Želite saznati više?

Kontaktirajte nas

Online korisnici su posebno osjetljiva vrsta kupaca. I s njima treba pažljivo i pametno. Provjerite kako!

Dosad ste sa mnom imali priliku naučiti pisati za web te ste doznali kako uz PR na webu možete doći do svojih ciljanih skupina. No, kad ih konačno dosegnete, postavlja se pitanje kako komunicirati s njima.

Prije svega treba reći da je online komunikacija posao 24/7/365. Često ćete primiti upit kasno navečer, kada ta osoba konačno uhvati vremena za surfanje internetom. Ukoliko ste u mogućnosti, odgovorite odmah. Ali ako je potrebno prikupiti dodatne informacije nipošto nije problem da odgovor dobije ujutro kada stignete u ured. Logično je da pravne osobe imaju fiksno radno vrijeme i da određene informacije ne mogu biti dostavljene van radnog vremena.

Stoga, u slučaju da rješenje nemate odmah, korisnika barem obavijestite kako ste zaprimili upit i ponudite mu informaciju o tome kada očekujete da bi mogao dobiti odgovor na svoje pitanje. Isto tako, lijepo je i zahvaliti se na upitu te bi vaš jednostavan i kratak odgovor mogao biti „Poštovani, zahvaljujemo se na upitu. Sutra ujutro ćemo provjeriti koliko je sadnica čilija preostalo te će vaša narudžba biti potvrđena tijekom jutra. Pozdrav od Facebook tima“.

Ma kakav god upit bio i da ga se po stoti put ponavlja, zaslužuje vaš odgovor. Vrijedi posvetiti pažnju svakom pojedinom kupcu. Trud će se isplatiti. Jer ako dulje vremena na email ne dobije povratnu informaciju korisnik se može naljutiti ili krenuti pisati ljutito po vašem Facebook zidu. I s kratkim povratnim emailom ili komentarom ispod statusa brzo ćete ga smiriti jer će znati da cijenite njegovo vrijeme i interes za vašim uslugama.

Ukoliko često zaprimate iste upite možete si složiti listu koja se naziva: Često postavljana pitanja (FAQ). Na taj način ćete još efikasnije komunicirati s korisnicima. I kada koristite te generičke odgovore, potrudite se barem dio teksta personalizirati.

Budite ugodni i pažljivi u komunikaciji. Upoznajte svoje kupce i pratite njihove narudžbe, osobne preferencije te im u komunikaciji spomenite te detalje. To je ono što čini razliku i postaje prednost u odnosu na automatizirani odgovor koji mu svi drugi nude.

I nikad, ama baš nikad se nemojte svađati s online korisnicima. To ne može završiti dobro. Jer samo jedan screenshot je dovoljan da uništi reputaciju koju ste jako dugo i s velikim naporom gradili.

ICT I CLOUD USLUGE

POKRENITE VAŠE POSLOVANJE I POSLUJTE U OBLAKU

Saznajte više

Komentirajte