Kontaktirajte nas

Primjena kreativnih rješenja i donošenje strateških odluka najbolji je način za uštedu novca bez ometanja poslovnog rasta.

 

Strah, nesigurnost i sumnja u sebe osjećaji su koje ljudi doživljavaju kada razmišljaju o ideji pokretanja vlastitog posla. Poduzetnici svih dobnih skupina i s različitim razinama iskustva suočavaju se s unutarnjim preispitivanjem kada se upuštaju u novi pothvat, no ako postoji jedna zajednička osobina koju svi poduzetnici imaju, to je sposobnost postavljanja ciljeva. Zato je važno razmišljati o široj slici, no paziti na detalje i uvoditi uštede od samog početka, naravno tamo gdje su potrebne. Počnite tako što ćete utvrditi koja je misija vaše tvrtke i izgradite manje, ostvarive zadatke koji služe kao odskočna daska za postizanje te misije. Ti mali ciljevi bit će vam dobar pokazatelj odakle zapravo početi. Definitivno ne postoji jedinstveno rješenje za sve tvrtke, ali postoji nekoliko stvari koje možete napraviti kako bi uz optimalne uštede pokrenuli svoj novi posao iz snova.

  1. Koristite besplatne alate što je dulje moguće

Mnoge aplikacije nude mogućnost otvaranja besplatnog računa, a nakon što vaš posao krene, možete nadograditi premium verziju softvera. Ako to nije opcija, velike su šanse da neki startup ima proizvod koji je jeftiniji i bolji od velikih brendova na tržištu.

  1. Uvijek tražite popust

Nije sramota pokušati dobiti najbolju cijenu za robu ili uslugu. Što god da kupujete, bilo da se radi o softveru, namještaju ili uredskom prostoru, uvijek pitajte: “Je li ovo najbolja cijena koju možete dati?”. Najgore što se može dogoditi je da vas pružatelj usluga odbije, ali barem znate da ste pokušali.

  1. Podijelite ured s investitorima

Dijeljenje ureda ima nekoliko prednosti. Prvo, štedite na najmu dok imate mali tim. Drugo, stvarate bolji odnos sa svojim investitorima. Ako nemate investitore, raspitajte se o coworking prostorima u svom gradu – tko zna, možda baš tamo upoznate novog poslovnog partnera koji će promijeniti budućnost vašeg poslovanja.

  1. Nakratko zanemarite skaliranje i usavršavajte proizvod

Nemojte previše trošiti na proširenje ili skaliranje na početku, već se usredotočite na stavljanje sve veće vrijednosti u svoj proizvod ili uslugu. Trenutno zaboravite na veći prostor ili nove zaposlenike, njih uvijek možete potražiti jednom kada budete sigurni da će vaše poslovanje doista rasti.

  1. Outsourcajte na freelance platformama

U prvim danima poslovanja može biti teško, ako ne i nemoguće, imati zaposlenike s punim radnim vremenom. Zato postoje platforme kao što su Fiverr i Upwork koje olakšavaju pronalaženje zaposlenika za kratkoročne projekte i ugovore. Na ovaj način štedite sredstva i ne morate se nositi s birokratskim komplikacijama zapošljavanja.

  1. Izbjegavajte ekstravaganciju

Možda želite kupiti najbolje strojeve na tržištu. No oni zbog svoje cijene vjerojatno nisu najbolja opcija za vaše poslovanje koje se tek pokrenulo. Izbjegavajte trošiti previše novca i kupujte samo ono što si možete priuštiti i održavati dok vaša tvrtka ne počne raditi punim zamahom.

  1. Imajte računovođu

Kvalitetan računovođa uvijek će vam uštedjeti više od onoga što ga plaćate. Osim što će se brinuti da vaše poslovanje bude usklađeno sa zakonom i tako vam pomoći da izbjegnete skupe kazne, dobar računovođa će upotrijebiti svoje opsežno znanje o poreznim olakšicama i poticajima kako bi se uvjerio da nećete platiti ni lipe više nego što je potrebno. Ako je dovoljno upućen u industriju u kojoj djelujete, možda može postati odličan savjetnik ili partner u budućnosti.

  1. Koristite aplikacije u oblaku

Ovih dana više nije potrebno ulagati u skupi hardver, već postoje mnoga softverska rješenja u oblaku dostupna uz godišnju pretplatu koja vas sprječavaju da izdvajate previše na zahtjevne sustave i njihovo održavanje. Osim same usluge, na raspolaganju su vam i stručnjaci koji se brinu da usluga funkcionira i bude u skladu sa zakonima i propisima koje morate slijediti.

  1. Unajmite opremu

Neprestano trošenje novca za skupu opremu i nadogradnju može biti pravi izazov za vaš poslovni bankovni računu. Ako ustanovite da vaša informatička oprema zahtijeva puno održavanja ili da je treba redovito nadograđivati, razmislite o najmu, umjesto kupnji. Ovo je isplativo rješenje koje stvarno pomaže u upravljanju novčanim tokovima, a često postoji mogućnost kupnje navedene opreme na kraju najma ako vam je doista potrebna.

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.