Promjena koja je u posljednje vrijeme najviše utjecala na poslovanje definitivno je bila selidba u računalni oblak. Premještanjem poslovanja u cloud pojednostavljeni su svi administrativni poslovi.
Građevinski sektor jedna je od djelatnosti najviše pogođenih dugogodišnjom krizom, a to se, očekivano, prelilo i na nas proizvođače namještaja. Ipak, oporavljamo se iako su nam u međuvremenu porasle cijene sirovina na globalnom tržištu, gdje Kina diktira trendove jer sve više proizvodi, pa više i kupuje.
U blizini Zagreba njezina je mala proizvodna hala namještaja. Petero je stalno zaposlenih, a još toliko vanjskih suradnika angažira se prema potrebi. Tvrtka je na tržištu već dvadeset godina, a poslovi se razlikuju – od proizvodnje namještaja za male kupce koji uređuju vlastiti stan ili kuću do većih projekata, među kojima je nedavno bio i jedan hotel. I njima je, kao i ostalim malim poduzetnicima, cilj povećati efikasnost i produktivnost, a pritom smanjiti troškove poslovanja, što im predstavlja svakodnevni izazov. Promjena koja je u posljednje vrijeme najviše utjecala na poslovanje ovog malog proizvođača namještaja definitivno je bila selidba u računalni oblak. Premještanjem poslovanja u cloud pojednostavljeni su svi administrativni poslovi – fakturiranje, nabava, predračuni, narudžbenice, vođenje troškova, obračun PDV-a… Svi ti zadaci dodatno su automatizirani uvođenjem sustava za planiranje poslovanja Pantheon, koji malim i srednjim tvrtkama omogućava kontrolu praktički cijelog biznisa u sklopu samo jedne aplikacije. Dodatna pogodnost je što toj aplikaciji mogu pristupiti na daljinu. Danas tako mogu puno lakše koordinirati rad različitih odjela unutar tvrtke: proizvodnja točno zna koliko fotelja ili stolaca treba prodaji trenutak nakon što prodajni predstavnici to unesu u sustav. Nadalje, poslovi poput naručivanja repromaterijala obavljaju se u samo nekoliko brzih koraka na računalu, a ne pregledavanjem debelih prospekata, obavljanjem brojnih telefonskih poziva i slanjem poruka faks-uređajem kao nekad. Prelazak u cloud značajno je smanjio i troškove za IT podršku, a tome u prilog išla je i nabava novih, identičnih prijenosnih računala za sve zaposlenike. Dakle, kakva god vrsta podrške ili eventualnog popravka je nužna, sada postoji samo jedna adresa kojoj se obraćaju. Uz sve promjene koje su unijeli, nedavno su uveli i suvremeni videonadzor kojim su uvelike smanjili troškove osiguranja. Naime, umjesto zaštitara koje su angažirali preko zaštitarske tvrtke te su fizički čuvali pogon, ipak su se odlučili na uvođenje modernog sustava videonadzora koji omogućuje efikasnu kontrolu svih prostora unutar tvrtke i izvan nje. Moja tri top rješenja Izvor: tportal.hr
Komentirajte