Cloud WiFi omogućava vam da znate što se točno događa na vašoj mreži, kako se ona koristi, koji se sadržaji i kada posjećuju. Na temelju tih podataka možete donositi preciznije poslovne odluke i unaprijediti marketinške procese. WiFi marketing digitalni je trend koji pomaže tvrtkama da se povežu s kupcima. Jednostavno rečeno, to je mogućnost komuniciranja s klijentima putem logiranja na WiFi mrežu vaše tvrtke, namijenjenu posjetiteljima. Osim promotivnog, ovaj pristup ima i druge marketinške prednosti, poput dobivanja vrijednih informacija o posjetiteljima, a sve kako bi im u konačnici mogli pružiti prilagođeno i personalizirano iskustvo kupnje. Social WiFi marketing je specifičnija vrsta WiFi marketinga koju možete koristiti ako svoj WiFi integrirate s platformama društvenih medija. Umjesto da unose posebnu lozinku za prijavu i korištenje mreže, posjetitelji se mogu prijaviti putem Facebooka, Twittera, Instagrama ili LinkedIna. To vam daje pristup bogatim marketinškim mogućnostima i podacima o klijentima koji su iskazali interes za vašu trgovinu ili brend. Ako je profil određenog posjetitelja koji se spaja na mrežu javan, prijava na vaš WiFi ujedno znači i promociju za vaše poslovanje na društvenim mrežama. O čemu se zapravo radi?

Zašto odabrati Cloud WiFi uslugu

Cloud WiFi je usluga izgradnje stabilne, brze i pouzdane lokalne mreže koja poslovnim korisnicima omogućava da u stvarnom vremenu prate posjećenost i ponašanje posjetitelja kako bi donosili bolje poslovne odluke, unaprijedili procese i pratili marketinške kampanje. Cloud WiFi usluga Hrvatskog Telekoma temelji se na Cisco Meraki rješenju koje sadrži potpunu paletu proizvoda za umrežavanje, od bežičnih pristupnih točaka do mrežnih preklopnika (switch), sigurnosnih uređaja (appliance) i sustava za upravljanje prijenosnim uređajima. Performanse mreže mogu se pregledavati kroz intuitivno web sučelje s bilo kojeg mjesta, u bilo koje vrijeme, a putem sučelja može se pristupati i podacima o posjetiteljima mreže (podaci o spojenim uređajima, operativnim sustavima, aplikacijama kojima se najčešće pristupalo itd.). Pametna oprema omogućava i filtriranje sadržaja prema krajnjem korisniku usluge do razine aplikacije (postoji oko 80 kategorija web stranica koje se automatski prikupljaju sa sve Meraki opreme) te razne druge napredne funkcionalnosti. Usluga Cloud WiFi uključuje analizu postojećeg stanja i pomoć pri odabiru sustava prema svačijim potrebama, izradu tehničke dokumentacije, instalaciju i konfiguraciju mrežne opreme, te održavanje i upravljanje bežičnom mrežom nakon instalacije. Cloud WiFi usluga omogućava vam da znate što se točno događa na vašoj mreži, kako se ona koristi, koji se sadržaji posjećuju i kada. Na temelju tih podataka možete donositi preciznije poslovne odluke i unaprijediti marketinške procese.

Načini korištenja WiFi marketinga za vaše poslovanje

Vaša marketinška strategija može biti jednostavna ili možete imati više njih odjednom, no sve su povezane s vašim WiFi pristupom mreži na koji se prijavljuju posjetitelji. Čim klijent pristupi vašoj mreži, može ga dočekati stranica s robnom markom koja sadrži promociju, dolaske novih proizvoda ili drugu poruku koju pokušavate podijeliti. Šaljete li svojim kupcima newslettere, podaci prikupljeni na ovaj način uvelike će vam olakšati posao. Komunikacija putem e-maila bitna je za maloprodaju, restorane i druge industrije zasnovane na korisničkim uslugama. Svojim kupcima i klijentima možete slati ciljane promocije, kupone i sve vrste informacija koje će ih u konačnici dovesti u vašu trgovinu ili na web stranicu gdje postoji online trgovina. Recenzije su još jedan izvrstan način da poboljšate svoju reputaciju i detaljnije informirate javnost o svom poslovanju. Povezivanje stranice za prijavu sa Google ili Yelp stranicom odličan je način da zatražite povratne informacije u vidu recenzija i tako doznate više o tome kako možete svojim korisnicima pružiti bolje iskustvo. Marketing na društvenim mrežama najbolje funkcionira kada vam korisnik prijavom na Facebook omogući uvid u brojne metrike, presudne za vašu marketinšku strategiju. Time dobivate nevjerojatnu količinu informacija, uključujući psihografske i demografske podatke, zajedno s podacima za kontakt. Dobivanje informacija o ponašanju vaših kupaca, demografskih podataka i uvid u trendove kupovine olakšava plasiranje proizvoda i uslugs na tržište i veću otvorenost postojećim, ali i potencijalnim klijentima. Bez obzira želite li ih privući poticajima, prilagoditi svoje proizvode ili ponudu kako bi bolje odgovarali specifičnim kupcima, svoje marketinške kampanje uz pomoć dobivenih podataka možete prilagoditi da budu tamo gdje su vaši klijenti, te u formi koju žele vidjeti. Poruke se na zaslon kupca mogu poslati u bilo kojem trenutku, na primjer nekoliko trenutaka nakon što uđe ili napusti lokaciju. Kada želite, mogu se poslati posebne promocije za poticanje ciljanog prometa korisnika, a korisnici se mogu zamoliti i da ispune anketu o zadovoljstvu nakon odlaska.

