Personalizacija iskustva tijekom putovanja nikada nije bila važnija na zasićenom turističkom tržištu. Korisnici traže jedinstveno, jednostavno i isplativo iskustvo na svakom koraku. Ako im neka opcija potražuje euro više iz novčanika, ili minutu više njihovog angažmana, ona pada u vodu.

Upravo je zato ključno osluškivati potrebe i želje korisnika, kako bi njihovo iskustvo bilo maksimalno pojednostavljeno. To pak podrazumijeva pravovremeno odgovaranje na upite, prilagođavanje i personalizacije paketne ponude prema određenom profilu gosta, olakšani pristup ključnim informacijama i brojni drugi koraci koji su ključni za vrhunsko iskustvo tj. customer experience

Brendovi koji su lideri u personalizaciji ponude vide značajan porast u angažmanu, prosječnoj potrošnji i generalnom zadovoljstvu korisnika, prema posljednjem izvještaju Deloittea. Štoviše, kada je u pitanju planiranje putovanja, mlađi korisnici koji s vremenom postaju najveći potrošači u turizmu, oslanjaju se na brojne izvore informacija i inspiracije. Tako će svaki drugi milenijalac i pripadnik generacije Z inspiraciju za sljedeću destinaciju pronaći na TikToku, na kojemu mu je sadržaj već sad personaliziran više nego na bilo kojoj drugoj platformi.

Brza komunikacija je standard

Za personalizaciju iskustava upravo primjena najnovijih tehnologija igra ključnu uslugu. Kako bi se korisnici uopće odlučili za iskustvo koje im ugostitelj može pružiti, prvo će naletjeti na oglas ili organski sadržaj na internetu, posjetiti web stranicu i prilikom vaganja više opcija, upravo onaj ugostitelj koji najbrže i najkvalitetnije odgovori imat će prednost.

Tu su se optimalnim rješenjem pokazali alati koji malim i srednjim poduzećima omogućavaju komunikaciju s korisnicima putem njima odabranog kanala. Glavna prednost takvih platformi je što na jednom mjestu objedinjuju sve komunikacijske kanale u B2C komunikaciji. OMNI platforma, na primjer, omogućava kompanijama da na jednom mjestu imaju uvid u sve upite i aktualne razgovore s korisnicima, bilo da se radi o SMS-u, e-mailu ili komunikaciji putem aplikacija kao što su Viber, WhatsApp ili web chatbot.

Dodatni je poticaj za bržu komunikaciju činjenica da se gotovo 50 posto svih rezervacija vezanih za putovanje obavlja putem mobitela. Planiranje putovanja i aktivnosti više nije proces koji se odvija tijekom par sati za računalom jednom kad smo u sve sigurni. Radi se o on-going procesu koji će u danim trenucima biti impulzivan jer se korisniku svidio humor u komunikaciji, jer u budućnosti rješava problem s kojim se korisnik suočava trenutno, ili pak jer se korisnik baš tad želi počastiti.

Električne punionice rastući zahtjev

foto: Unsplash

Imajući na umu kako većina turista u Hrvatsku dolazi iz obližnjih zemalja, i to primarno osobnim vozilima, te da broj hibridnih i električnih vozila u Europi značajno raste iz godine u godinu, ne čudi da su upravo električne punionice za automobile postale sve važniji čimbenik pri odabiru smještaja. Štoviše, za turiste koji planiraju doći električnim vozilom, odsjesti u smještaju bez punionice ni ne može biti opcija. Ovo je osobito važno za ponuditelje high-end smještaja i usluga.

Zbog povećanja potražnje i brzog povrata uloženog, električne punionice postale su prihvatljivije kao investicija i očekuje se da će uskoro postati i standard u turističkoj ponudi lokacije, ali i malih i srednjih dionika u industriji.

Svoju smart punionicu možete ugovoriti kod Hrvatskog Telekoma koji nudi rješenje ključ u ruke. Njihovi stručnjaci savjetovat će vas kako odabrati model punionice, vi odlučujete hoćete li uslugu punjenja naplaćivati, a oni će odraditi sve nadolazeće korake:

  • Izraditi kompletnu projektnu dokumentaciju (za prijavu projekta na Javni poziv Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost)
  • Instalirati pametnu električnu punionicu opremljenu sustavom za autorizaciju krajnjih korisnika na vašoj lokaciji
  • Integrirati je sa središnjim regionalnim portalom rechargespoTs za oglašavanje lokacija, pretraživanje, rezervaciju i korištenje punionica za električna vozila (hr.rechargespots.eu)
  • autorizirati korisnika i naplatu (ovisno o vašim željama) usluge punjenja putem T-RFID kartica, espoTs aplikacije Hrvatskog Telekoma te mobilnih aplikacija ostalih roaming pružatelja usluga punjenja

Važna je prednost Hrvatskog Telekoma korisnička podrška na koju možete računati 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu.

Personalizacija iskustva ne staje dolaskom

Kvalitetan kontakt s korisnicima važno je održavati i tijekom njihovog posjeta. Dobar početni dojam prilikom prve interakcije uživo postavit će ton za cijelo iskustvo, a i odlična je prilika za steći važne informacije o očekivanjima i potrebama. Tako, na primjer, već u startu možete prepoznati koliko interakcije korisnik uopće očekuje s vama, što mu je najvažnije prilikom posjeta te postoje li želje koje mu možete ostvariti čime ćete povisiti standard svoje usluge ili ih čak upsellati.

Tako turisti koji dolaze s obitelji, pogotovo s manjom djecom na dulji period, važno je da unutar smještaja imaju dovoljno sadržaja za provođenje kvalitetnog vremena zajedno, ali i animaciju djece. S tim u skladu, sve više ponuđača obiteljskog smještaja unutar svojih objekata nudi brojne društvene igre, knjige na različitim jezicima, a nezaobilazan je i barem jedan televizor s opsežnim televizijskim paketom.

Hotel TV, na primjer, je platforma koja uz više od 60 programa u osnovnom paketu, nudi i dodatne pakete, uključujući i videoteku. No, ono što je najviše diferencira je korisničko sučelje na pet jezika koje je moguće personalizirati te tako pozdraviti gosta prilikom prvog korištenja, ponuditi mu uvid u račune tijekom posjeta, ali i cjelovit izbornik s drugim informacijama i uslugama koje vaš hotel ili drugi oblik smještaja nudi.

Dobra iskustva nastavite njegovati

Nakon odlaska gostiju, ostati u kontaktu najlakši je i najisplativiji način za ispuniti sljedeću sezonu. Kvalitetna komunikacija sa stalnim gostima omogućit će vam da usmjerite svoje usluge na investicije i proširenje portfelja na najmanje riskantan način. Time ostvarujete dodatnu vrijednost temeljem onoga što su vam gosti sami već dali do znanja.

Konverzija novih gostiju uvijek je skuplji proces od onih postojećih. Zato personalizacija usluge za one koji su vam dali feedback temeljem stvarnog iskustva najviše vrijedi. Oni su vaša ciljana skupina, vaš najbolji ambasador za nove konverzije i najbolji izvor informacija po pitanju očekivanja, promjena u preferencijama, ali i potreba na tržištu.

Podijelite