Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Korištenjem intuitivnih alata za upravljanje klijentima, poput MiniCRM rješenja, uvodite red u svoje poslovanje, ali i pomažete svojim zaposlenicima.

Kupci i klijenti su pokretač svakog poslovanja, tako da je postalo neophodno na jednom mjestu imati informacije koje će vam o njihovim potrebama i iskustvima dati što je moguće više podataka. Softver za upravljanje odnosima s kupcima (CRM) iznimno je koristan za svaku tvrtku, bez obzira na njezinu veličinu ili broj zaposlenih. Ovi su se sustavi razvili od jednostavnih popisa klijenata do sofisticiranih upravljačkih sustava današnjice koji mogu pohraniti sve, od demografije klijenta i ponašanja kod kupovine, do podataka prikupljenih s društvenih medija. Povećanje produktivnosti i veća prodaja samo su neki od benefita, no najveća zapreka je upoznavanje zaposlenika s novim načinom poslovanja. Post-it poruke po namještaju i računalu, kao i otrgnuti papirići koji se lako zagube, uz CRM postaju stvar prošlosti. Lako je razumjeti da nekome prijelaz s papira na digitalni način poslovanja težak, no jednom kada shvati koliko će ga alat poput ovog rasteretiti i olakšati komunikaciju s kolegama i klijentima, vjerujemo da će ubrzo postati njegov zagovornik. Kao poslodavcu i voditelju poslovanja, prihvaćanje softvera ključnog za rad trebao bi vam biti prioritet, s obzirom da se radi o okolnostima presudnim dugoročni uspjeh vašeg sustava. Alati poput MiniCRM-a donose brojne prednosti zbog kojih se ovakav angažman svakako isplati.

MiniCRM donosi promjenu i poboljšanje u odnosima s klijentima

Ljudi se mogu oduprijeti promjenama, pogotovo kada je u pitanju tehnologija. Strah od nepoznatog, neželjene promjene svakodnevnih zadataka i ponovno učenje različitih tehnologija uobičajeni su razlozi otpora, pa zato tvrtke moraju raditi sa zaposlenicima i učiniti sve što mogu kako bi to spriječile. Uključivanje krajnjih korisnika u sustav od početka procesa uklanja neizvjesnost i pomaže prevladavanju straha. Ne zaboravite tražiti povratne informacije od zaposlenika, jer su oni ipak krajnji korisnici CRM-a. Zaposlenici moraju htjeti koristiti sustav u njegovom punom potencijalu, stoga je ohrabrivanje redovitih povratnih informacija najbolja praksa kako bi bili sigurni da se problemi rješavaju. Smisao CRM softvera je poboljšati učinkovitost i produktivnost, a ne ometati ih, stoga bi on trebao biti prilagođen potrebama korisnika. Zbog toga pri odabiru CRM alata prednost uvijek trebate dati intuitivnim rješenjima. MiniCRM je prodajni i marketinški alat za upravljanje odnosima s klijentima, koji podsjeća vas i vaše suradnike na obveze koje trebate ispuniti. Jednostavno se integrira s Google aplikacijama, Gmailom, Outlookom, Office 365, LiveChatom, Facebookom i kalendarom kako bi vaša poslovna rutina bila učinkovitija. Vodi brigu o ponašanju, potrebama i očekivanjima vaših klijenata i daje vam uvid u značajne statistike i trendove potrebne za optimizaciju poslovanja.  

Iskoristite priliku i besplatno isprobajte Mini CRM

minicrm_moze_se_koristiti_na_svim_mobilnim_redajima_povezanim_internetom

Izvor: hrvatskitelekom.hr

Pravilno korištenje CRM alata je ključno za njegovu funkcionalnost

Vaš je CRM dobar samo kao i podaci koji su uneseni, pa ako korisnici unose netočne podatke, iz njega će dolaziti samo netočni uvidi. Unutar svake organizacije i tvrtke postoje različite razine korisničkih mogućnosti, pa je važno procijeniti ih prije početka bilo kakve obuke. Međutim, imajte na umu da česte inovacije donose više mogućnosti, tako da će osvježavanje znanja kroz ponovljene treninge biti korisno za one koji su prije dugo vremena prolazili obuku. Unutar organizacije uspostavite “go-to” kontakt kojem će se osoblje moći obratiti kad im treba pomoć, a koji bi idealno trebao imati sjajno razumijevanje i softvera i poslovanja. Implementacija CRM softvera nije trenutni proces, a upoznavanje korisnika traje određeno vrijeme. Vrlo često ne uspijeva zato jer mijenjate model poslovanja – dok ste dosad bili usredotočeno na promociju svog proizvoda i traženje njegove publike, sada je vaš cilj orijentirate se kupcu i odgovarati na njegove potrebe. Zbog toga je potrebno imali izrađenu strategiju poslovanja prije same implementacije softvera. Ljudi koji u praksi bilježe podatke o klijentima, pružaju korisničku podršku i vode marketinške kampanje znaju sve problematične točke u odnosu s klijentima, kao i vlastite frustracije s trenutnim procesima i sustavima. Dajte im priliku da sugeriraju kakva bi budućnost trebala biti, što bi trebalo riješiti problem lošeg usvajanja nakon što aplikacija postane aktivna. Tretirati CRM kao još jedan tehnološki projekt u nizu neće polučiti uspjeh – u ovom slučaju radi se o kupcima i vašim zaposlenicima.

Razradite svoju CRM strategiju i prilagodite se novom načinu poslovanja

Vaš katalog poslovnih procesa vezan za poslovanje u čijem je središtu proizvod ili usluga moda je genijalan, ali u ovom slučaju ne vrijedi mnogo. To je prva stvar koju ćete morati promijeniti. Proučavanje i mijenjanje poslovne prakse moglo bi vam biti od koristi iz više razloga, pa ćete tako otkriti i koje prakse ste provodili bez ikakvih rezultata, a koje su zastarjele i usporavale su vas. Rezultat ove revizije trebao bi skratiti procese, smanjiti troškove i povećati prihode. No, ne nadajte se da ćete novu politiku početi uspješno primjenjivati preko noći – započnite s jednom poslovnom jedinicom, a zatim se kontinuirano razvijajte na druga područja poslovanja. Odjeli za marketing obično imaju mnogo različitih aplikacija koje koriste podatke o klijentima, od generiranja potražnje do upravljanja kampanjom, a dobra implementacija CRM-a trebala bi zamijeniti većinu, ako ne i sve njih. Podaci se svakako moraju “očistiti” prije premještanja iz stare korisničke baze u vaš novi CRM, posebno prilikom konsolidacije nekoliko baza podataka. Time osiguravate da imate samo jedan set točnih podataka o klijentima.

Izvor: hrvatskitelekom.hr

Izvor: hrvatskitelekom.hr

Smisao primjene novog CRM-a je biti u mogućnosti izgraditi jedinstveni pristup vašem klijentu, zbog čega će se oni osjećati cijenjenim. Uložite svoje vrijeme kako bi se tako osjećali i vaši zaposlenici, a rezultati onda svakako ne bi trebali izostati.

 

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte