Zašto ste baš vi idealni prezenteri vašeg brenda!

Osoba kojoj je najviše stalo do uspjeha projekta, tvrtke, brenda je upravo founder ili vlasnik. Zašto onda toliko često vidimo da se marketing gotovo apsolutno prepušta u ruke drugih. Ponekad su razlozi nedostatak vremena, nerazumijevanje marketinga, ponekad je to shvaćanje marketinga kao nebitnog, neozbiljnog, a razloga postoji još mnogo. No znate što? Niti jedan nije opravdan!
Zašto!?!

Ako ste mala tvrtka, “one man show” ili vas je nekoliko – marketing je isključivo vaša briga.
Ako ste srednja tvrtka ili velika tvrtka i imate tim, znači da se bavite menadžmentom, što znači da je ponovno marketing velikim dijelom i vaša briga.
Delegirati produkciju i operativnu provedbu marketinga je u redu ali u samu suštinu nastupa na tržištu, strategiju morate biti involvirani.
Uspjeh tvrtke i/ili brenda, posebno na početku, ovisi o jednoj osobi koja će odlučiti i reći “ovo će uspjeti”. Da bi posao uspio, marketing je neophodan.

Kako poboljšati marketing i početi se baviti vlastitim marketingom

  • Krenite od osnova: Napravite dobar logotip, vizitku, potpis emaila i web stranicu. Sudjelujte u izradi ali i dajte i slobodu “kreativcima”
  • Delegirajte operativno i savjetujte se: Postoje zadaci i poslovi koje ne trebate znati raditi ali razumijte njihovu prirodu kako bi mogli dati svoj što kvalitetniji doprinos. Popričajte s marketinškim stručnjacima, sigurno ćete naučiti nešto novo.
  • Budite aktivni: Podijelite novu zanimljivu vijest o svoj tvrtci prijateljima na WhatsAppu, otvorite LinkedIn profil i povežite se s poznancima, imajte uvijek spremne vizitke (da, i dalje) na neformalnim druženjima… Lista ideja je vrlo dugačka.
  • Testirajte: Angažirajte vanjsku tvrtku, tim ili pojedinca ali dobro pratite rad, podatke i zaključite što od današnje palete medija radi u vašem slučaju.

I na kraju mali podsjetnik. Zašto je marketing dobar…

  • Češće ste uz kupca: Za većinu tvrtki vrijedi jednostavno pravilo, što ste češće u interakciji, što vas češće kupac vidi – učestalije će kupovati.
  • Bolja vam je reputacija: Postoje oni stalni klijenti s kojim ste razvili odnos, imaju povjerenja u vas i vašu tvrtku ali i mnogi oni s kojima to nemate. Marketing pomaže da imate reputaciju i kod njih.
  • Povećava prodaju: Prodajnom timu je lakše prodati kada je potencijalni kupac već vidio ili čuo za vaš brend, tvrtku, proizvod, uslugu…
  • Istražuje tržište: Digitalni marketing daje nevjerovatan uvid o navikama vaših kupaca, mišljenju i nudi niz mogućnosti testiranja tržišta.

Ako ste vlasnik male tvrtke, provodite svoje vrijeme u neprestanom kontaktu sa svojim proizvodima ili usavršavajući svoje usluge. Poznajete ih bolje od ikoga i jasno vam je kako funkcioniraju. No mnogi koji bi mogli imati koristi od vaših proizvoda ili usluga vjerojatno ne znaju mnogo o njima, a htjeli bi. Stoga – uključite se u marketing, nek vaš marketing bude i vaša briga!

Podijelite