Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Bez obzira koliko sjajna bila vaša web stranica, ne možete uvijek računati na to da će je ljudi posjetiti kada objavite novi sadržaj, no zato ste vi tu da ih podsjetite. Bez obzira želite li svojim klijentima ili mogućim partnerima skrenuti pozornost na novi sadržaj ili ih obavijestiti o novostima u vašem poslovanju, najjednostavnije rješenje je poslati im e-mail.

Ljudi u teretanu uglavnom dolaze kako bi postigli bolju fizičku spremu ili održavali zdrave životne navike, što čini vaše usluge poprilično osobnim. Upravo zato trebali biste se povezati s vašim klijentima što je više moguće. Naravno ne možete sa svakim biti najbolji prijatelj i znati sve o njihovu životu, no pokoja razmijenjena riječ mnogo će značiti. Povremena e-mail poruka također je dobar način da klijenti znaju da razmišljate o njima i njihovim potrebama. Čak i ako nemate posebnih novosti, pošaljite mail u kojem ih pitate žele li nešto posebno. Možda su u pitanju sprave koje ne rade najbolje i trebaju servis ili bi bilo dobro pomaknuti termin treninga, a možda netko ima ideju o sasvim novom programu koji bi vam doveo nove članove. Nikada ne znate dok ne pitate.

Što komunicirati kroz e-mail ili newsletter teretane?

Kao i svako drugo poslovanje, tako i teretana prolazi kroz određene promjene radnog vremena, ovisno o godišnjem dobu ili praznicima. Ne želite da vaši vjerni klijenti “poljube vrata” jer nisu bili obaviješteni o tome, zar ne? Naravno, uvijek postoje i društvene mreže, ali možete li doista računati na to da će svi revno pratiti svaku vašu objavu ili da uopće znaju za vašu stranicu? Naslov e-maila koji sadrži njegovu glavnu poruku (primjerice “Ovog ljeta imamo novo radno vrijeme”) zasigurno će privući više pozornosti, a uz glavnu vijest možete ubaciti i nekoliko dodatnih usluga koje želite promovirati i podsjetiti članove na njihovo postojanje. Vaši instruktori možda su u izuzetnoj fizičkoj spremi, no ni oni nisu imuni na nenadane bolesti. Na vrijeme obavijestite sve koji vježbaju u grupama s onim trenerima koji neće biti na raspolaganju nekoliko dana. Zamjena je isto u redu, ali možda neće svima odgovarati. Vaši klijenti vole kada razmišljate o njihovoj udobnosti, pa će ih zasigurno razveseliti kada im javite da im je na raspolaganju nova oprema ili usluga. Nudite li možda neke posebne popuste za dugogodišnje članove ili povlastice za svakog novog? Kakva god promjena bila, dovoljno je velika da je komunicirate prema svojim klijentima. E-mail poruke ne morate slati svakodnevno, no svi vole znati da ćete im javiti bude li došlo do promjena uvjeta na koje su navikli. Na samom kraju svoje poruke uvijek stavite i konkretni poziv na akciju; može se pročitati više na vašoj web stranici, mogu vam poslati upit za detalje, ali i postati fan vašeg profila na društvenim mrežama.

Personalizirajte svoje e-mail grupe

Želite li doista doprijeti do svojih klijenata, nemojte ih tretirati sve na isti način, jer svatko od njih ima i različite potrebe. Opće podatke slat ćete na sve adrese, no pazite da određeni savjeti budu prilagođeni određenoj grupi. Primjerice, zaželite dobrodošlicu novim pretplatnicima uz kampanju koja im daje do znanja o čemu se radi u vašoj teretani i na koji način da se osjećaju kao dio zajednice, informirajte ih i motivirajte slanjem trikova i savjeta. Međutim, ako imate grupu ljudi zainteresiranih za jogu, samo na njihove e-mail adrese poslat ćete novosti vezanu za ovaj vid rekreacije. Novosti s bodybuilding scene neće previše zanimati isključivo žensku postavu aerobika, no njih će vjerojatno oduševiti vijest da ste nabavili nove rekvizite za njihove vježbe. Kao vlasnik teretane, o pojedinačnim metodama vježbanja možete pisati i na svom blogu, ali i gostovati na tuđim portalima sa sličnom tematikom. Povežite se i dijelite ciljani sadržaj, sve što može pomoći klijentu, pomoći će i vama.

Dizajn prodaje priču

Ne morate biti grafički dizajner, ali možda ne bi škodilo da se konzultirate s jednim na samom početku kada odlučujete o vizualnom identitetu svog fitness studija. Prepoznatljive boje i logo odmah upadaju u oko i klijenti imaju osjećaj pripadnosti, samim time znaju da su sigurni kada otvore poštu koju vi šaljete. Na vašu newsletter listu možda su se upisali i potencijalni klijenti s idejom da jednog dana ipak krenu vježbati s vama, a upravo njima želite pokazati da pazite i na najmanji detalj kada je u pitanju vaše poslovanje. Ljudi su vizualna bića i zato će uvijek bolje reagirati na fotografije i video zapise, zato ih nemojte zanemariti ni kada je u pitanju vaš e-mail. No svakako pripazite da ga ne preopteretite, pa na kraju dobijete stotine odgovora o neisporučenim porukama zato jer veličina vašeg e-maila prelazi onu koju određeni server dopušta. Video stavite na svoj YouTube profil, a putem e-maila podijelite samo poveznicu na njega. Na taj način imate dodatni sadržaj, ali i povećavate vidljivost svoj YouTube kanala. Ista stvar vrijedi i za fotografije koje možete podijeliti i s Instagrama. Kada god možete promovirajte sve svoje načine komunikacije, no s kontekstom i bez pretjerivanja.

Cloud Exchange e-mail za sigurnu virtualnu komunikaciju

Svakako pratite učinkovitost svojih objava i marketinškim rezultatima poslanih e-mail poruka; koliko je ljudi otvorilo vašu e-poštu, stopa klikova na vaš poziv na akciju, stopa napuštanja početne stranice – sve su to pokazatelji koliko dobro odrađujete svoje e-mail kampanje. Vidite li da su željeni rezultati izostali, nemojte odustati, jednostavno promijenite pristup i taktiku i vidite što je promjena donijela. Ukoliko želite, automatizirajte svoje objave korištenjem raznih alata, no pobrinite se da mailovi koji vam pristignu u vaš sandučić budu pregledni i zaštićeni. Kao kompanija podložni ste GDPR pravilima i zato je dobro odlučiti se na korištenje softvera koji je usklađen sa zakonskim regulativama, poput Cloud Exchange Email usluge. Ova usluga se naplaćuje prema mjesečnoj potrošnji, odnosno prema broju otvorenih pretinaca pošte i vrsti paketa koju korisnik koristi, a za njeno korištenje dovoljno je računalo povezano na internet. E-mail poruke mi se nalaze se na sigurnim serverima HT-a smještenim u Hrvatskoj koji imaju dnevnu sigurnosnu pohranu, a u svaki paket usluge uključena je antivirusna i antispam zaštita. Uz pomoć HT-ove tehničke podrške cjelokupna migracija na Cloud Exchange Mail može se obaviti u nekoliko sati.

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte