjeti nas koji nas pacijenti idućih dana čekaju, a onda mi podsjetimo njih telefonskim pozivom – objašnjava vlasnik ordinacije. 

U svakoj ordinaciji po jedno je računalo spojeno na veliki plazma ekran, na kojem pacijentima mogu pokazati snimke rendgena ili prijenos zahvata koji je u tijeku, te tableti spojeni na wireless. Njih liječnici koriste kako bi kolegama u susjednoj ordinaciji pokazali snimke pacijenta kada im zatreba savjet. Wireless je, naravno, dostupan i pacijentima dok čekaju u ordinaciji, iako je to vrijeme svedeno na minimum otkako su nove tehnologije uzele maha u sustavu naručivanja i organizacije posla. Pacijenti više ne moraju čekati ni nakon što su gotovi sa zahvatom.

Svi u realnom vremenu možemo pratiti što kolege rade u CRM-u, a u njega spremamo sve bilješke i dokumente o pacijentima. Čim završim sa zahvatom, kolegica na recepciji već printa račun, tako da se pacijenti u ordinaciji ne zadržavaju ni minute više nego što je potrebno. Zahvaljujući digitalizaciji, više ne moraju sa sobom nositi nikakve papirnate dokumente jer je sve spremljeno u našem računalu – priča stomatolog i dodaje da na sličan način rade uz pomoć Officea 365.

Može mu se pristupiti sa svih uređaja i s bilo koje lokacije, a kada više kolega mora na nekom projektu ili memorandumu raditi zajednički, ne moraju biti na istome mjestu, nego svatko sa svoje lokacije radi kako mu odgovara.

Office 365 najviše koristimo kad sudjelujemo na zdravstvenim skupovima ili konferencijama. Zajedno u Power Pointu pripremamo prezentacije, najčešće od kuće jer tijekom radnog vremena ne stignemo. Softver nam omogućuje da istodobno, svatko iz svog dnevnog boravka, radi na svom dijelu prezentacije, što uvelike olakšava posao. Ne moramo cijeli dan provesti u ordinaciji. Ipak je lakše raditi iz udobnosti svojeg doma – dodaje.

Kad su financije u pitanju, osječki stomatolog odlučio se za najbolju opciju na tržištu – fiskalnu blagajnu koja ima internetsku vezu, printer i aplikaciju te automatski Poreznoj dostavlja račune. Uz fiskalnu blagajnu ne moraju se brinuti jesu li sve dokumente dostavili Poreznoj. Čak i u slučaju da se veza prekine, mogu izdavati račune, a oni će se automatski poslati Poreznoj kada se veza opet uspostavi. Imati takav pouzdan sustav uistinu olakšava posao i uklanja brige.

A kako se ne bi morao brinuti ni kad je izvan ordinacije, tu je videonadzor. Sustav može imati nekoliko ili stotinu kamera, ovisno o potrebama poduzetnika. Sve lokacije mogu se nadgledati uživo s jednog mjesta.

Kad sam pokretao vlastiti posao, htio sam sve odraditi na najvišem mogućem nivou. Postavljanje video nadzora bio je logičan potez. U našoj ordinaciji je sva najmodernija medicinska i IT oprema, za koju sam izdvojio prilično veliku svotu. Uz videonadzor sam siguran da su moj posao i imovina zaštićeni – zaključuje stomatolog iz Osijeka.

Moja top tri rješenja

 IT oprema

 Mini CRM

Video nadzor

Izvor: tportal.hr

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte