Kontaktirajte nas

Sezona blagdanske kupovine pravo je vrijeme za povezivanje s kupcima i povećanje prodaje – evo kako se istaknuti u mnoštvu božićnih promotivnih poruka.

Marketinški koncept za vrijeme božićnih blagdana u osnovi nije pretjerano kompliciran – dok god se držite “zadanih” boja, poput crne, zelene ili zlatne, vizualni dojam ste savladali. Uz pokoji “ho ho ho” slogan, dirljivu priču ili zabavnu igru, ne biste trebali imati problema sa sklapanjem prigodne promotivne poruke. No, što kada se želite istaknuti u mnoštvu, biti drukčiji od ostalih i doista napraviti razliku ovih blagdana? Tada priča postaje malo kompliciranija, no ne mnogo. Najvažnije je da ono što radite doista i mislite, a iza svojih djela i stojite. Zovete li svoje kupce da ove godine uvedu “zelene” navike u svoje Božićne rituale, ne možete im to poručiti na plastičnim jednokratnim vrećicama. Tražite li od njih da sudjeluju u prikupljanju sredstava za potrebite, morat ćete povesti vlastitim primjerom. Autentičnost i vjerodostojnost ključ su svakog uspješnog modernog poslovanja, a to posebno dolazi do izražaja tijekom blagdana. Ne morate povećati svoj marketinški proračun da biste vidjeli rezultate, samo trebate biti snalažljiviji s alatima koji su vam na dohvat ruke.

Stvorite vlastitu blagdansku priču

Kako bi ostvarili puni potencijal blagdanske sezone, prilagodite svoj marketinški pristup na vrijeme. Odlučite se za poruku koja ima smisla za ciljeve vaše kampanje i u skladu je s identitetom i vrijednostima vašeg brenda. Odlučite koju publiku želite dosegnuti svojom blagdanskom kampanjom i ustanovite gdje se točno nalaze – jesu li na društvenim mrežama? Preferiraju li računala ili mobilne uređaje? Prilagodite svoje oglase načinu na koji se korisnici kreću oglasnom mrežom. Složite svoju blagdansku marketinšku kampanju tako da ne ostavlja mjesta sumnji u ono što poručujete. Istaknite se iz gomile sadržajem koji će se svidjeti vašim korisnicima, ali ih i natjerati da se zamisle i zapitaju što žele – kako od vas, tako i od samih sebe. Umjesto da se usredotočite na prodaju koja bi se mogla dogoditi danas, ciljajte buduće kupce i pobrinite se da im budete na prvom mjestu kad odluče da je konačno stiglo vrijeme za kupnju. Postoji više od jednog razloga zašto potrošači kupuju tijekom blagdanske sezone. Osim što žele pronaći savršen poklon za svoje najbliže, možda se žele nagraditi za napornu godinu koja je za njima. Utvrđujući njihove želje i potrebe, možete shvatiti kako im se približiti i ponuditi im točno ono što žele ili nisu ni znali da trebaju.

Društvene mreže odličan su alat za blagdansku promociju

Facebook, Instagram i slični oglasi na društvenim mrežama pristupačan su i učinkoviti način za povećanje angažmana i svijesti o brendu tijekom blagdana. Ovo je izvrsna prilika da napravite raspored postova o rasprodajama, popustima i novim proizvodima ili uslugama. Podijelite zabavan sadržaj koji daje kratak uvid u kulturu vašeg brenda i pogled iza kulisa dnevnih događaja. Uvijek možete organizirati chat uživo ili objaviti anketu na Facebooku ili Instagramu kako biste potaknuli angažman. Imate samo nekoliko sekundi da svojim oglasima privučete pažnju kupaca, zato se pobrinite da su prilagođeni vašoj publici. Kreiranje promocije samo zato što vidite konkurente koji nude velike popuste i promocije ne znači da biste trebali i vi napraviti isto. Vaše blagdanske promocije moraju se temeljiti na konkretnim podacima. Vašim podacima. Analizirajte vlastite trendove da vidite kako možete ponuditi promocije koje će vam donijeti prihod, a ne potratiti ulaganje. Razumijevanje vaše ciljane publike otkrit će vam najbolji način da privučete njihovu pozornost. Mlađa će publika, primjerice, bolje odgovoriti na marketinške kampanje na društvenim mrežama, dok je slanje e-mail poruka sigurniji način privlačenja starijih kupaca. Personalizirano iskustvo kupovine trebao bi biti temelj svake vaše poruke.

Istaknite se blagdanskim akcijama u 2022.

Ako ne znate kako krenuti niti što napraviti, najbolje je da krenete od osnova i budete konkretni. Donosimo nekoliko načina kako se možete istaknuti u mnoštvu blagdanske ponude, a da i dalje ostanete vjerni filozofiji i vrijednostima svog brenda. Upravo to i jest razlog zbog kojeg vaši kupci biraju poslovati s vama.

  1. Riješite izazove s kojima se korisnici susreću

Nema smisla promovirati velike popuste ako uopće ne znate koji rizici i smetnje vam stoje na putu. Kako možete pozicionirati svoj proizvod da pomogne riješiti određenu situaciju u životu vaših korisnika? Ako prodajete građevinski materijal, onda morate promovirati svoju sposobnost da im pružite dom. Ako prodajete kozmetiku, promovirajte mogućnost da izgledaju kako su oduvijek htjeli. U oba slučaja rješavate problem ili situaciju s kojom se korisnici svakodnevno suočavaju – nemaju vlastiti dom ili nisu zadovoljni svojim izgledom. No isto tako pripazite da svoje obećanje možete i ispuniti. Vaši kupci očekuju jednostavan povrat, besplatnu dostavu, atraktivne popuste i mogućnost zamatanja darova tijekom blagdanske sezone. Kada to i organizirate, dajte im do znanja što nudite putem newslettera ili oglasa na društvenim medijima. Ako su vaši blagdanski popusti doista atraktivni, pripazite da možete izdržati povećani broj narudžbi, kako ne biste postigli negativnu reklamu umjesto one željene.

  1. Napravite vodič za darove

Važno je upamtiti da tijekom blagdanske sezone vaši kupci kupuju za obitelj i prijatelje, a ne nužno za sebe kao što čine ostatak godine. Stoga morate biti sigurni da se vaše preporuke proizvoda ne temelje samo na onome što su kupili od vas ranije tijekom godine. Obratite više pažnje na ono što pregledavaju, a manje na ono što su prethodno kupili. Ako vam podaci pokazuju da osoba koja inače kupuje vaše proizvode za žene, sada više vremena provodi proučavajući proizvode za muškarce, vjerojatno je riječ o biranju poklona. Olakšajte svojim kupcima izbor tako da organizirate određene proizvode u kategorije “za nju”, “za njega”, “za djecu”, “za čitavu obitelj” i slično. Čak i ako na prvi pogled nije vidljiva veza vašeg proizvoda i određene skupine, budite kreativni i osmislite sami novu primjenu ili blagdansku verziju proizvoda.

  1. Povežite se sa svojim kupcima

Ovih praznika bolje upoznajte svoje kupce i stvorite sadržaj koji će im se izravno obratiti i stvorite inovativan proces pripovijedanja vlastite priče. Učinite ga interaktivnim tako što ćete potaknuti kupce da se uključe u razna natjecanja ili izazove s ​​temom blagdana. Razmislite o svom proračunu i marketinškim materijalima koji su vam potrebni da biste sve uspješno dizajnirali i podijelili sa svojim klijentima. Primjerice, podijelite kratki videozapis o božićnim običajima svojih zaposlenika, zatim potaknite pratitelje da ga pogledaju pitanjem poput “što Anina obitelj radi svakog Božića?”. Nagradite najbrži točan odgovor ili osmislite dinamiku darivanja koje vam odgovara. Na taj način kupci vide osobe koje stoje iza vašeg brenda i proizvoda, te razmišljaju kako će kupnjom pomoći Aninoj obitelji da i ove godine uživa u Božiću.

  1. Pomozite onima kojima je najpotrebnije

Pomozite svojoj zajednici i aktivirajte čitavi tim u tom nastojanju. Volontirajte i sponzorirajte događaj koji pomaže djeci koja nemaju mogućnosti proslaviti ga u obilju. Posjetite ih, odnesite im poklone ili hranu kako bi im uljepšali dane blagdana. Pozovite svoje kupce da idu zajedno s vama i doprinesu na vlastiti način. Umjesto da nudite popust, razmislite o donacijama. Dobra ideja je da za svaku kunu koju doniraju vaši klijenti, vi također donirate jednu i tako zajedno skupite više. Uskladite se s dobrotvornim organizacijama a kojom su vaši kupci skloni surađivati i prenesite im poruku o suradnji u svom blagdanskom marketingu. Odvojite dio prihoda od svakog prodanog proizvoda u plemenite svrhe. Mogli biste se iznenaditi kada otkrijete da na kraju blagdanskog razdoblja ostvarite veću prodaju zbog svog stava o darivanju, a ne zbog velikih popusta.

  1. Stvorite nezaboravna iskustva

Jeste li ikada čuli rečenicu da ne prodajete proizvod, već iskustvo koje dolazi s njegovim korištenjem? Sada je vrijeme da ispričate posebnu priču i stvorite atmosferu za uspostavljanje veze s kupcem kojeg želite vidjeti i nakon praznika. Ljudi možda zaborave cijenu za koju ste im nešto prodali, ali nikad ne zaborave kako su se osjećali zbog vas. Cilj je povezati se s publikom na osobnijoj razini i učiniti da se osjećaju kao da su dio vaše blagdanske tradicije. To će pomoći u stvaranju veze između vašeg brenda i kupaca koja će trajati dugo nakon završetka blagdanske sezone. Različite blagdanske radionice koje postaju tradicija tijekom određenih mjeseci, odličan su način promocije vaših proizvoda, povezivanja sa zajednicom, edukacije i promoviranja željenih vrijednosti unutar zajednice. Potaknite svoje susjede da zajedno očistite zajedničko dvorište i ukrasite ga preko blagdana, a zatim u njemu provodite vrijeme i povežite se. Mnogo je ideja kojima možete povećati prodaju, ali i učiniti nešto dobro u procesu i stvoriti uspomene.

 

Slažem se

Naša Web stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo. Informacije o kolačićima koje koristimo ili opcije za isključivanje kolačića možete pronaći u POSTAVKAMA.