Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Sve što za uspješnu turističku sezonu treba jednom ugostitelju, hotelijeru, trgovcu, obrtniku…

Turistička sezona polako se bliži vrhuncu, a s time i dodatni napor za poslodavce i radnike jer je rad u ovom dijelu godine prilično intenzivniji. Radimo punom parom kako bi se sezona što više iskoristila i pritom nailazimo na prepreke i izazove jer je i povećana potreba za upravljanjem radnicima, robom, smještajem…

Sve se to može riješiti dobrom organizacijom, uz nekoliko dobrih savjeta i alata koje vam donosimo:

Obuka radnika u turizmu

Možete koliko god želite novca uložiti u novi i moderan prodajni prostor, ali ako ne obučite radnike kako bi trebali postupati s gostima i kupcima onda kao da niste ništa napravili. Stoga, promislite kako želite da vas vaši zaposlenici predstavljaju i prezentirajte im standarde vezane za njihovo radno mjesto. Najčešće se radi o sljedećim standardima:

  1. oblačenje / radna uniforma
  2. osnovna komunikacija s gostima i kupcima
  3. ponašanje uslijed pojave problema (kupac na prvome mjestu ili gost je uvijek u pravu!)
  4. prezentiranje i prodaja posebnih ponuda

Kreirajte prezentaciju te održite interni trening, a radnicima predložite da vam tijekom sezone daju svoje sugestije za poboljšanje usluge. Tako ćete biti zadovoljniji i vi i oni. 🙂

upravljanje sezonskim radnicima

Administracija sezonskih radnika

Sa sezonom vam se poveća broj radnika i gubite puno vremena na dokumentaciju i njihovu koordinaciju? Isprobajte rješenje za ljudske resurse u cloudu koje pamti sve informacije o vašim zaposlenicima na jednom mjestu.

Tako ćete lakše pratiti tko kada ima slobodan dan, kad se koristi godišnji odmor, isplate plaća, istek ugovora i sl. Poslovanjima koji su orijentirani samo na sezonu jako će dobro doći opcija naplate prema sistemu „plati koliko koristiš“, sa plaćanjem na mjesečnoj razini. Provjerite opcije za turizam:

Isprobaj Cloud ljudske
resurse za turizam

Lakše praćenje zaliha

U sezoni je važno ne pretjerati s količinom proizvoda na zalihi kao ni promašiti brojku pa usred sezone ostati bez namirnica. U restoranu jednostavno morate imati svježe proizvode pa ne možete kupovati veće količine unaprijed nego se dnevno snabdijevati ako želite održati kvalitetu, ali kada se radi o piću kupnjom veće količine kod mnogih dobavljača dobivate popust. Važno je planirati! Nemojte igrati po sluhu i “iskustvu”.

Napravite tablicu i temeljito vodite evidenciju kako biste na vrijeme predvidjeli trendove povećanja potrošnje. Za rad na terenu između skladišta i prodajnog mjesta dobro će vam doći tablet. 🙂

Praćenje zaliha na stanju turizam

Rezervacije smještaja

Teško vam je pratiti rezervacije za sve vaše smještajne jedinice? Tijekom sezone vam treba alat koji će vam olakšati praćenje rezervacija, a ujedno i pružiti podršku za fakturiranje, email i mobilni marketing te planiranje sastanaka?

Isprobajte OliveBox, rješenje domaće tvrtke koje ima baš sve što jednom voditelju turističkog objekta treba! Osim toga, kada jednom unesete podatke oni ostaju memorirani za bilo koji uređaj preko kojeg dalje pristupate i nemate brige za sigurnost podataka. Omogućite si efikasnu organizaciju turističkoga poslovanja!

Obogaćivanje turističke ponude

Pratite što vaši gosti najviše traže. Primjerice, u hotelu vaši zaposlenici na recepciji mogu zapisivati njihove upite pa im najtraženije usluge s vremenom dodajte u ponudu. Ako nemaju poštu u blizini zašto im vi ne biste omogućili slanje digitalnih razglednica? Ili bežični internet? Ili turističke informacije koje im trebaju postavili u vaše predvorje? U tome vam može pomoći domaća inovacija, Guidoo – samostojeći turistički informacijski stup (totem), zasnovan na touchscreen tehnologiji koji pruža široku paletu informacija o destinaciji. Vaši gosti će biti zadovoljniji!

vodič-za-turiste-turistički-totem-Guidoo

Izvor: Guidoo

Financije

Otvarate ugostiteljski objekt, putničku agenciju ili možda frizerski i kozmetički salon samo za sezonu? Zašto ne biste platili fiskalnu blagajnu samo onoliko mjeseci koliko je koristite? 🙂 Uz Maxi fiskalnu blagajnu u jednom uređaju imate i printer i blagajnu i aplikaciju i internet vezu pa se ne morate brinuti kako ćete i koliko brzo izdavati račune u jeku turističke gužve. A vi svoje račune za Maxi blagajnu plaćate u mjesečnim naknadama.

Doznaj više o
Maxi fiskalnoj blagajni

Ako odaberete dobre pomoćnike u turizmu vaš posao će procvjetati. A kao u svakom poslu, važno je osluškivati svoje kupce i goste i prilagođavati se kako biste stalno nudili određenu razinu usluge koju moderni gosti očekuju. Sretno s ovom sezonom, a s nama učite i prikupljajte znanja i za sljedeću! 😉

 

UPDATE ČLANKA:

P.s.: Za sve detalje oko novih promjena u fiskalizaciji koje slijede od 1. srpnja 2017. pogledajte besplatno predavanje “Sve o fiskalizaciji za paušaliste i sezonce”

 

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte