Fiskalizacija 2.0 predstavlja novu fazu digitalne transformacije poreznog sustava u Hrvatskoj, s ciljem modernizacije i učinkovitijeg praćenja gotovinskog poslovanja. Ova nadogradnja postojećeg sustava fiskalizacije uvodi dodatne tehničke i sigurnosne zahtjeve, uključujući obvezu dostave podataka o svakom načinu plaćanja, a ne samo gotovinskom.

U širem smislu, nova fiskalizacija donosi i veći nadzor nad poslovanjem. Time se želi povećati transparentnost, smanjiti siva ekonomija i olakšati kontrola nad poslovnim transakcijama. Za poduzetnike to znači i veću odgovornost u vođenju evidencija i praćenju računa, ali istovremeno i veću sigurnost u poslovanju. Fiskalizacija 2.0 tako nije samo regulatorna obveza, već i prilika za modernizaciju poslovanja.

Testiranje sustava je već počelo

Porezna uprava već je objavila plan implementacije koji uključuje testnu fazu, obveznu primjenu za određene grupe te potpunu primjenu kada će se svi morati pridržavati propisanih promjena.

Od 1. rujna tako je počelo testiranje sustava za eRačune, dok će zaprimanje eRačuna za sve subjekte biti obvezno od 1. siječnja 2026. godine. Od tada će i svi PDV obveznici morati slati eRačune, dok će oni koji nisu u sustavu PDV-a to morati tek od 1. siječnja 2027. godine. No, pripreme je najbolje započeti što prije.

Saznajte više i pripremite se na vrijeme

Upravo zbog toga, korisno je prijaviti se na besplatni webinar ‘Fiskalizacija 2.0 – što se mijenja i kako se pripremiti?’ koji će se održati 12. studenog od 15 do 18 sati. Glavnu riječ vodit će stručnjaci Đurđica Mostarčić, predsjednica Sekcije računovođa Hrvatske obrtničke komore i Ivan Markanović, a koji će podijeliti konkretne savjete i primjere iz prakse kako što kvalitetnije uskladiti biznis s novom odredbom.

Fokus webinara bit će na promjenama koje donosi ‘Fiskalizacija 2.0’, što one znače za poduzetnike, na koje sve načine će se biti potrebno prilagoditi, ali i kako olakšati samu tranziciju. Također, istaknut će se i ključne prednosti ove modernizacije fiskalnog sustava, kao i način njezine provedbe.

Ovaj webinar, kao i već brojne druge, organizira Akademija Poslovni START – program namijenjen onima koji pokreću vlastiti biznis ili već imaju malu tvrtku, ali žele unaprijediti svoje poslovanje s posebnim naglaskom na digitalizaciju. Riječ je o programu koji nudi besplatne edukacije, konkretne alate za rast i razvoj poslovanja, ali i priliku za networking u različitim područjima.

Podijelite