Blagdani su vrijeme darivanja, zato ne čudi što mnogo malih i velikih tvrtki odlučuje baš tada pokazati svoju zahvalnost prema zaposlenicima, klijentima i suradnicima. Od malih znakova pažnje simbolične vrijednosti, sve do skupih poklona – popis poklona može biti doista raznolik. Najvažnije je da svaki od njih bude primjeren i prilagođen osobi koju darivate i vašoj vrsti odnosa. Svaki dobar poklon trebao bi imati element promišljenosti, a korporativni darovi nisu ništa drukčiji. Najbolji darovi imaju jedinstvenu komponentu koja pokazuje da ste iskreno razmišljali o pronalaženju nečeg sjajnog, baš za tu osobu. Uvijek imajte na umu koju prigodu slavite jer će različite okolnosti zahtijevati različite darove. Koliko god bilo sjajno počastiti svoje zaposlenike ili klijente grupnim aktivnostima, imati osobnu komponentu za svaku osobu pokazuje da ih sve cijenite pojedinačno. Vaši bi darovi također trebali biti uravnoteženi, što znači da ako grupi ljudi poklanjate šalice za kavu, druga grupa doista ne bi trebala dobiti poklon bon kojim mogu otići na putovanje. Potrošite jednako vrijeme i novac na svaki dar unutar iste skupine ljudi, kako biste izbjegli ljubomoru i negativne posljedice u daljnjem poslovanju. Ako želite da vaši darovi ostave snažan dojam, razmišljajte izvan okvira. Radi se o poklonu kojim predstavljate svoju tvrtku, stoga se pobrinite da vas prikaže u najboljem svjetlu! Evo nekoliko ideja od kojih možete krenuti.

Korisni pokloni

  1. Personalizirani dnevnik ili rokovnik

Bez obzira na mnoštvo digitalnih alata i mogućnosti, knjižica u kojoj vodimo bilješke i pomoću koje se organiziramo nikada neće izaći iz mode. Praktičnost čini personalizirani dnevnik dobrom idejom za dar klijentima, koji će vas se sjetiti svaki puta kada budu pisali u svoj dnevnik. Osim svog loga, možete se dodatno potruditi tako da naslovnica bude u omiljenoj boji klijenta ili uključuje njegovo ime, a stranice mogu sadržavati informacije relevantne za njegovu osobnost ili industriju u kojoj radi. Jedini limit je vaš budžet i vaša kreativnost.

  1. Stalak za bežično punjenje

Moderna tehnologija je odlična stvar, no vrlo često ostanemo bez njezine pomoći jer baterije ne mogu izdržati naše želje. Ako vaši klijenti ili zaposlenici vole gadgete, ovaj će ih oduševiti. Stalci za bežično punjenje jednostavan su način za ljude da napune svoje telefone na poslu, a da ne zauzimaju puno prostora za stolom, što ih čini praktičnim korporativnim darom za svakoga. Za one koji su stalno u pokretu, omogućuje da ne moraju svaki put uključivati i isključivati svoje mobitele, bežične slušalice ili satove, te da im uvijek budu pri ruci i spremni za korištenje.

  1. Elegantni dodaci za poslovni izgled

Ako im je stalo kakav izgledaju i kakav dojam ostavljaju na druge, vaši klijenti ili zaposlenici zasigurno će cijeniti pomno birane sitnice za poslovnu uporabu. Elegantna torba za laptop i dokumente ili držač papira u kvalitetnoj izradi svojim će se izgledom svakako izdvajati od generički izvedenih stvari za široke mase. Ako tome dodate utisnuti logotip ili monogram kako bi se osjećali posebno, zaokružit ćete dojam i zasigurno ih oduševiti.

  1. Kutija s priborom za rad

Kutija s uredskim priborom je dar koji se lako sastavlja, a uvijek je svima potreban. Pa tko još nije tražio kemijsku po čitavom uredu jer je njegova najdraža olovka netragom nestala prije samo koju minutu. Prvo pronađite posebnu ukrasnu kutiju, zatim je napunite bilježnicama, olovkama, spajalicama, rezačima papira, kvalitetnim posebnim papirom i svime što se sjetite da bi primatelju moglo zatrebati. Uredski materijal izvrsna je ideja za dar klijentima jer je sadržaj ovakve kutije neophodan za svako radno okruženje. Ako želite, možete se dodatno potruditi dodavanjem personaliziranih sitnica, te uz paket priložiti i personalizirano pismo ili poruku.

Iskustveni pokloni

  1. Kušanje vina

Setovi kutija za pivo ili boce vina elegantan su dodatak korporativnim kutijama s poklonima, ali zašto ne biste otišli dalje od toga i organizirali otmjenu degustaciju ili virtualni happy hour? Mnoštvo vinarija nudi ovo iskustvo i spremno ga je prilagoditi vašim individualnim potrebama. Ovaj poklon možete namijeniti samo jednom primatelju, ali i pozvati više njih odjednom (ili odvojeno), kako bi kvalitetno i ugodno druženje pretvorili u potencijalne nove poslovne prilike. Zapamtite samo da u svemu treba uživati odgovorno.

