Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Na radionicama, na kojima je tim stručnjaka iz Hrvatskog Telekoma predstavio svim zainteresiranim sudionicima prednosti elektroničke razmjene dokumenata te novine u zakonodavstvu koje ih nakon 1. srpnja očekuju, tražilo se mjesto više.

Hrvatski Telekom, partner tvrtkama u digitalizaciji poslovanja, predstavio je početkom veljače prednosti usluge elektroničke razmjene dokumenta (EDI), koja poslovnim korisnicima omogućuje slanje i primanje računa te ostale poslovne dokumentacije u elektroničkom obliku.

Digitalizacija poslovanja preduvjet je konkurentnosti, a prednosti prelaska na elektroničku razmjenu dokumenata višestruke su. Usluga EDI omogućuje tvrtkama smanjenje papirnatog poslovanja, financijske uštede u poslovanju te viši stupanj automatizacije, digitalizacije i ubrzanja procesa izdavanja, slanja i primanja računa i ostalih poslovnih dokumenata (računa, narudžbenica, otpremnica, primki, obavijesti o plaćanju, i sl.).

Budući da 1. srpnja 2019. stupa na snagu odredba Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi, prema kojoj će svi sudionici javne nabave biti obvezni javnim naručiteljima slati račune isključivo u elektroničkom obliku, usluga EDI omogućuje usklađenost sa zakonodavstvom svim tvrtkama koje sudjeluju u javnoj nabavi.

Zbog velikog zanimanja za elektroničku razmjenu dokumenata, kao i za detalje oko same zakonske obveze digitalizacije računa, Hrvatski Telekom odlučio je svim zainteresiranim i potencijalnim korisnicima dodatno predstaviti prednosti elektroničke razmjene dokumenata, u sklopu čega je održan niz besplatnih radionica.

Prva od njih održana je 15. veljače u Zagrebu, u sjedištu Hrvatskog Telekoma, te je bila iznimno dobro posjećena. Polaznici su na radionici od stručnjaka iz RIF-a (Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika) imali mogućnost doznati koje promjene u njihovo poslovanje donosi Zakon o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi, a imali su i priliku upoznati se sa samom uslugom EDI Hrvatskog Telekoma te prednostima digitalnog poslovanja.

Iduće dvije besplatne radionice na temu usluge EDI održane su u Rijeci, 11. travnja, te Splitu, 18. travnja. Obje su radionice, sudeći po zanimanju sudionika i njihovim pitanjima, prošle jednako uspješno poput one u Zagrebu.

Sljedeća radionica održat će se u Osijeku, 15. svibnja (srijeda), u Hrvatskom Telekomu, Ulica kardinala Alojzija Stepinca 8B, pa ako imate priliku i želite saznati kako Vam elektronička razmjena dokumenata (EDI) može olakšati, ubrzati i unaprijediti poslovanje, svakako nam se pridružite. Prijaviti se možete odmah putem ovoga linka.

Jeste li možda zainteresirani za održavanje nove besplatne radionice u nekom od navedenih gradova? Propustili ste navedene datume, a rado biste išli? Javite nam se putem obrasca na ovome linku.

Radionica je besplatna za sve polaznike a broj mjesta je ograničen, stoga požurite s prijavom.

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte