Uskršnji praznici idealno su vrijeme za ciljane promocije i kreativan marketing. Zašto ne biste iskoristili ovo vrijeme za promoviranje vlastitog brenda? Došlo je vrijeme za uzbudljivo razdoblje kada su zečići, pilići i čokolada u prvom planu – vrijeme Uskrsa. Većina velikih svjetskih korporacija na blagdane gledaju kao na način da zarade više novca i dovedu nove potencijalne klijente, zato i vaša mala tvrtka ne bi trebala biti iznimka. Kada je u pitanju vaša marketinška kampanja, najvažniji je pristup i ton kojim se obraćate kupcu – želite pokazati ljubav prema Uskrsu kao blagdanu. Kupci se ne žele osjećati kao da to radite da biste zaradili (iako to svi znaju), ali za vrijeme blagdana svi žele vjerovati u zajedništvo i višu svrhu, a upravo to ćete im i pružiti.
Zašto su blagdanske promocije važne?
Promocije su atraktivne ponude koje tvrtke nude svojim kupcima samo na ograničeno vrijeme. Tijekom ovog ograničenog razdoblja, tvrtka mora povezati svoje ciljeve sa svojim naporima, što znači da prvo mora postaviti te iste ciljeve. Čak i ako se promocija pokrene bez određenog cilja, nikada nećete znati koliko je promocija bila uspješna i vrijedi li je ponoviti. Najvažnija svrha promocije je izdvajanje od konkurencije, kako bi vas kupci uvijek prepoznali kao inovativnog lidera na tržištu, te nastavili poslovati s vama. Ako postoji tvrtka koja prodaje slične proizvode ili usluge poput vaših, možete potaknuti kupce da biraju baš vas samo ako imate posebnu promociju. Tu istu promociju, naravno, morate i promovirati. Kada je nešto dostupno samo na ograničeno vrijeme, kupci vole pričati o tome, a tada postaju vaši marketinški agenti. Tu na vidjelo dolazi i važnost brendiranja, čiji cilj je da vas vaši klijenti zapamte. Kad god kupac poželi kupiti neke nove stvari, pomislit će kako bi prvo kod vas trebalo provjeriti je li u tijeku neka promocija. Koristite blogove, društvene mreže, web stranice i sve dostupne alate putem kojih možete širiti vijesti o svojoj promociji. To vas čini vidljivim, a samim time i prisutnim u svijesti kupaca.
Pristupačne uskršnje kampanje za sve skupine
Uskrs vole svi, čak i oni koji konzumerizam Božića smatraju pretjeranim, što daje trgovcima savršenu priliku da promotivnim aktivnostima ciljaju različite skupine. Tate, djedovi i ostatak muške demografske skupine imaju tendenciju baviti se “uradi sam” projektima baš u ovo doba viših temperatura i lijepog vremena. Snižene cijene i darovi uz kupnju određenih materijala, kao i natječaji koji ih potiču da šalju fotografije svoj kreacija, postignuća ili nezgoda odličan su način povezivanja. S druge strane, što kažete na promociju koja mamama i bakama nudi slobodan dan? Daleko od kuhanja, pečenja i vođenja užurbanih kućanstava s fantastičnim novim iskustvom ili odlaskom u toplice možda je upravo ono što je potrebno da napune svoje baterije. Pa zašto ne napraviti tombolu za vrijeme Uskrsa i podijeliti kupone za sudjelovanje u istoj uz svaku novu kupnju? Ulaganje u čokoladice s vlastitim logom ne mora biti financijski izazovno, ali će svako dijete znati cijeniti taj mali poklon u vrijeme Uskrsa, te u danima koji dolaze usmjeriti roditelje upravo u vašem smjeru kada požele obaviti kupovinu. Zapamtite, kreativnost je vaš glavni alat kada su u pitanju blagdanske promocije!
Iskoristite Uskrs za promociju vlastitog brenda
Počnimo s time što je Uskrs zapravo – vjerski praznik kojeg prate teme i simboli koje se odnose na uskrsnuće, ponovno rođenje i obnovu. Jaja su simbol novog života, a za uskršnja jaja se kaže da predstavljaju Isusov izlazak iz groba. Traženje jaja odličan je način da navedete svoje klijente na interakciju online ili u stvarnom životu. Iznenađenja se mogu sakriti na web stranicama ili na društvenim mrežama, baš kao i u samoj trgovini. Uskrs također označava kraj korizme, vrijeme kada bi ljudi postili 40 dana. Danas je još uvijek vrlo uobičajeno da se ljudi u tom razdoblju odreknu nečega, poput kofeina ili čokolade. Neka vaši pratitelji putem društvenih mreža podijele svoje korizmene priče o tome čega su se odrekli i zašto. Povezivanje na osobnoj razini važno je za stvaranje dugotrajnog povjerenja s kupcima, a najbolju priču možete nagraditi. Koristite društvene mreže kako biste dosegli svoju publiku, preuredite svoje profile i objavite posebne postove oko blagdana. Redovitim objavljivanjem dosljednije ćete se povezati s publikom, kao i povećati doseg i izloženost pokretanjem oglasne kampanje s uskršnjom temom. SEO optimizacija vaše web stranice također može pomoći. Razmislite o izradi odredišne stranice posvećene Uskrsu i optimizaciji s relevantnim ključnim riječima kako biste privukli više prometa. Svakako ciljajte ključne riječi ili fraze koje vaša publika aktivno koristi, kao što su “uskršnja rasprodaja” ili “uskršnji popusti”. U posljednjem tjednu ili nekoliko dana prije Uskrsa možete pokrenuti promocije u posljednjem trenutku kako biste povećali angažman i ostvarili veću prodaju.