Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Samo četiri jednostavna pitanja dovoljna su kako bi mogli procijeniti svoje poslovanje – primjenom SWOT analize u svakom trenutku može znati jeste li na dobrom putu kada su u pitanju vaši kratkoročni, ali i dugoročni poslovni planovi.

Osnove poslovne metode koje se kriju iza naziva SWOT analiza kao i tehnike i alate koji mogu pomoći u njezinoj izradi pokrili smo u članku kako SWOT analiza može promijeniti vaše poslovanje. To je jedan od najboljih načina procjene vlastitog poslovanja za koji nisu potrebna velika ulaganja. Dovoljno je iskoristiti vlastito znanje i zdravu logiku, a korist je mnogostruka.

Kome je potrebna SWOT analiza?

SWOT analiza potrebna je doslovno svakom poslovanju. Nije važno radi li se o ogromnoj multinacionalnoj kompaniji ili obrtu kojeg ste pokrenuli prije nekoliko dana. Prilikom pokretanja svakog poslovanja, kao i uvođenja nove usluge ili promjene metodologije rada, morate znati što želite raditi i na koji način to možete postići. Nikome nije u interesu pokrenuti kompaniju koja će bilježiti samo gubitke, zato je dobra priprema najvažnija. Čak i kada mislite da ste već postali veteran svoje profesije, u određenim vremenskim razmacima potrebno je stati i ponovno sagledati cijelu situaciju. Tehnološki napredak svakodnevno je sve očitiji, zbog čega moderne kompanije moraju razmišljati kako se povezati sa sve većim tržištem koje otvara nove mogućnosti. Uvođenjem novih tehnoloških rješenja korak smo bliže svakom novom klijentu.

Nalazite li se još na istom putu kojeg ste zacrtali prije nekoliko godina?

Želite li iste stvari?

Napredujete li ili kaskate za konkurencijom i potražnjom?

Uvodite li novu uslugu ili proizvod?

Je li došlo vrijeme da se razvijate u skladu s promjenama oko sebe i prigrlite tehnologiju koja vam je dosad predstavljala izazov?

Želite li proširiti svoje tržište i okušati se u poslovanju s inozemstvom?

Ova i slična pitanja trebala bi zanimati svakog poduzetnika.

SWOT analiza prije uvođenja Office 365

Jedan od najboljih alata za moderno poslovanje i neizbježni dodatak svakog ureda svakako je Microsoft Office. Njegova poboljšana cloud verzija Office 365 uvela je mnogo pozitivnih promjena u urede diljem svijeta, a u nastavku ćemo napraviti SWOT analizu za poduzeće koje ga je upravo odlučilo uvesti u svoje poslovanje. Hoće li doista ispuniti sva njihova očekivanja i isplati li se prelaziti s dosadašnjeg tradicionalnog kupovanja softwarea na moderno rješenje u oblaku koje plaćamo na mjesečnoj bazi. Nakon razmišljanja i “vaganja svih elemenata”, evo rezultata SWOT analize Office 365 rješenja:

Snage:

Office 365 funkcionira u oblaku i kao takav dostupan je bilo kada i bilo gdje. Njegove funkcije pomažu zaposlenicima da povećaju svoju agilnost i učinkovitost pri svakodnevnom radu, te potiču na korištenje svih mogućnosti. Prilagođen je svim mobilnim uređajima i pohranjuje promjene u realnom vremenu, osiguravajući neprekidan rad u situacijama kada dođe do promjene uvjeta rada poput nestanka struje ili interneta. Za svaki poslovni zadatak, Office 365 ima prigodni program koji ga rješava, a zaposlenici mogu surađivati na istom projektu u realnom vremenu. Time se postiže ušteda vremena prilikom izrade projekta, kao i povećana fleksibilnost. Nema potrebe za posebnim serverima, ažuriranjima i licencama – sve je to sadržano u rješenju koje plaćamo na mjesečnoj bazi.

Slabosti:

Možemo imati potencijalni problem s pojedinim zaposlenicima koji još nisu u potpunosti naučili baratati računalom, pa bi ih modernija inačica programa mogla dodatno zbuniti, te tako ometati normalan rad. Nove mogućnosti treba uvesti u svaki dio poslovanja, te ih približiti svakom djelatniku, što zahtijeva vrijeme i trud. Limitirana funkcionalnost određenih programa u online inačici nekad zahtijeva korištenje desktop verzije.

Prijetnje:

Prijelaz poslovanja na cloud zahtijeva i dodatni internet promet, što dovodi do povećanja potrošnje, ukoliko se ne odabere pravi paket usluga. Dosad nismo imali iskustva s naplatom korištenja ovakve usluge na mjesečnoj bazi i nismo sigurni kako će to funkcionirati. Naša kompanija ima mnogo zaposlenika, a oni koji ne vjeruju u digitalizaciju mogu odbijati prijelaz na modernije poslovanje. Dio njih može se vratiti starim navikama, što šteti kolektivu. Potrebno je inzistirati na promjeni koja će se odvijati brzo i koju moramo provesti bez oklijevanja.

Prilike:

Brzo povezivanje i mogućnost korištenja postojećih mobilnih uređaja. Ne moramo kupovati nove uređaje kako bi se prilagodili novom načinu rada. Imamo mogućnost iskorištavanja svih prednosti mobilnog ureda i rada u pokretu, pa više zaposlenika može imati željeno fleksibilno radno vrijeme. Uvodimo mnogo novosti u svoje poslovanje, pa trebamo uslugu bez prevelikog ulaganja, zbog čega nam model mjesečne naplate više odgovara od velike jednokratne investicije. Platimo koliko potrošimo.

Zaključak je da u slučaju našeg uvođenja Office 365 u redovno poslovanje, postoji više snaga i prednosti, nego prijetnji i slabosti. Jednostavnim prikazom vidimo da je to prava odluka za naše trenutne potrebe. Prijetnje ćemo s vremenom sagledati kao izazove i pretvoriti ih u vlastite prilike, dok ćemo slabosti ojačati kontinuiranim usavršavanjem.

Ako ste spremni uhvatiti se u koštac s vlastitim vrlinama i manama, a sve u svrhu boljeg poslovanja, ovdje možete pronaći nekoliko besplatnih predložaka za izradu vlastite SWOT analize. Javite nam je li pomoglo!

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte