Ako vaš oglas ne donosi konverzije koje želite, možda radite nekoliko uobičajenih pogrešaka.
Gotovo je neograničen broj načina da dosegnete svoju ciljanu publiku na internetu: ciljanje ljudi koji pretražuju na Googleu s vašim oglasom za pretraživanje, privlačenje pozornosti ljudi svojim promoviranim postom na društvenim mrežama, izravna razmjena poruka na LinkedInu ili stvaranje kratkog videa na YouTubeu. Postoji mnogo kanala i mnogo vrsta oglasa koje možete koristiti za ciljanje vaših potencijalnih kupaca. Ali zašto ne funkcioniraju u vašem slučaju?
1. Nemate dobar sadržaj oglasa
Lako je okriviti dizajn, autentičnost ili čak vrijeme učitavanja, jer sve to utječe na konverzije, no velika je vjerojatnost da je pravi krivac vaš sadržaj. Shvatite li da vaši oglasi privlače mnogo ljudi koji nešto traže, ali ne kupuju, vjerojatno činite jednu od nekoliko pogrešaka pri izradi sadržaja:
- Vaš oglas je napisan previše stručno – educiranje je u redu, no ostavite to za svoj blog. Vaš najveći saveznik pri pisanju oglasa su želja i potreba koju potencijalni kupac ima, a u tom slučaju emocije igraju veću ulogu od logike.
- Ne poznajete svoju publiku i njihove interese – nema ništa gore od ciljanja nekoga koga ne zanima ono što nudite. Uvijek istaknite svoje jedinstvene prodajne točke (stvari koje vas razlikuju od konkurencije) i uskladite ih sa željom koju vaša ciljana publika ima.
- Vaši čitatelji ne vide sebe kao kupce – riječima doslovno naslikajte kako će im vaša ponuda pomoći; upotrijebite konkretne detalje, uključujući boje, zvukove, brojeve ili lokaciju. Ojačajte svoju kopiju čvrstim recenzijama i svjedočanstvima koja pokazuju kako su prethodni kupci iskoristili sve nevjerojatne prednosti vaše ponude.
2. Niste uspješno pokazali vrijednost ulaganja
Prednosti su ishodi ili rezultati koje će korisnici doživjeti korištenjem vašeg proizvoda ili usluge – što je u većini slučajeva razlog zašto potencijalni kupac postaje stvarni kupac. Potrošači žele kupiti stvari jer žele riješiti svoje probleme. Fokusiranje na prednosti vaših proizvoda ili usluga može biti znatno učinkovitije od naglašavanja njihovih značajki. Ako ne znate kako navesti prednosti, jednostavno odgovorite na pitanje koje svaki kupac postavlja – “Što dobivam kupnjom ovog proizvoda”? Potrebno je potaknuti potencijalne kupce da povežu vaš proizvod s pozitivnim prednostima, a ne svakodnevnim dosadnim poslovima. Vjerojatnije je da će donositi sretne financijske odluke na temelju želja. Ako vaš proizvod čini toliko različitih stvari da od korisnika zahtijeva da pročita priručnik od 150 stranica kako bi započeo s njegovim korištenjem, to može imati suprotan učinak i odbiti ljude. Kupci se ne vole osjećati kao da ne znaju što rade ili da moraju posvetiti puno vremena zadatku. Možda zvuči čudno, ali ponekad ljudi vole znati da imaju ‘standardni’ proizvod. Manje izbora i limitirani uvjeti znače da nema zabune. Dokazano je da ograničeni izbor – posebno na stvarima kao što su jelovnici – zapravo čini ljude sretnijima. Promovirajte raznolikost i personalizaciju svog proizvoda ili njegovu jednostavnost i uniformiranost ovisno o vašoj publici i njihovim željama.
3. Niste uspostavili povjerenje
Vaša publika možda doista želi vaš proizvod ili uslugu, svjesni su što možete učiniti za njih, ali oklijevaju pri kupnji. Zašto? Velika je šansa da vam ne vjeruju dovoljno. Boje se da im vaša ponuda neće donijeti obećani ishod i da ulaganje potrebnih sredstava neće donijeti željene rezultate. Nemojte ovo shvaćati osobno. U današnjoj eri online laži i podvala, to je normalna reakcija. Morate zaraditi povjerenje svoje publike prije nego što odluče na kupnju. Zato je iznimno važno zapamtiti da sadržaj gradite oko potreba, želja i boli vaših čitatelja. Zapamtite i da odredišne stranice daju bolje konverzije kada se na njima nalaze video zapisi ili fotografije ljudi. Mi smo društvena vrsta i želimo znati od koga kupujemo. Pripazite i na svoje informacije – novi kupci će htjeti znati da, ako nešto krene po zlu, mogu stupiti u kontakt s vama brzo i bez problema. Ako komunikacija izgleda teško, neće surađivati s vašim brendom. Uočljivo prikažite kontakt podatke i pobrinite se da su jednostavni i razumljivi, baš kao i uvjeti kupnje. Kada osjete da s njima dijelite dovoljno vrijednosti i uspostavite svoj autoritet, vaši će vam kupci početi vjerovati, a zatim slijedi i prodaja.
4. Ne postoji kvalitetan poziv na akciju
Kada vaši klijenti imaju previše opcija za biranje, moraju donijeti mnogo nepotrebnih odluka, suočiti se s preopterećenjem informacijama ili moraju pregledavati web lokaciju koja je previše neuredna, oni se jednostavno smrznu i ne odaberu ništa. Kada su u pitanju cijene, paketi ili proizvodi, nemojte uključivati više od dvije ili tri opcije. Ako vaša publika treba birati između previše toga, najčešće neće odabrati ništa. Ako svojim potencijalnim klijentima jasno kažete da kliknu na poveznicu, rezerviraju termin, preuzmu PDF ili koliko komada proizvoda da naruče za najbolju uštedu, veća je vjerojatnost da će to doista učiniti. Vaš oglas mora imati vrlo jasne gumbe poziva na radnju (CTA – Call To Action). Kako biste motivirali osobu na klikne na oglas, koristite snažnije riječi poput preuzmi, iskoristi, naruči, pogledaj, ne propusti, ograničena ponuda,
Realistična očekivanja i kvalitetna strategija donose uspjeh online oglašavanju
Prilikom postavljanja kampanje uvijek možete (slučajno) napraviti nešto što na krivi način određuje vašu kampanju i stoga donosi loše rezultate, počevši od cilja kampanje do platforme koju odaberete. Važno je prilagoditi svoja očekivanja realnim uvjetima i učiniti sve što je u vašoj moći kako biste osigurali da stvari idu glatko. Ako zapne, tu su uvijek stručnjaci za digitalni marketing kojima se možete obratiti.
Online marketing omogućio je rast tisućama malih poduzeća, a vaše može biti jedno od njih. Zato posvetite dovoljno vremena postavljanju prave strategije i slijedite je, te se kontinuirano educirajte. Uspjeh ne može izostati.