  1. Poklon kartica i vaučer za kupnju

Ako vaši klijenti vole kupovati, a nemate ideju što im točno odabrati, onda je poklon kartica za najdraži restoran ili trgovinu idealan poklon. Poklon kartice daju primatelju moć da kupi savršen poklon, a da vi pritom ne gubite vrijeme u potrazi. Ove darove lako je kupiti u velikoj količini, a možete ih jednostavno poslati i online putem, ako vam je to jedina mogućnost. Da biste gestu učinili značajnijom, možete istražiti interese ili omiljena mjesta svojih klijenata i prilagoditi vaučer njihovom ukusu ili podržati neku jedinstvenu malu tvrtku ili organizaciju koja radi za opće dobro.

  1. Virtualno iskustvo

Zamijenite tradicionalne poklone i promotivne proizvode zabavnim virtualnim timskim darovima poput soba za bijeg, digitalnih obilazaka i online koncerata. Tražite li jednaki poklon za sve zaposlenike, pa čak i one koji su vam na raspolaganju samo online putem, ovo bi moglo biti savršeno rješenje. Blagdanski domjenak organizirajte tako da si svi uz svoje računalo, a na njihove adrese pošaljite prigodne pakete koji im mogu koristiti, poput najdražeg pića na proslavama, prigodne hrane i rekvizita za fotografiranje, kako bi iskustvo bilo što autentičnije.

  1. Edukacije

Umjesto generaliziranih sitnica, zašto ne biste poklonili mogućnost obrazovanja. Bilo da se radi o seminaru koji će im pomoći unaprijediti neke poslovne vještine, poput učenja novog programskog jezika ili o osobnim afinitetima poput tečaja kuhanja ili izrade ukrasa, mogućnosti je doista mnogo. Za sve koji vole praktično i personalizirano iskustvo, ne možete pogriješiti. Neke ustanove nude mogućnost i poklon bonova, tako da primatelj sam može odlučiti koji program želi pohađati.

Kreativni pokloni

  1. Stolne biljke za ured

Kompleti malih, ali efektnih stolnih biljaka dobra su ideja za dar klijentima jer podižu estetiku stola i uvijek su dobar poticaj za komunikaciju u neugodnim tišinama. Dopuštate li svojim zaposlenicima uređivanje radnog mjesta, ovo je odličan način da uljepšate vlastiti poslovni prostor. Prednost ovog poklona je da će vas se primatelj sjetiti svaki put kad sjedne za vlastiti stol, a ako ga za vas vežu lijepa sjećanja, onda će i radni dan odmah biti ugodniji. Radi li se o biljkama koje pročišćuju zrak, poput aloe vere ili zmajevca, dobrobit je višestruka.

  1. Dobrotvorne donacije u njihovo ime

Davanje dobrotvorne donacije u ime vašeg klijenta je ideja koja će razveseliti više ljudi. Ovaj dar ima veću vrijednost kada shvatite što je ponukalo vašeg klijenta da podrži baš određene dobrotvorne organizacije ili njihovu misiju. Na primjer, ako vaš klijent voli umjetnost, možete donirati sredstva umjetničkoj školi ili galeriji koju voli. Možda je njihov odabir zaklada koja pomaže djeci ili omogućuje brže ili bolje istraživanje lijekova za određene bolesti. Neki se ljudi osjećaju nadahnutima samo djelima suosjećanja ili volonterstva, te im krajnji primatelj nije toliko važan koliko sama gesta. Pitajte ih postoji li neki određeni cilj ili zaklada koja im je važna i pobrinite se da date donaciju u ime svog primatelja.

  1. Zemljopisna karta za putovanja

Zemljopisne karte dizajnirane posebno kako bi se na njima moglo prikazati koliko ste dosad zemalja posjetili, odličan su poklon za sve koji moraju ili vole mnogo putovati. Ovaj poklon dobiva poseban smisao ako se upravo vaša tvrtka bavi putovanjima ili nekom turističkom djelatnošću. Tako primjerice možete staviti pribadače na mjesta koja su posjetili i istaknuti nove lokacije za koje mislite da će im se više svidjeti.

  1. Košarica s prehrambenim proizvodima

Ako ne želite poslati još jednu košaru punu sira i generički odabranih artikala, vrijeme je da cijelu stvar podignete na višu razinu. Postoji mnogo malih proizvođača unikatnih prehrambenih proizvoda, specifičnih za određeno podneblje ili iznimno rijetkih. Možda ne postoji već složena košarica koja bi odgovarala ukusu svakog vašeg klijenta, no upravo ta personalizacija i trud odabira posebnih artikala, pokazuje koliko ih cijenite. Ne zaboravite pitati klijenta o alergijama na hranu ili osobnim uvjerenjima po pitanju prehrane, kako biste bili sigurni da šaljete bezglutenske i veganske opcije kada je to prikladno.

Darujte srcem, ali promišljeno

Poslovni pokloni imaju potencijal produbiti vezu između vaše male tvrtke ili brenda i vaših klijenata, nudeći fizičku dodirnu točku koja čini ljude sretnima. Možda se čini kao mala stvar, ali kada zaposlenik, kupac ili potencijalni klijent stupi u interakciju s predmetom koji nosi personaliziranu poruku s vašim logotipom, veća je vjerojatnost da će razviti pozitivne osjećaje prema vašem poslovanju i suradnji s vama. Sama gesta mu poručuje da vam je stalo i da ste se spremni potruditi oko njih, čak i kada vam to ne donosi neposrednu korist. Trik je u razumijevanju vaše publike, vaših ciljeva i vrste poruka koje će vam pomoći da ispričate priču o svom brendu na pravi način i stvorite (poslovne) veze koje traju.

Podijelite