Prilikom obraćanja potencijalnom kupcu, jedan od najkorisnijih setova alata su riječi – no, ne bilo koje, već samo one koje kupca dovode do osjećaja koje smatrate poželjnima. Bez obzira koji proizvod oglašavali, najvažnije je da shvatite kako ne prodajete samo predmet ili uslugu, već cjelokupni doživljaj koji taj predmet ili usluga nosi. Pitanje koje si trebate postaviti je “Kako bi se moj kupac trebao osjećati?”. Pronalaženje prave riječi ponekad može biti naporno, ali prava riječ može promijeniti cijeli tok i utjecaj rečenice, kao i rezultat prodaje. Ako niste sigurni koje bi riječi trebali koristiti, za početak smo složili kratki šalabahter od 10 riječi koje mogu pomoći potaknuti pet emocija ili osjećaja.

UZBUĐENJE

Od nove stvari ili usluge koju kupujemo očekujemo da nam, barem nakratko, promijeni život. Ona mala doza uzbuđenja koju osjećamo kada posjedujemo nešto novo, dio je razloga zašto mnogi obožavaju šoping. Riječima koje opisuju taj doživljaj želimo ga prizvati kod kupca, te mu dočarati kako kupnjom našeg proizvoda u njemu može uživati još duže. Provokativno. Zabavno. Živopisno. Zadivljujuće. Zavodljivo. Primamljivo. Eksplozivno. Zanosno. Opojno. Očaravajuće.

ZADOVOLJSTVO

Od toliko izbora dostupnog na tržištu, mora postojati razlog zašto bi se netko odlučio baš za ono što vi nudite. Taj bi razlog mogao biti zadovoljstvo onim što će dobiti od vašeg proizvoda, za razliku od ostalih. Vi ste tu da ih “natjerate” da probaju i otvorite im nove puteve prema željenom zadovoljstvu., a najbolje je započeti biranim riječima. Zamislite kako ćete se zabaviti… Vaša putovnica za… Kušajte razliku! Osvojit će vas… Uživat ćete… Uživanje u godinama koje dolaze… Odlična obiteljska zabava… Zadovoljava tvoju glad Bogatstvo aktivnosti… Izaziva entuzijazam

POPULARNOST

Svi žele biti dio nečeg velikog, popularnog i željenog od strane mnogih. Upravo zato mnogi brendovi angažiraju poznate ličnosti kako bi promovirale njihov proizvod. Kada se željeni artikl nađe u rukama najdražeg sportaša ili omiljene pjevačice, vrijednost tog istog predmeta u očima njihovih obožavatelja raste višestruko. A ako netko tko može birati bilo što, odabere upravo taj proizvod, onda mora da je po nečemu poseban, zar ne?  Hvaljeno. Najprodavanije. Omiljeno. Poznato. Slavno. Odabrao. Odobreno od strane. Uvijek tražen. Uspješno. Priča o uspjehu.

SNAGA

Biste li radije kupili nešto nezamijento i slabo ili snažno i energično? Kupnjom određenih stvari svjesno ili nesvjesno pokušavamo nadoknaditi neke osobine koje nemamo ili bismo željeli imati u većoj količini. Vaš kupac možda treba intezivan okus kave koja će ga razbuditi ujutro ili eksplozivan okus voća koji će ga napuniti energijom – zvuči bolje od običnog voća i espressa, zar ne? Eksplozivno. Moćno. Intenzivno. Snažno. Električno. Titanski. Žilavo. Živopisno. Energija. Moćno.

ROMANTIČNO

U potrazi za romantikom ponekad smo svjesni da je u pitanju nedostižni ideal, a onda si možemo dopustiti i hiperaktivnu maštu. Klijent ne želi samo putovanje u drugu zemlju, on želi čarobno iskustvo iz snova, koja će ga ostaviti bez daha. Zašto i kako? Na njemu je da uplati  aranžman i dozna sve o tom mističnom i obećavajućem iskustvu. Očaravajuće. Čarobno. Iz snova. Strastveno. Bez daha. Tinjajuće. Zanosno. Mistično. Intimno. Zaneseno.

Podijelite