5 načina kako uz Cloud WiFi privući više kupaca

Za vaše klijente i kupce besplatni WiFi znači poboljšano iskustvo prilikom kupovine, večere u restoranu ili čekanja u čekaonici. Svaki trenutak u kojem aktivno komuniciraju s vašim brendom, može se smatrati dobrim marketinškim rezultatom. Postoji mnogo razloga zbog kojih će prisutnost besplatne WiFi mreže u poslovnom prostoru biti odlična prilika za razvijanje poslovanja, a ovo je pet najvažnijih:

  1. Detaljniji uvid u profil kupaca

Koristeći podatke iz vaše analitike možete bolje upoznati svoje kupce, pa im samim time i pružiti bolje korisničko iskustvo. Tko ne bi želio dobiti personalizirane preporuke prilikom kupovine ili biti obaviješten o tome da su artikli koji ga zanimaju ponovno dostupni. Pravodobnim i točnim preporukama možete svojim klijentima pokazati da razmišljate o njihovim potrebama, te da ste spremni prilagoditi svoje poslovanje u zamjenu za njihovu vjernost i povjerenje.

  1. Povećana svijest o robnoj marki ili brendu

Uz marketing putem WiFi mreže putem društvenih mreža možete pretvoriti svoje klijente u promotore svaki put kada se prijave na vaš WiFi koristeći pristupne podatke odabrane društvene mreže. Korisnik koji se prijavio u vašoj trgovini tako postaje zadovoljni kupac čije mišljenje je relevantno s obzirom na to da dijeli svoje iskustvo iz prve ruke. Usmene preporuke i dalje su jedan od najboljih marketinških alata.

  1. Poboljšane marketinške kampanje

Ako koristite WiFi za prikupljanje e-mail adresa, možete slati ciljane newsletter kampanje koristeći podatke dobivene logiranjem u vašoj poslovnici. Prilikom prijave na mrežu, vaši kupci mogu odmah dati i svoju privolu za korištenje podataka, te se prijaviti na newsletter listu, putem koje će dobivati posebne pogodnosti ili biti prije svih obaviješteni o novim artiklima i promocijama. Ponudite li svojim kupcima dovoljno dobar poticaj u vidu popusta ili poklona, bit će skloniji ostaviti više podataka pomoću kojih ujedno i personaliziraju svoje iskustvo kupnje. Možete izraditi program vjernosti, kako biste klijentima dali poticaj da daju svoje osobne podatke prilikom pristupa WiFi mreži. Sve prikupljene demografske informacije i podaci o povijesti posjeta također mogu postati dio CRM sustava.

  1. Učinkovitiji raspored trgovine

Cloud WiFi usluga omogućuje vizualni prikaz točaka u prostoru na kojima se korisnici najčešće zadržavaju ili na koje se vraćaju, što daje neprocjenjiv uvid u njihovo ponašanje i potrebe. Možete doznati koji dijelovi vaše trgovine ili poslovnog prostora najinspirativnije djeluju na vaše posjetitelje i gdje se najviše vole zadržavati. Jednako tako, doznat ćete i koje dijelove izbjegavaju ili im nisu privlačni, te kako intervencijom u prostoru postići veće zadovoljstvo kupaca, kao i potaknuti njihove potrošačke impulse.

  1. Cloud rješenja štede resurse i daju najbrže rezultate

Marketinška rješenja zasnovana na oblaku najjednostavnija su za implementaciju, jer su dostupna globalno i njima se upravlja centralizirano s jednog mjesta. Jednostavno se mogu integrirati s drugim poslovnim i aplikacijama za analizu podataka. Postavljanje WiFi marketing rješenja nije teško niti oduzima puno vremena. Osnovne značajke mogu se pokrenuti u roku od nekoliko dana, iako većina korisnika s vremenom implementira napredne značajke – poput praćenja pozicije korisnika unutar lokacije. Marketinško rješenje poput Cloud WiFi mreže korisna je aplikacija za podatke koja može raditi s postojećim alatima za poslovnu analitiku i upravljanje.

Podijelite