Hrvatska mikro, mala i srednja poduzeća imaju priliku digitalizirati svoje poslovanje uz Hrvatski Telekom i bespovratne vaučere za digitalizaciju koje financira Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske iz sredstava Nacionalnog plana oporavka i otpornosti.

Digitalizacija podrazuvijeva korištenje digitalnih tehnologija za poboljšanje poslovanja, ima značajan utjecaj na poslovanje u svim područjima, od proizvodnje i distribucije do marketinga i upravljanja. Prema Nacionalnom planu za oporavak i otpornost 2021. – 2026., uvođenjem vaučera potiče se primjena informacijske i komunikacijske tehnologije radi unapređenja poslovnih procesa, organizacije tijeka rada te poboljšanja interakcije s klijentima i dobavljačima.

Bespovratna sredstva za digitalizaciju poduzeća

Vaučeri su namijenjeni za mikro, mala i srednja poduzeća koja žele razviti digitalni poslovni model, ojačati vlastite kapacitete za digitalizaciju i digitalnu transformaciju ili poboljšati svoju kibernetičku sigurnost. Ukupno raspoloživi iznos sredstava je 9.954.210,00 €, a postoji mnogo prihvatljivih aktivnosti koje je moguće financirati, ovisno o vrsti vaučera.

Pojedinom prijavitelju mogu se po ovom Pozivu dodijeliti najviše dva vaučera, s tim da odabrani vaučeri moraju biti različite vrste, odnosno moraju se odnositi na različite vrste aktivnosti. Prijavitelj jednim projektnim prijedlogom može zatražiti samo jedan vaučer, a ukupni iznos potpore dodijeljen jednom (jedinstvenom) poduzetniku mora biti u skladu s pravilima o potporama male vrijednosti.

Vaučer za digitalni marketing – do 9.990,00 € bespovratne potpore uz 60% sufinanciranja

Ukoliko ste mikro, malo ili srednje poduzeće i imate minimalno jednog zaposlenog sufinancirajte izradu internetskih stranica svog poduzeća, izradu pod-stranica, mrežnih stranica ili izradu web stranice za e-trgovinu.

Prihvatljivi troškovi uključuju:

• izradu internetskih stranica poduzeća uključujući uslugu poslužitelja (hosting) i troškove domene u trajanju od 12 mjeseci od dana isporuke usluge te edukaciju zaposlenika u minimalnom trajanju 3 sata;

• izradu landing stranice (pod-stranice mrežnih stranica prijavitelja) uključujući uslugu poslužitelja (hosting) i troškove domene u trajanju od 12 mjeseci od dana isporuke usluge te edukaciju zaposlenika u minimalnom trajanju od 1 sat;

• izradu web stranice za e-trgovinu uključujući uslugu poslužitelja (hosting) i troškove domene u trajanju od 12 mjeseci od dana isporuke usluge te edukaciju zaposlenika u minimalnom trajanju od 3 sata;

Vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti (cybersecurity) – do 14.500,00 € bespovratne potpore uz 60% sufinanciranja

Aktivnosti vaučera uključuju provjeru kibernetičke sigurnosti poduzeća kroz provedbu sigurnosnih provjera sustava/provjera propusnosti podataka, provedbu penetracijskih ispitivanja uz izradu pripadajućih izvješća, kroz provedbu sigurnosnog testiranja i detekcije kibernetičkih prijetnji informacijskom sustavu poduzeća. Također uključuju analizu prikupljenih podataka i definiranje dodatnih poboljšanja sustava te generiranje izvještaja za potrebe regulatora, certifikacijskih kuća i sl. te edukaciju zaposlenika od strane pružatelja usluga radi povećanja osposobljenosti.

Vaučer za složena digitalna rješenja – do 19.900,00 € bespovratne potpore uz 60% sufinanciranja

Aktivnosti koje se mogu financirati ovim vaučerom uključuju uslugu uvođenja složenih digitalnih rješenja kojima će se poduzeću omogućiti razvoj digitalnih poslovnih modela, jačanje kapaciteta za provedbu digitalizacije i digitalne transformacije, kao što su rješenja za industriju 4.0, razvoj mrežnih sustava i procesa, IoT (Interneta stvari), pametnih usluga, automatizacije i slično.

U sklopu ovog vaučera nudimo Vam usluge digitalnih rješenja za produktivnost (Digital Advisory) i rješenja za upravljanje odnosima s klijentima (CRM) te jednosmjernu i dvosmjernu komunikaciju putem digitalnih kanala – SMS, Viber, WhatsApp te emaila (OMNI channel).

Poduzeće mora imati najmanje 3 zaposlenih na puno radno vrijeme (temeljem sati rada) kako bi ostvarilo pravo na ovaj vaučer.

Kako se prijaviti za vaučere za digitalizaciju?

Poduzeća koja su zainteresirana za vaučere za digitalizaciju mogu se prijaviti na javni poziv uz sljedeću dokumentaciju:

  • prijavni obrazac
  • poslovni plan
  • financijski plan
  • opis projekta digitalizacije
  • izjava o namjeri za suradnju s pružateljem usluga digitalizacije.

Vaučeri se dodijeljuju na temelju bodovanja projektnih prijedloga, a poziv se provodi kao otvoreni postupak u modalitetu privremenog poziva na dostavu projektnih prijedloga, a predviđena su tri roka za podnošenje projektnih prijedloga:

1.       rok od 1. lipnja 2023. do 7. srpnja 2023.

2.       rok od 1. studenog 2023. do 1. prosinca 2023. godine

3.       rok od 1. ožujka 2024. do 1. travnja 2024. godine

Kao pouzdani partner u digitalizaciji poslovanja Hrvatski Telekom nudi brojne usluge koje je moguće prijaviti kao prihvatljive troškove za ostvarivanje bespovratnih potpora, a više informacija možete pronaći na ovoj poveznici!

Podijelite